×

موضوعات مختلف نمایشگاه هفته سبز برلین

در این مطلب می خواهیم به ارائه ی نکاتی در مورد نمایشگاه هفته سبز برلین بپردازیم. اگر به دنبال این هستید که در این نمایشگاه شرکت کنید یا اطلاعاتی را در مورد آن بدست آورید، در این مقاله، ما را همراهی کنید. نمایشگاه هفته سبز برلین یکی از نمایشگاه های مهمی است که در زمینه ی صنایع غذایی و تکنولوژی های جدید مرتبط با آن هر ساله در برلین برگزار می شود. این نمایشگاه فرصتی را فراهم می کنند تا متخصصان صنایع غذایی و کشاورزی دور هم جمع شوند و با آخرین نوآوری ها در این زمینه آشنا شده و با گسترش ارتباطات، در نهایت موجب افزایش اطلاعات خود و رونق کسب و کارشان شوند.

نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین (Green Week)

برای اولین بار در سال 1926 بود که این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و هر ساله از لحاظ شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بر کمیت و کیفیت آن افزوده شده است. دور هشتاد و چهارم این نمایشگاه در سال 2019 برگزار می گردد. در سال 2018 تعداد شرکت کنندگان در سطح بسیار بالایی قرار داشت و بیش از 1700 نفر در این نمایشگاه مشارکت داشتند. تعداد غرفه داران نیز از 65 کشور دنیا بوده و بیش از چهارصد هزار نفر از متخصصین نیز از نمایشگاه هفته سبز برلین بازدید کردند که یک نوع موفقیت در تاریخ برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید. موضوعات نمایشگاه هفته سبز آلمان در زمینه صنایع غذایی، باغبانی صنعتی و کشاورزی است.

 

اهمیت نمایشگاه سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین در واقع نقطه ی آغازی برای همایش غذا و کشاورزی (GFFA) می باشد. این نمایشگاه با حضور بیش از هفتاد وزیر دپارتمانی برگزار می شود. تولیدکنندگانی که در زمینه ی کشاورزی و صنایع غذایی فعال هستند، در نمایشگاه هفته سبز برلین igw حضور پیدا می کنند تا برند خود را در زمینه ی کشاورزی و صنایع غذایی بهبود ببخشند. در این نمایشگاه مواردی چون توسعه ی باغبانی، منابع تجدیدناپذیر، توسعه ی روستایی و همچنین کشاورزی ارگانیک از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نمایشگاه هفته سبز برلین که از سال 1926 فعالیت خود را شروع کرده است، به طور مداوم هرساله برگزار می شود و هر ساله نیز بر تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده می شود. پیشینه ی این نمایشگاه به همراه کیفیت برگزاری آن سبب شده که به یکی از مهم ترین نمایشگاه ها در زمینه ی کشاورزی و صنایع غذایی تبدیل شود. کسانی که در زمینه ی نمایشگاه هفته سبز برلین تخصص یا فعالیت دارند، حتماً حضور در این نمایشگاه را انتخاب می کنند. نمایشگاه هفته سبز برلین بهترین نمایشگاه باغداری و کشاورزی است.

نمایشگاه هفته سبز

چه کسانی در نمایشگاه سبز برلین مشارکت می کنند؟

  • کسانی که در زمینه ی واردات کشاورزی فعال هستند.
  • کسانی که در حوزه های مختلف کشاورزی از جمله باغداری، جنگلداری، ماهیگیری صنعتی و... فعال هستند.
  • عمده فروشان، خرده فروشان و کسانی که در زمینه ی تهیه ی غذا فعالیت دارند.
  • نمایندگان صنایع غذایی
  • کسانی که در زمینه سیاست گذاری و اجرایی کشاورزی مسئولیت دارند.
  • خبرنگارانی که در زمینه موضوعات نمایشگاه فعالیت دارند.

 

موضوعات نمایشگاه هفته سبز برلین

موضوعات نمایشگاه هفته سبز برلین موارد متعددی را شامل می شود که می توانیم به موضوعات ذیل اشاره کنیم:

  • بهترین تولیدات غذایی شامل غذاهای دریایی، گوشت، سوسیس و...
  • بهترین تولیدات نوشیدنی شامل چای، ادویه ها و گیاهان
  • تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و باغبانی
  • تجهیزات مربوط به گلخانه
  • تجهیزات مربوط به شکار و ماهیگیری
  • لوازم حیوانات خانگی
  • لوازم و وسایل مورد نیاز در آشپزخانه

صنایع تحت پوشش نمایشگاه هفته سبز برلین در سال 2019

  • کشاورزی و جنگلداری: ماشین آلات نوین، مواد اولیه صنعتی، مواد اولیه که قابل تجدید هستند، مواد اولیه در زمینه تولید انرژی از مواد آلی
  • صنایع غذایی: سوسیس و کالباس، محصولات گوشتی، انواع سبزیجات و میوه ها، ادویه جات، انواع نوشیدنی ها، لبنیات، بستنی، مرغ، برنج، غذاهایی که از دریا بدست می آید، شیر، خشکبار، محصولاتی که نیمه آماده و منجمد هستند، شیرینی و شکلات، مربا، انواع افزودنی ها، عسل، چای، دمنوش ها، محصولات گیاهی، قهوه و...
  • لوازم و تجهیزات باغبانی: انواع بذر که شامل بذرهای اصلاح شده و بذر گیاهان وحشی می شود، سایه بان و مبلمانی که در باغ مورد استفاده قرار می گیرد، تجهیزات نظافتی مورد استفاده در باغ، ابزارهای مختلف باغبانی، تجهیزات و وسایلی که به منظور نگه داری گل و گیاه به کار می روند، انواع بذر و کود، تجهیزاتی که در گلخانه استفاده می شود و ابزارهای دستی باغبانی.
  • لوازم ماهیگری و شکار: شامل تجهیزات لازم برای شکار از جمله تور ماهیگیری، قلاب، انواع غذاهای دریایی و...
  • لوازم دام و طیور: شامل تجهیزات مرتبط با دام، مرتع و حصار، لوازمی برای حفاظت از پرندگان و...
  • وسایل و تجهیزات آشپزخانه: ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تجهیزات جدید، انواع شوینده ها، وسایل پخت و پز، بخاری و اتو، قهوه ساز، کف شور، آب گرمکن، درب بازکن صنعتی و...

 

نمایشگاه هفته سبز برلین 2019

اگر به دنبال نمایشگاهی در زمینه فناوری اطلاعات هستید برند های شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله بخوانید.

نمایشگاه هفته سبز برلین نیز به مانند سال های گذشته در سال 2019 در برلین برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه نیز پیش بینی می شود که شرکت کنندگان زیادی از کشورهای مختلف حضور داشته باشند و همچنین انتظار می رود که تعداد بازدیدکنندگان افزایش پیدا کند.

هفته سبز برلین در 28 دی ماه سال 97 برگزار می شود و تا روز 7 بهمن ماه 97 ادامه خواهد داشت، علاقه مندان برای شرکت در نمایشگاه هفته سبز برلین لازم است که از قبل تر برای حضور در آن اقدامات لازم از جمله اخذ ویزا را انجام دهند.

نمایشگاه هفته سبز آلمان

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است