×

چالش های صنعت خودرو آلمان

نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت و صنعت خودرو در آلمان یکی از بهترین صنایع این کشور می باشد که بخش عمده ای از اقتصاد کشور صنعتی آلمان را تامین می نماید. خودروهای آلمانی بیش از یک پنجم خودروهای جهان را تشکیل می دهند که این مورد نشان دهنده کیفیت و اهمیت خودروهای این کمپانی خواهد بود. در ادامه توضیحات کامل تری ارائه نموده ایم:

نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت

صنعت خودرو در آلمان

آلمان یکی از ابرقدرت های تولید کننده خودرو در جهان می باشد که به همین دلیل می توان گفت: صنعت خودرو در آلمان نقش اساسی در اقتصاد این کشور دارد و فروش بالای خودروهای آن بخش بزرگی از اقتصاد آلمان را تامین می کند. به همین دلیل باید توجه داشته باشید که خودروهای آلمان از بهترین کیفیت و محبوبیت در میان مردم برخوردار هستند. از جمله برندهای معروف صنعت خودرو در آلمان می توان به بنز، ب ام و و فولکس واگن اشاره نمود که تک تک خودروهای این کمپانی های عظیم از محبوبیت بسیاری در میان مردم برخوردار هستند. توجه داشته باشید که این خودروها بخش عمده ای از خودروهای جهان را تشکیل می دهند. خودروهای ساخته شده در آلمان از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و این محبوبیت را مدیون فناوری و نوآوری مسئولین خود در این صنعت هستند. باید بدانید که تمامی بخش های خودرو با دقت هرچه تمام تر ساخته شده و ارائه می شوند که این عامل سبب زیبایی بخشیدن به خودرو شده و استفاده کردن از آن را سهولت خواهد بخشید. بخش داخلی خودروها نیز به گونه ای زیبا طراحی می شوند که در داخل آن حس آرامش خاصی داشته و می توانید به راحتی استراحت نمایید. برای شرکت در نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت با مشاورین گیلوا گشت تماس حاصل فرمائید.

نمایشگاه صنعت خودرو آلمان

برندهای صنعت خودرو در آلمان

از صنعت خودرو در آلمان می توان به سه برند معروف مرسدس بنز دایملر، فولکس واگن و بی ام و اشاره کرد که هر سه برند خودروسازی از جمله بهترین های جهان هستند و سابقه درخشانی نیز داشته اند. لازم به ذکر است که این برندها به دلیل تولید انبوه خودرو بخش مهمی از اقتصاد آلمان را تشکیل می دهند. برند مرسدس بنز که بی شک خودرو های این کمپانی از دور نیز نظرها را به خود جلب خواهد کرد هر ساله بیش از 1.000.000 خودرو به بازار عرضه می نماید و برند بی ام و که نیازی به هیچ تعریفی ندارد نیز سالانه بیش از 2/1 میلیون خودرو تولید می کند و بی شک یکی از بهترین برندهای جهان خواهد بود. اما برند فولکس واگن که بخش عمده ای از خودروهای آلمانی را تشکیل می دهد هر سال به تنهایی بیش از 10.000.000 خودرو به بازار عرضه می نماید و از جمله 3 برند برتر جهان به شمار می آید. خودروهای فولکس واگن از تنوع بیشتری برخوردار هستند و خودروهایی مانند پورشه و آئودی در رسته این کمپانی قرار گرفته اند و مردم خود آلمان نیز برای برندهای فولکس واگن اهمیت ویژه ای قائل هستند. برای آشنایی با صنعت خودرو آلمان به این مقاله مراجعه کنید.

رسوایی صنعت خودرو در آلمان

صنعت خودرو در آلمان بی شک مورد توجه همگان قرار گرفته و تمامی دوربین های خبری نیز به سمت آنان گرفته شده است. تمامی کمپانی های آلمانی روند رو به رشد خود را طی می کردند که متاسفانه در سال 2015 میلادی یکی از برندهای محبوب این کشور یعنی فولکس واگن خودروهایی را به بازار عرضه نمود که سنسور نمایش دهنده آلاینده آن با مشکل مواجه شده بود و با کشف آن، رسوایی بزرگی به بار آمد. پس از مشخص شدن این موضوع خود خودروساز به این مورد اعتراف کرد و پذیرفت که این نرم افزار را بر روی خودرو قرار داده است. یکی دیگر از مشکلاتی که در صنعت خودرو در آلمان شاهد آن هستیم را می توان عدم تولید خودروهای برقی دانست چرا که صنعت خودرو در آلمان از این نظر از رقبای خود باز مانده است و هیچ گونه حرکتی از این نظر در این کشور شاهد نیستیم. امروزه خودروها به سمت رایانه ها قدم برمی دارند اما سازوکار خودروهای آلمانی در همان مدل پیچیده خود باقی مانده است که یک مشکل بزرگ به حساب می آید. نمایشگاه کتاب با عظمت جهانی کتاب هایی در زمینه چالش خودرو در آلمان را دارا میباشد.

نمایشگاه صنعت خودرو

تلاش برای سازگاری صنعت خودرو در آلمان

بی شک کمپانی های آلمانی قصد عقب ماندن از رقبای خود را نخواهند داشت و به همین منظور با پیشرفت رقبای خود به این فکر افتادند که بتوانند خودروهایی جدید به بازار عرضه نمایند تا بتوانند باز هم نماد آلمان را در صنعت خودروسازی جهان به تماشا درآورند. برندهای آلمانی تلاش های فراوانی در این زمینه داشته اند و طرح های آزمایشی نیز ارائه دادند که از جمله آنها می توان به کار 2 گو از برند دایملر، درایور نو از برند بی ام و و همچنین ام او آی آ از برند فولکس واگن اشاره نمود که این خودروها به صورت آزمایشی تولید شدند. لازم به ذکر است که مسئولین فولکس واگن اظهار داشته اند که با ارائه این خودروها به بازار میزان درآمد صنعت خودروسازی آلمان تا سال 2025 تضمین بوده و رو به افزایش خواهد گذاشت. خودروسازان آلمانی متخصصین ساخت خودرو های مکانیکی هستند اما علاوه بر آن توانسته اند در رسته فناوری نیز استعدادهایی از خود نشان دهند و به همین دلیل پیش بینی می شود که صنعت خودروسازان آلمان همچنان و با پیشرفت جوامع نیز مطرح خواهند ماند. نکاتی برای آشنایی با نکاتی در باره صنعت خودرو به این مقاله مراجعه کنید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است