×

نمایشگاه کتاب با عظمت جهانی

نمایشگاه کتاب آلمان را می توان یکی از بهترین نمایشگاه های جهان دانست که از نظر میزان بازدیدکنندگان و تعداد ناشران بزرگترین نمایشگاه در جهان شناخته می شود. در این نمایشگاه می توانید انواع اقسام بخش های مربوط به انواع کتاب ها را مشاهده نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

نمایشگاه کتاب آلمان

نمایشگاه کتاب آلمان

آلمان به کشور نمایشگاه ها مشهور می باشد و هر ساله نمایشگاه های متعددی در این کشور برگزار می شود. یکی از بهترین و معروف ترین نمایشگاه های این کشور را می توان نمایشگاه کتاب آلمان دانست که این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه از نظر تعداد بازدید کنندگان و همچنین ناشران در جهان می باشد. در این نمایشگاه هیچگونه کمبود علمی از نظر کتاب ها مشاهده نمی شود و هرگونه کتابی در هرگونه موضوعی را می توانید در آن شاهد باشید. یکی از موارد قابل توجه را می توان تسریع بخشیدن به امور دانست. چرا که مسئولین نمایشگاه تمامی امکانات رفاهی لازم را در نظر گرفته اند تا مشکلی برای مراجعین به وجود نیاید. باید بدانید که این نمایشگاه هرساله هدف خیل عظیمی از گردشگران می باشد و حتی بسیاری تنها به دلیل بازدید از نمایشگاه کتاب آلمان به این کشور سفر می نمایند. در این نمایشگاه غرفه های بسیاری فعالیت می نمایند که هر یک از غرفه ها مختص یک کشور و یا مختص نوع خاصی از کتاب ها می باشد. به همین دلیل با بازدید از این نمایشگاه می توانید با فرهنگ تمامی مردم جهان آشنا شده و یا اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود نمایید. از جدید ترین کتاب ها نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. چالش های صنعت خودرو آلمان نیز در بخش های مختلف آلمان اهمیت دارد و کتاب هایی در این باره نوشته شده است.

برگزاری نمایشگاه کتاب آلمان

هر ساله نمایشگاه کتاب آلمان برگزار شده و هر سال نیز به عظمت آن افزوده می شود. این نمایشگاه در شهر فرانکفورت برگزار شده و به مدت 5 روز به طول می انجامد. هدف نمایشگاه تمامی جوامع می باشد و به همین دلیل روز های نمایشگاه را می توان به دو بخش مجزا دسته بندی کرد. 3 روز از نمایشگاه مختص بازدید کنندگانی است که به قصد تجارت به نمایشگاه مراجعه می کنند و نمایشگاه از این نظر نیز توانسته بسیار موثر عمل نماید و بازار خوبی برای ناشران و متخصصین در صنعت نشر و چاپ کتاب فراهم نماید. اما نمایشگاه کتاب در آلمان تنها به قصد نمایش کتاب ها به ناشران و کاتبان برگزار نشده و پس از گذشت 3 روز به مدت 2 روز در اختیار عموم خواهد بود و همگان می توانند از آن بازدید نمایند. سیاست تقسیم روزها به این دلیل است که نمایشگاه در 3 روز اول شلوغ نباشد و ناشران بتوانند به راحتی در نمایشگاه به جستجو کتاب و یا ناشر مورد نظر خود باشند و این کار تنها به دلیل سهولت در انجام کارهای کاتبان و ناشران انجام شده است. اگر میخواهید با  کتاب و نمایشگاه های آن آشنا شوید به این مقاله مراجعه کنید.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

اهمیت نمایشگاه کتاب آلمان

نمایشگاه کتاب فرانکفورت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و دلیل این اهمیت را می توان جامع بودن آن دانست چرا که دراین نمایشگاه بیش از 7 هزار ناشر و بیش از 100 کشور حضور می یابند که آمار خوبی برای یک نمایشگاه کتاب می باشد. این نمایشگاه از نظر تعداد معاملات و قرارداد های تجاری بیشترین آمار جهانی را به خود اختصاص داده و هرساله معاملات بسیاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت انجام می شود. تعداد بازدید کنندگان در این نمایشگاه طی سال گذشته حدود 286 هزار نفر بوده است که برای یک نمایشگاه آمار بسیار بالایی می باشد. این نمایشگاه با سابقه درخشانی که دارد از سال 1949 در حال فعالیت کردن می باشد. در نمایشگاه کتاب آلمان به دلیل جمع شدن نویسندگان، ناشران، کاتبان، نمایندگان تمامی عرصه های مربوط به کتاب، شرکت های چند رسانه ای و... شاهد مذاکره های متعددی هستیم و بسیاری از ناشران بازار هدف خود را در این نمایشگاه میابند و چه بسا ممکن است مورد حمایت نیز قرار بگیرند. این نمایشگاه می تواند بهترین فضا برای تبلیغات بوده باشد و هرساله یکی از کشور ها به عنوان مهمان ویژه شناخته می شود، به این منظور که فضای بیشتری برای این کشور ارائه شده و می تواند به معرفی تمامی آثار پرداخته و بتواند تمامی بخش های فرهنگی کشور را در آن جای دهد. برای دانستن بزرگترین نمایشگاه کتاب به این مقاله مراجعه کنید.

موضوعات نمایشگاه کتاب آلمان

در نمایشگاه کتاب آلمان می توانید شاهد انواع موضوعات مختلف باشید چرا که برای هر یک از موضوعات بخش خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه به هر یک از بخش های نمایشگاه اشاره مختصری نموده ایم:

-         کودکان: در این بخش تمامی آثار مربوط به کودکان ارائه شده است.

-         آموزش: در این بخش تمامی آثار مربوط به آموزش به چشم می خورد.

-         علم: کتاب های علمی بخش عمده ای از نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.

-         حقوق و مجوز ها

-         خود ناشری

نمایشگاه کتاب

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است