×

نمایشگاه ساختمان دبی و ویژگی های آن

نمایشگاه ساختمان دبی هر ساله میزبان ده ها کشور از سر تا سر جهان است که محصولات خود را که مطابق با آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیاست به معرض نمایش بگذارند. مهندسین معمار و متخصصان بسیاری از نقاط مختلف دنیا هر ساله برای بازدید از این نمایشگاه بزرگ حضور به هم می رسانند. مشخصات و قیمت تور نمایشگاه ساختمان دبی را از تکنسین های مجرب و متخصص گیلوا گشت بپرسید.

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی

هر ساله در دبی امارات متحده عربی نمایشگاه بین المللی ساختمانی تحت عنوان Big 5 برگزار می گردد که در سال 1397 این نمایشگاه در تاریخ پنجم آذر ماه لغایت هشتم آذر به استقبال علاقه مندان خود می رود. تاریخ میلادی نمایشگاه ساختمان دبی  26 نوامبر لغایت 29 نوامبر 2018 می باشد. از شرکت کنندگان این نمایشگاه می توان به شرکت های ساختمانی و دکوراسیون ها و همین طور ارائه دهندگان تجهیزات صنعتی ساخت و ساز اشاره نمود. برای دانستن مدارک لازم جهت شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی این مقاله را مشاهده کنید.

نمایشگاه ساختمان دبی

فواید حضور در نمایشگاه ساختمان دبی

حضور در نمایشگاه ساختمان دبی 2018 سبب می شود که علاقه مندان این رشته از کسب و کار با علم روز ساختمان سازی آشنایی بیشتری پیدا کنند. همینطور شرکت کنندگان می توانند با شرکت های خارجی زمینه های همکاری متفاوتی را ایجاد کنند. نمایشگاه ساختمان دبی فرصت مناسبی را برای ارائه محصولات نوآورانه و مقرون به صرفه ایجاد می نماید که هر ساله در حدود 3000 غرفه دار را از بیش از 65 کشور در خود جای می دهد. بعلاوه در بزرگترین نمایشگاه ساختمان دبی علاقه مندان امکان شرکت در بیش از 70 کارگاه آموزشی رایگان را داشته و می توانند در کنفرانس های برتر صنعتی نیز شرکت نمایند. این نمایشگاه در تور نمایشگاهی دبی نیز موجود میباشد. برای دانستن مشخصات تور نمایشگاه ساختمان دبی این مقاله را بخوانید.

غرفه دارانی که در نمایشگاه ساختمان دبی حاضر می شوند محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته و این امکان را به مشتریان و علاقه مندان آن می دهند که بتوانند هر یک از محصولات را ارزیابی کنند. حضور در این نمایشگاه نکته مثبتی است برای غرفه دارانی که قصد دارند به صورت مستقیم مشتریان خود را جذب کنند. در نمایشگاه ساختمان دبی شاهد سخنرانی افرادی سرشناس در این صنعت خواهید بود که پیرامون فناوری های ساخت و ساز گفت و گو خواهد کرد. برای افزایش فروش و توسعه کسب و کار افرادی که در حوزه ساختمان و ساخت و ساز فعالیت می کنند شرکت در این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای آنان مهیا می نماید زیرا در نمایشگاه ساختمان دبی کارگاه های آموزشی رایگانی با حضور معماران و مهندسان عمران و طراحان داخلی برگزار می گردد که می توانند از تجربیات و راه کار های آنان استفاده نمایند. جذابیت های نمایشگاه معماری دبی را نیز در این مقاله ببینید.

 

درباره نمایشگاه ساختمان دبی

بهترین نمایشگاه تجاری مصالح و همچنین محصولات عمرانی و دکوراسیون در خاورمیانه نمایشگاه صنعت ساختمان دبی است. این نمایشگاه میزبانی گردهمایی متخصصین ساخت و ساز و مهندسین را به عمل می آورد و با برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه هزاران محصول از شرکت های مختلف و متنوع در سراسر دنیا، اطلاعات بسیار گسترده و کاربردی را در اختیار مهندسین و علاقه مندان این صنعت قرار می دهد. هر یک از سمینار هایی که در این نمایشگاه برگزار  می گردد از آخرین فناوری ها و نوآوری های صنعت ساختمانی پرده برداری می کند.

همچنین نمایشگاه ساختمان دبی مناسب برای افرادی است که برای خریداری ماشین آلات عمرانی نو و کارکرده و یا محصولات مربوطه در این نمایشگاه شرکت می کنند به دلیل این که در نمایشگاه ساختمان دبی شاهد طیف وسیعی از محصولات شامل جرثقیل های برجی، مهندسی انتقال، فناوری سیالات و غیره خواهید بود. هر ساله شرکت های معتبری از کشورهای مختلف مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و اتریش در نمایشگاه ساختمان دبی شرکت می نمایند که به همین دلیل می توان انتظار داشت که آخرین و به روز ترین محصولات کل دنیا در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی را مشاهده خواهید کرد.

نمایشگاه ساختمان دبی 2018

دلایل حضور در نمایشگاه بین المللی دبی

نمایشگاه ساختمان دبی هر ساله مجمع بزرگی از  مهندسان عمران و متخصصان ساختمانی داخلی و بین المللی را تشکیل می دهد. شرکت کنندگان این نمایشگاه علاوه بر این که از بروز ترین تکنولوژی ها در صنعت ساختمانی مطلع خواهند شد، می توانند هر یک از محصولات را آزمایش و تست کنند و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایند. زمینه ی پیشرفت در صنعت ساختمانی و دستیابی به اهداف شغلی در نمایشگاه ساختمان دبی برای شرکت کنندگان فراهم است زیرا می توانند در ده ها سمینار رایگان شرکت نمایند.

طبقه بندی محصولات در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی

در نمایشگاه دبی طبقه بندی محصولاتی که ارائه می شوند به شرح زیر خواهد بود:

ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات انتقال خاک، تجهیزات مورد استفاده برای سنگ فرش، لوازم ماشین آلات سنگین، ماشین آلات و تجهیزات تخریب، ابزار و ماشین آلات عمومی، قطعات و لوازم سازه و ساختمان، سازه های پیش ساخته، تجهیزات ساخت و ساز و تعمیر، تجهیزات لوله کشی، درب و پنجره و شیشه، مواد تشکیل دهنده داخلی مصالح، پوشش خارجی مصالح و عایق، بتن و سیمان و گچ، لامپ روشنایی و لوازم جانبی، اجزا و سازه های قابل حمل ساختمان، مبلمان و اثاث و... .

تور نمایشگاهی دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است