×

نمایشگاه دموکس آلمان و اطلاعات آن

نمایشگاه دموتکس یکی از مهمترین نمایشگاه هایی می باشد که همه ساله در کشور آلمان برگزار می گردد. این نمایشگاه محصولات گوناگونی را برای بازدید عموم عرضه می نماید. نمایشگاه بین المللی همه ساله در این کشور برگزار می شود و نظر مشتریان گوناگونی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جلب می نماید.

نمایشگاه فرش آلمان

نمایشگاه فرش دموتکس آلمان

نمایشگاه دموتکس آلمان همه ساله برگزار می گردد. این نمایشگاه همه ساله مشتریان زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می کند. در این نمایشگاه محصولات متفاوتی از جمله فرش دستباف و ماشینی، موکت، پارکت، لمینت، سنگ، سرامیک و غیره در معرض دید مشتریان گرامی قرار می گیرد. نمایشگاه دموتکس آلمان یک بار در هر سال به مدت یک هفته برگزار می شود.

دموتکس علاوه بر اینکه محصولات متفاوتی را برای مشتریان عرضه می کند، محل بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات و آموختن مطالب جدید در مورد صنعت فرش و دیگر محصولات می باشد. همه ساله ایرانیان مختلفی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند و نمای زیبایی از هنر ایرانی را به نمایش می گذارند.ایرانیان همه ساله توجه مشتریان زیادی را در این نمایشگاه به سوی خود جلب می نمایند.

نمایشگاه فرش دوسلدورف

جزئیات نمایشگاه دموتکس آلمان

این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 15 ژانویه برگزار می شود. در این مدت کوتاه افرادی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند تجربه های بسیار زیادی کسب می کنند. همه ساله کشورهای مختلفی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند تا بتوانند هنر کشور خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. در این نمایشگاه پرشکوه حدود 59 کشور حضور پیدا می کنند و در این مدت کوتاه حدود 40.000 نفر از این مکان بازدید می نمایند. اگر قصد دارید معاملات خود را در این زمینه و در سطح بین المللی به انجام برسانید این نمایشگاه می تواند قدم مهمی برای رسیدن به این هدف باشد. تولید کنندگان کشورهای مختلف همه ساله بهترین محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

حضور در این نمایشگاه

شما می توانید به روش های مختلفی در این نمایشگاه مهم شرکت کنید که در این بخش از مقاله به این روش ها اشاره مختصری می نماییم. شما با شرکت کردن در این نمایشگاه محصولات خود را می توانید در سطح بین المللی به نمایش بگذارید و مشتریان زیادی از نقاط مختلف جهان را به سوی خود جلب نمایید. همچنین شما با ارائه محصولات ناب ایرانی می توانید هنر ایرانی را برای همگان به نمایش بگذارید. با شرکت در این نمایشگاه می توانید در کنگره ها و همایش های مختلفی که از سوی کشور آلمان برگزار می شود شرکت نمایید و تجربه زیادی در زمینه کسب و کار به دست آورید. به دلیل تنوع بالای محصولات در این نمایشگاه بین المللی شما می توانید محصولات بسیار متفاوتی را در غرفه های فروش برای مشتریان عرضه کنید از جمله این محصولات می توان به فرش دستباف، ابریشم، ماشینی، موکت، پادری و همچنین پارکت اشاره کرد.

برای حضور در این نمایشگاه ابتدا باید در سایتی که قبلا اطلاع رسانی می شود ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این سایت باید مشخصات افرادی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند و همچنین مشخصات محصولات خود را به صورت دقیق ثبت کنید. در این سایت راهنمایی های لازم برای ثبت نام و ثبت محصولات قرار داده شده است. شما می توانید با استفاده از این راهنمایی ها به راحتی در این سایت ثبت نام کنید و یکی از شرکت کننده ها در این نمایشگاه بزرگ باشید. باید دقت کنید که در زمان معین و مشخص باید به ثبت نام در این سایت اقدام کنید زیرا زمان خاصی برای ثبت نام در این سایت مشخص شده است. توصیه می شود اگر می خواهید در سطح بین المللی معامله انجام دهید، حتما در این نمایشگاه حضور پیدا کنید تا بتوانید محصولات خود را در سطح بین المللی عرضه نمایید.

در این بخش مقاله مواردی که در مورد حضور در نمایشگاه دموتکس لازم دارید به صورت خلاصه توضیح داده شد. شما می توانید با مطالعه این بخش از مقاله به آسانی در این نمایشگاه بین المللی حضور پیدا کنید.

نمایشگاه دموتکس دوسلدورف

تور سفر به آلمان

سفر به آلمان می تواند اهداف متفاوتی به دنبال داشته باشد ولی یکی از اهداف مهم سفر به آلمان، می تواند حضور در نمایشگاه دموتکس آلمان باشد. شما می توانید به عنوان فروشنده یا بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور پیدا کنید. همه ساله نمایشگاه های مختلفی در کشور آلمان برگزار می گردد که نمایشگاه دموتکس یکی از مهمترین نمایشگاه هایی می باشد که در این کشور برگزار می شود. با توجه به زمان محدود ابن نمایشگاه شما باید در زمان مشخص در این نمایشگاه حضور پیدا کنید تا بتوانید از آثار این نمایشگاه بازدید نمایید.

هزینه سفر به نمایشگاه دموتکس

هزینه سفر به آلمان می تواند با توجه به موارد گوناگون، متفاوت باشد. هزینه سفر به این کشور به هدف سفر شما وابسته می باشد. اگر شما قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید باید در زمان مشخصی به این کشور سفر نمایید. هزینه سفر می تواند با توجه به هزینه رزرو بلیط هواپیما، هزینه رزرو هتل، هزینه حمل و نقل و همچنین هزینه تغذیه متفاوت باشد. جدیدترین اطلاعات تکنولوژی در این مقاله یافت میشود.

رزرو بلیط هواپیما

نخستین گام برای سفر به کشور آلمان رزرو بلیط هواپیما می باشد. برای رزرو بلیط هواپیما می توانید به سایت مراجعه نمایید و از این طریق به راحتی می توانید بلیط خود را با کمترین هزینه تهیه نمایید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است