×

اطلاعات کلی در مورد نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین گردهمایی ویژه ای بین صنایع غذایی و کشاورزی می باشد تا بتواند ایده های جدید بین این دو صنعت را ارتقا دهد. در هفته سبز برلین، نمایشگاه هفته سبز برلین برگزار می شود.

هفته سبز برلین

 هفته ی سبز برلین مراسمی است که در شهر برلین در کشور آلمان برگزار می شود و در تاریخ 27 دی ماه شروع شده و تا 7 بهمن ماه طول می کشد. این نمایشگاه که تحت عنوان نمایشگاه هفته سبز برلین igw می باشد از جنبه های فراوانی مورد توجه است به طوری که افراد بسیاری  تمایل دارند در نمایشگاه هفته سبز حضور داشته باشند. آن چه در این نمایشگاه مد نظر می باشد این است که نقاط مشترک بین غذاهای مختلف و صنعت کشاورزی مورد برسی قرار می گیرد. در نمایشگاه هفته سبز اولین گردهمایی بین کشاورزی و صنایع غذایی اتفاق می افتد. در هفته سبز برلین مواد خوراکی از جمله میوه ها و سبزیجات، ماهی و گوشت و آبمیوه های مختلف بسیاری تهیه می شود و در نمایشگاه هفته سبز برلین در معرض دید قرار داده می شود. کشاوزی ارگانیک از موضوعات بسیار مهم در این نمایشگاه است. به گونه ای که صنایع تولیدکننده مواد غذایی در این نمایشگاه می توانند ایده های جدیدی برای فراورده های غذایی خود پیدا کنند؛ و صنعت غذایی خود را ارتقا دهند.

نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین در تاریخ ذکر شده برگزار خواهد شد. شما از اینک می توانید اقدامات لازم برای حضور در این نمایشگاه را فراهم کنید. نمایشگاه هفته سبز برلین یک نمایشگاه بین المللی است که افراد بسیاری از سراسر جهان در آن شرکت خواهند کرد. در این نمایشگاه بیش از 70 وزیر دپارتمانی شرکت خواهند داشت. سیکل برگزاری آن سالانه می باشد و حتی در آن لوازم و وسایل آشپزخانه و لوازم خانگی نیز در معرض بازدید قرار می گیرد. از دیگر موارد می توان به لوازم باغبانی، حیوانات خانگی و تجهیزات و خدمات مربوط به شکار و ماهیگیری نیز اشاره کرد که در نمایشگاه هفته سبز برلین مورد توجه قرار می گیرد. این تنها نمایشگاهی می باشد که بین دو صنعت غذایی و صنعت کشاورزی در اروپا برگزار می شود و همواره مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر دنیاست. safhe هفته سبز برلین  هر سال در کشور آلمان برگزار می شود . برای آشنایی با نمایشگاه هفته سبز برلین این مقاله را بخوانید.

هفته سبز برلین

موضوعات نمایشگاه هفته سبز برلین

موضوعاتی که در نمایشگاه هفته سبز برلین مطرح می شود از جمله صنایع غذایی می باشد که در آن تمام محصولات ارگانیک مورد توجه است. نوشیدنی ها و دسرهای مختلف و غذاهای اصلی متعدد و محصولات مربوط به فراورده های گوشتی و لبنیات از اصلی ترین موضوعات نمایشگاه هفته سبز  است. همچنین تمامی مسائل مربوط به کشاورزی از جمله محصولات تجدیدپذیر، ماشین آلات کشاورزی، مواد اولیه صنعتی، مواد اولیه قابل بازیافت می باشد؛ که در این مرحله محصولات حاصل از کشاورزی با مواد به کار رفته در صنایع غذایی با هم ادغام می شود. در کنار این موضوعات می توانید وسایل مورد استفاده در آشپزخانه را نیز در بین موارد به نمایش گذاشته شده، مشاهده کنید که از انواع آن ها می توان به لوازم پخت و پز، ماشین ظرفشویی، سینک و تجهیزات به روز آشپزخانه، شوینده ها، قهوه ساز و درب بازکن ها اشاره کرد. همچنین لوازم شکار، ماهیگیری، پرورش حیوانات خانگی، دام و طیور نیز از جمله موضوعات مهم در نمایشگاه هفته سبز می باشد. بی شک شما با حضور در این نمایشگاه اطلاعات فراوانی در موضوعات کشاورزی و صنایع غذایی کسب خواهید کرد.  برای دریافت اطلاعات مورد نیاز مقاله نمایشگاه های باغداری و کشاورزی را مطالعه کنید.

نمایشگاه هفته سبز برلین igw

جذابیت های نمایشگاه هفته سبز برلین را در این مقاله بخوانید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است