×

نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

امروزه نمایشگاه‌های مختلفی در گوشه و کنار دنیا برگزار می‌شود که طرفداران خاص خود را دارند. یکی از این نمایشگاه‌های فوق‌العاده جذاب، نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس می‌باشد که هر 2 سال یک بار در این شهر با حضور هزاران نفر از افراد متخصص از سرتاسر دنیا برگزار می‌شود. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از نمایشگاه‌هایی است که برای ارائه محصولات صنعت چاپ و بسته بندی، محصولات و تجهیزات پردازش و جابه‌جایی انجام می‌شود. این نمایشگاه برای فعالان این عرصه بسیار اهمیت دارد و این افراد سعی می‌کنند از آن برای رونق صنعت خود استفاده کنند.

 

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

همان‌طور که گفته شد این نمایشگاه یک بازار تجاری و جهانی برای ارائه محصولات صنعت چاپ و بستهبندی می‌باشد. در نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه هر آنچه که مربوط به این صنعت می‌باشد در معرض دید عموم گذاشته می‌شود و افراد فعال در این زمینه می‌توانند با پیشرفت‌های موجود در این صنعت آشنا شوند. در این نمایشگاه می‌توانید با وسایل و محصولاتی مانند ماشین‌آلات و تجهیزات پردازش و بسته بندی، چاپ، مواد اولیه، ماشین‌آلات کد نویسی، ماشین آلان حمل‌ونقل ثانویه، برچسب زدن و غیره آشنا شوید و در صنعت خود مورد استفاده قرار دهید. در این نمایشگاه هزاران فرد ماهر و حرفه‌ای در این زمینه گرد هم می‌آیند و می‌توانند از این فرصت ایده آل و استثنایی استفاده کنند. با حضور در این نمایشگاه می‌توان تجهیزات جدید را شناخت و بازاری برای فروش تجهیزات خود پیدا کرد. اطلاعات مفید در مورد نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا بخوانید.

نمایشگاه جاپ و بسته بندی پاریس

زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

همان‌طور که می‌دانید این نمایشگاه در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس هر 2 سال یک بار در این شهر با حضور هزاران نفر به مدت 2 روز اجرا می‌شود. امسال این نمایشگاه از تاریخ 26 تا 29 نوامبر در این شهر برگزار می‌شود که برابر با پنجم الی هشتم آذر ماه می‌باشد. افرادی علاقه‌مند به شرکت در این مراسم‌ها می‌توانند از همین حالا برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندیپاریس اقدام کنند تا در روز برگزاری در کنار افرادی حرفه‌ای از صنعت و فناوری نو لذت ببرند و شاهد تکنولوژی‌های جدید باشند. بخش های مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا بخوانید.

 

دریافت دعوتنامه نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

یکی از بهترین راه‌های گرفتن ویزای پاریس داشتن دعوت‌نامه از یکی از افراد صاحب صنعت و ارگان‌های خاص می‌باشد. داشتن دعوت‌نامه روند گرفتن ویزا برای نمایشگاه را سریع‌تر می‌کند و فرد می‌تواند در مدت‌زمان کوتاه‌تری ویزا را بگیرد. افراد صاحب صنعت برای شرکت در این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس می‌توانند از سازمان‌ها و همکاران تجاری خود درخواست دعوت‌نامه کنند و با ارائه این مدرک هر چه سریع‌تر ویزای خود را برای حضور در نمایشگاه بسته بندی بگیرند. اطلاعات کلی نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا مشاهده کنید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه

مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

افرادی که می‌خواهند ویزای نمایشگاهی را دریافت کنند بهتر است مدارکی را برای حضور در سفارت آماده کنند. ازجمله مدارکی که برای حضور در این نمایشگاه موردنیاز است: 

اصل شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی و ترجمه، اصل کارت ملی به همراه کپی و ترجمه، 2 قطعه عکس با پشت زمینه سفید و روشن، ارائه گذرنامه که دارای مدت اعتبار 6 ماه باشد، پرینت حساب بانکی 6 ماه اخیر فرد، دعوت‌نامه نمایشگاهی، ارائه برگه رزرو بلیت رفت و برگشت، ارائه بیمه‌نامه پزشکی، پرداخت هزینه ویزا نمایشگاهی، برگه‌ای مبنی بر رزرو هتل برای مدت‌زمان اقامت فرد می‌باشد. این مدارک را باید در زمان حضور در سفارت به همراه داشت تا روند دریافت ویزا سریع‌تر انجام شود. موضوعات مختلف نمایشگاه هفته سبز برلین در اینجا گفته شده است.

اجاره غرفه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

افراد صاحب صنعتی که می‌خواهند در این‌گونه نمایشگاه‌ها حضور یابند و کسب‌وکار خود را به جهانیان معرفی کنند، می‌توانند در این نمایشگاه غرفه برای خود رزرو کنند. درصورتی‌که این افراد می‌خواهند غرفه داشته باشند بهتر است از چند ماه قبل اقدام به رزرو غرفه کنند و هزینه موردنیاز را به سازمان و ارگان مربوطه پرداخت کنند. این افراد صاحب صنعت با رزرو غرفه می‌توانند فناوری جدید خود را در این حوزه در معرض دید عموم قرار دهند و کسب‌وکار خود را به همه معرفی کنند. شرکت کنندگان مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه را در اینجا مشاهده کنید.

تور نمایشگاهی شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

امروزه یک فرصت استثنایی برای افراد علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه ایجاد شده است. افرادی که می‌خواهند در این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس شرکت کنند، می‌توانند با تور نمایشگاهی پاریس همراه شوند و با خیالی آسوده راهی سفر شوند. در این تورها افرادی کارشناس و ماهر در زمینه صنعت و تجارت وجود دارد که می‌توانند پاسخگوی تمامی سؤالات شما باشند و حتی نیاز شما را به مترجم نیز برطرف می‌کنند. شما نیز اگر جزء افرادی هستید که می‌خواهید در این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس شرکت کنید، می‌توانید همین حالا اقدام کنید و از این فرصت استثنایی ایجادشده بهره ببرید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است