×

مدارک لازم جهت شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی

یکی از بزرگ ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه نمایشگاه ساختمان دبی است که شرکت در آن می‌تواند برای تجار و مهندسین ساخت و ساز عمرانی بسیار حائز اهمیت باشد. در ادامه زمان و شرایط رفتن به نمایشگاه ساختمان دبی را بیان خواهیم کرد تا اگر قصد شرکت در آن را دارید به راحتی بتوانید این امر را انجام دهید. قیمت تور نمایشگاه ساختمان دبی را از متخصصین گیلوا گشت بپرسید.

موضوع نمایشگاه ساختمان دبی

نمایشگاه ساختمان دبی 2018 که جزو نمایشگاه های بین المللی بشمار می رود به نام ‏5big  نیز مشهور است، چند سالی است که برپا می شود. شرکت کنندگان بین المللی می توانند در این نمایشگاه تجهیزات صنعتی ساخت و ساز و مصالح و محصولات عمرانی خاورمیانه را به نمایش بگذارند؛ همچنین متخصصین و مهندسین می‌توانند با گردهمایی در نمایشگاه ساختمانی دبی اطلاعات جامع و کاملی را در مورد صنعت ساختمان سازی جمع آوری کنند، زیرا در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی زیادی برگزار می شود و هزاران محصول معتبر و برتر دنیا توسط غرفه داران نمایشگاه ساختمان دبی ارائه می شود. زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی را در اینجا مطالعه کنید.

حدود 3 دهه می شود که این نمایشگاه برگزار شده و توانسته 3000 غرفه دار را از کشورهای مختلف به خود جذب نماید. از مهمترین حوزه های صنعت ساخت و ساز که در این نمایشگاه برگزار می شود می توان به صنایع ساخت و ساز، ماشین آلات سبک و سنگین، سنگ فرش، اثاث و مبلمان، کفپوش های متنوع، انواع درب و پنجره، اجزای قابل حمل ساختمان سازی، دیواره های قابل حمل، سازه های دائمی، سیستم روشنایی و اجزاء جانبی، انواع عایق ساختمان، قطعات پیش ساخته و اجزاء لوله کشی ساختمان اشاره کرد. هر آنچه در مورد نمایشگاه ساختمان دبی باید بدانیم در این مقاله گنجانده شده است. برای دانستن نمایشگاه ساختمان دبی و ویژگی های آن را در این مقاه میتوانید مشاهده کنید.

نمایشگاه ساختمان دبی

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی

بی‌شک نمایشگاه ساختمان دبی یکی از بزرگ ترین و معروف ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه بشمار می رود، که در زمینه به نمایش گذاشتن مصالح و محصولات و عمرانی هر سال در شهر دبی امارات برگزار می شود. این نمایشگاه در تاریخ 5 الی 8 آذر ماه سال 1397 برابر با 26 الی 29 نوامبر 2018 در شهر دبی امارات برگزار خواهد شد. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی است. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 11 صبح تا ساعت 19 عصر می باشد. با این وجود اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید بهتر است سریعتر اقدام به اخذ روادید و ویزای این نمایشگاه کنید که در ادامه مدارک مورد نیاز برای این امر را شرح خواهیم داد. برای دانستن جذابیت های نمایشگاه معماری دبی این مقاله را بخوانید.

مدارک لازم جهت اخذ تور نمایشگاه ساختمان دبی

برای اخذ ویزای دبی جهت شرکت در نمایشگاه ساختمان این شهر لازم است که مدارکی چون اسکن پاسپورت با 6 ماه اعتبار، تکمیل فرم تقاضای شرکت در سفر و آدرس دقیق محل کار و منزل با ذکر شماره تلفن ثابت را به سفارت دبی فرستاده تا تقاضای شما جهت اخذ روادید این شهر مورد بررسی قرار گیرد. توجه داشته باشید که اگر به صورت تور بخواهید در نمایشگاه ساختمان دبی شرکت کنید از خدمات ویژه ای چون بیمه معتبر مسافرتی، رزرو هتل درجه یک و صبحانه رایگان توسط تور، ترانسفر های رفت و برگشت فرودگاهی، ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت و کارت ورود به نمایشگاه توسط آژانس مورد نظر می توانید استفاده کنید. در هنگام شرکت در این نمایشگاه باید توجه داشته باشید که کنترل کلیه موارد مربوط به گذرنامه و پرداخت عوارض به عهده خودتان می باشد، همچنین مسافران وظیفه دارند که در وقت تعیین شده از طرف آژانس مسافرتی در سفارت امارات جهت انگشت نگاری حضور پیدا کنند.

تور نمایشگاه ساختمان دبی

قیمت تور نمایشگاه ساختمان دبی

قیمت تور نمایشگاه ساختمان دبی با توجه به آژانس مسافرتی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد زیرا در این آژانس ها مدت اقامت در شهر دبی، خدمات تور، نوع پرواز تور، شرایط تور، نوع هتل رزرو شده و مواردی از این قبیل با یکدیگر متفاوت می باشد و هر چه این شرایط و خدمات بهتر باشد قیمت تور نمایشگاه نیز بیشتر است؛ اما اگر قصد شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی را دارید می توانید در حال حاضر از طریق سایت های اینترنتی و سامانه های آنلاین اقدام به اخذ تور نمایشگاه دبی نمایید. در این سایت ها می توانید به راحتی نوع پرواز و نوع هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و با قیمت بسیار مناسبی تور نمایشگاه شهر دبی را دریافت نمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی

نمایشگاه ساختمان دبی مکان بسیار مناسبی برای آشنایی با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای حوزه ساخت و ساز می باشد، زیرا غرفه داران این نمایشگاه برترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند. شرکت کنندگان می‌توانند در بزرگ ترین گردهمایی سازندگان و مهندسین خاورمیانه شرکت کنند و غرفه داران نیز جدیدترین محصولات خود را به مهندسین و متخصصین ارائه می دهند و با برقراری ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مشتریان اخذ نمایندگی محصولات ساختمانی صورت می پذیرد. همچنین در طول چند روز برگزاری نمایشگاه تعداد بسیار زیادی سمینار رایگان برگزار می شود که به نوبه خود بی‌ نظیر است .

توجه داشته باشید که در نمایشگاه ساختمان دبی معتبرترین شرکت های ساخت و ساز از جمله کشورهای آلمان، اسکاندیناوی، فرانسه، ایتالیا، چین و ژاپن شرکت می کنند که می توان با حضور در این نمایشگاه پتانسیل ها و محصولات خود را به نمایش گذاشته و قراردادهای همکاری مهمی را با این شرکت های اروپایی و آسیایی ببندید که این خود می تواند برای شما بسیار حائز اهمیت و مهم باشد.

نمایشگاه ساختمان دبی 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است