×

نمایشگاه های باغداری و کشاورزی

در دنیا شهر ها و یا کشور های مختلفی نمایشگاه کشاورزی و یا باغداری دارند که از جمله مهمترین آن ها نمایشگاه هفته سبز برلین میباشد.نمایشگاه هفته سبز برلین از این حیث که یک رویداد بین الملل است اهمیت بسیار بالایی دارد.در ایران نیز نمایشگاه کشاورزی برگزار میشود که مهم ترین آنها نمایشگاه کشاورزی تبریز است.

نمایشگاه هفته سبز برلین

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین نمایشگاه های باغداری , کشاورزی و محصولات کگیاهی نیز است هر ساله در کشور آلمان شهر برلین بر گذار میشود. در نمایشگاه هفته سبز برلین igw  به دلیل حضور متخصصان این حوزه اهمیت این نمایشگاه را دو چندان کرده است.

نمایشگاه هفته سبز برلین

بخش های مختلف نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین دارای بخش های مختلفی از جمله باغداری , کشاورزی , صنایع غذایی گیاهی و غیره میباشد. در بخش باغداری از جدید ترین متد های روز در زمینه باغداری و گیاه داری پرده برداری میشود.صناعی و ماشین آلات مختلف که در زمینه باغداری مورد استفاده قرار میگیرند نیز بسیار مورد توجه قرار میگیرد.در بخش دیگر که کشاورزی نامدارد, روش های جدید و به روز کشاورزی همچنین نحجوه نگهداری و ماشین آلات روز دنیا بهره برداری میشود.تکنلوژی امروزه بسیار در کشاورزی استفاده میشود که باعث بهبود کیفیت و سرعت محصولات شده است.در نمایشگاه هفته سبز برلین جدید ترین های این نو محصولات و یا خدمات ارائه میشود. کسانی که علاقه مند به این نمایشگاه هستنند حتما مقاله آشنایی با نمایشگاه هفته سبز برلین را بخوانند.

در بخش محصولات کشاورزی از مصحولاتی مانند سبزیجالت رونمایی میشود که توجه همگان را به خود جلب کرده است.از دیگر جذابیات های نمایشگاه هفته سبز برلین میتوان به استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه های کشاورزی و باغداری اشاره کرد.

دیگر قسمت لذت بخش نمایشگاه هفته سبز برلین وجود محصولات دریایی , گوشت و آبمیوه های جدید و خوشمزه است که رونق زیادی به این نمایشگاه داده است. نمایشگاه هفته سبز برلین بهترین نمایشگاه باغداری و کشاورزی مخاطبین بسیار زیادی دارد.

انواع محصولات هفته سبز برلین

از جمله محصولات که در هفته سبز برلین وجود دارد میتوان به محصولات غذایی لوکس , گوشت , سوسیس , انواع نوشیدنی ها , انواع سبزیجات , محصولات کشاورزی و دریایی اشاره کرد که هر کدام از این محصولات در بالا ترین نوع و کیفیت خود ارائه داده میشود.از جمله اهمیت های نمایشگاه هفته سبز برلین این است که طریقه پرورش و یا تولید و ساخت این محصولات گفته میشود و شکرت کنندگان از این بخش استقبال بیشماری میکنند. این بخش برای تولید کنندگان و غرفه داران نیز اهمیت بالایی دارد زیرا که محصولات و یا روش هایشان را چندین هزار بازدید کننده هدف گذاری شده بازدید میکنند و یا امتحان میکنند که باز خورد آن بسیار برایشنان مهم است. شرکت کنندگان هفته سبز برلین ایده های جدید و یا راهکار های مناسب را در زمینه شغلی خود میتوانند از بازدید کنندگان الهام بگیرند.

هفته سبز برلین

تجهیزات و یا ماشین آلاتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود از به روز ترین و پرکاربرد ترین ماشین آلات مورد استفاده در این صنایع رو نمایی میشود. جدید ترین و بهترین ابزار کار خودر را در زمینه کشاورزی و باغداری در این نمایشگاه میتوانید مشاهده کنید. پرورش دام و نگهداری از حیوانات خانگی دیگر بخش جذاب نمایشگاه هفته سبز برلین میباشد. شما جدید ترین روش های پرورش دام و طیور همچنین نحوه نگهداری از حیوانات خانگی و روش های مختلف درمانی را در این نمایشاه میتوانید یافت کنید.در نمایشگاه هفته سبز برلین از مواد غذایی و یا دارویی که برای پرورش دام و یا حیوانات خانگی مورد استفاده قرار میگیرد رو نمایی میکنند که باعث شده نمایشگاه هفته سبز برلین را در اولویت بهترین نمایشگاه های باغداری و کشاورزی قرار دهد. اطلاعات کلی در باره نمایشگاه هفته سبز برلین را در این مقاله بخوانید.

تاریخ چه نمایشگاه هفته سبز برلین

اولین باری کههفته سبز برلین از 20 تا 28 فوریه سال 1926 برگزار شد( در آن موقع به صورت بین الملل برگزار نمیشد)، زمانی که یکی از کارمندا اداره گردشگری آلمان به این فکر افتاد که این دوره را به یک نمایشگاه بین المللی تبدیل کند تا هم افراد بیشتر حضور داشته باشند هم با تعامل بهتر کیفیت و کارایی محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. هفته سبز برلین نام خود را از یک جنگجو آلمانی به ارث برده است. در سال های اول چیزی در حدود 50 هزار بازدید کننده داشت که در مساحتی بالغ بر 7 هزار متر مربع برگزار میشد.

نمایشگاه هفته سبز برلین در سال 1938 به دلیل شیوع  بیماری های دامی به تعویق افتاد و در غیر آن هرساله در شهر برلین کشور آلمان برگزار میشود. پس از خرابی های بسیار در جنگ جهانی دوم ع این نمایشگاه در سال 1948 نیز به تعویق افتاد. نمایشگاه هفته سبز برلین در سال 1951 نیز به تعویق افتاد. از جمله دلایل برگزار نشدن این نمایشگاه باید به ساخت و ساز ساختمان این نمایشگاه اشاره کرد که بعد از آن تا به امروز به صورت مرتب هر ساله برگزار شده است.توجه بسیار بالای شرکت کنندگانی که در زمینه دام و طیور شرکت میکردند به این نمایشگاه به صورت چشم گیری افزایش یافت به طوری که تا سال 1963 چیزی بالغ بر دو سوم این نمایشگاه را شرکتکنندگان در زمینه دام و طیور به خود اختصاص داده بودند.پس از جنگ جهانی و یک پارچه شدن آلمان و همچنین سامان گرفتن آلمان, در سال 1990 افزایش بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در هفته سبز برلین بسیار افزایش یافت.  همچنین در نمایشگاه هفته سبز برلین نمایش های ویژه مانند پنیر آلمانی را دارا میباشد و از سال 2005 به بعد این نمایشگاه با 250 سخنرار متخصص همایش ها و کنفرانس های مطتبطی را میگذارند که مورد توجه همگان قرار گرفته است. در ادامه برای یافتن اطلاعات بیشتر مقاله جذابیت های نمایشگاه هفته سبز برلین را مطالعه کنید.

نمایشگاه هفته سبز آلمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است