×

6 اپلیکیشن شگفت انگیز واقعیت مجازی در نمایشگاه جیتکس دبی

6 اپلیکیشن شگفت انگیز VR در نمایشگاه جیتکس دبی

از جمله نمایشگاه های بسیار مهم دبی میتوان به نمایشگاه جیتکس دبی اشاره کرد..برای سال های سال است که توسعه دهندگان واقعیت های مجازی ( از جمله ما) این موضع را که واقعیت مجازی پس از ورود به زندگی ما، سبک زندگی را از راه های گوناگون و بسیاری بهبود میبخشد، حفظ کرده ایم.

  1. فضا

Nasa  آخرین جاییکه سوار بر  قطار سریع السیر واقعیت مجازی شده است. همانطور که مجله RD تابستان سال گذشته خبر داد، Thomas Grubb از یک آژانس فضایی معروف ، یک تیم را برای توسعه شش طرح چند رسانه ای خلبان رهبری میکند، برخی از آنها شامل یک محیط واقعیت مجازی تعاملی میباشد که برای طراحی، یکپارچه سازی و تعامل با فضاپیماها مناسب است، همچنین میتوان یک شبیه سازی سه بعدی حرارتی خلا و یک تجسم سه بعدی از فضا به دور خورشید را دید.

  1. مشاور املاک

چه راهی برای پوشش دادن شیوه زندگی میتوان از یک ویلا یا پنت هاوس در حال ساخت ساز انتظار داشت؟ مگر با یک تور مجازی. سال گذشته در جده، مشاور املاک Artar برای بازدیدکنندگان یک خانه سعودی یک تور واقعیت مجازی را فراهم کرد. براساس تحقیقات سرمایه گذاری Goldman Sachs، واقعیت مجازی در مشاور املاک به 2.6 میلیارد دلار تا سال 2025 میرسد. این شکل از بازاریابی تجربی به علاوه مدیریت مشتری از راه دور وسایرفاکتورهای مثبت باعث میشود تا افراد بسیاری در این صنعت به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به عنوان آیند ه ای مهم نگاه کنند.

  1. سلامتی

سامسونگ اخیرا با یک استودیوی vr کره ای  و بیمارستان Gangam Severance که یکی از بزرگترین بیمارستان های کره جنوبی مبتنی بر راهکارهای سلامت ذهنی از طریق vr قراردادی را امضا کرده است . Aaron Stanto مدیر موسسه سلامتی و ورزش واقعیت مجازی ادعا کرد که بسیاری از بازی های ورزشی VR بازی های Wii ساخته شده از بازی های عامیانه و نوستالژیک بیشتر برروی سوزاندن کالری ها موثر هستند تا اینکه یک ورزش محسوب شوند. و در نهایت و شاید مهمترین و قابل توجه ترین توسعه در زمینه پزشکی و سلامتی این است که واقعیت مجازی میتواند بینش بیشتری به پزشکان درباره تومورهای سرطانی ارائه دهد. همچنین از طریق پوشیدن هدست Occulus کاربران میتوانند ببینند که چگونه داروها با رشته DNA درون سلول سرطانی مبارزه میکنند.

احتمالات مشخصا بی پایان هستند و امسال در هفته تکنولوژی Gitex میتوانیم جراح کریستوفر کوئین را ببینیم که تمرکز بیشتری بر روی این موضوع دارد.

  1. سفر

آیا از مقصد سفر خود مطمئن هستید یا اینکه در طول تابستان در در منزل بمانید؟ همه برنامه ریزی های سفر شما شاید با یک تور مجازی سریع حل شود. اینگونه همه چیز در دسترس شما و برای راحتی شماست و اکنون شما احتمالا قادر باشیدبا اتصال به نرم افزار 360 VU2 بستری مناسب فراهم میشود که این امکان را به کاربران میدهد تا ویدیوهای 360 درجه به اشتراک بگذارند و شما هم میتوانید از لنز دیگران تمام جهان را مشاهده کنید.

  1. خرده فروشی

فواید اپلیکیشن vr در خرده فروشی تا حدودی گسترش پیدا کرده است.IKEA اخیرا یک اپلیکیشن واقعیت افزوده به نام place به کاربران اجازه میدهد تا خانه هایشان را با مبلمان دیجیتالی IKEA چیدمان کنند. فقط تصور کنید که چندبار میتوانید آیتم هایی را که انتخاب کرده اید به سر جایشان برگردانید فقط به اینخاطر که آنطور که انتظار داشته اید با منزل شما هماهنگی نداشته اند.

  1. آموزش

مردم همواره از راه های گوناگون در حال یادگیری هستند و برای اینکه بهتر ببینند و احساس کنند یک ابزار تاثیرگذارتر از خواندن یا سایر راه ها وجود دارد. VR به دانش آموزان و معلمان اجازه میدهد تا درمحیط مطالعه درگیر شوند و تجربیات یکسانی را به اشتراک بگذارند. NASA همانطور که بحث شد کار بزرگی در این فضا انجام میدهد. در امارات متحده عربی سال گذشته وزارت آموزش و پرورش، پروژه های آزمایشی را اجرا کرد که با استفاده از هدست ، جهان و سناریوهای بسیار مشکل یا خطرناک برای تجربه ر این دنیا را کشف کردند. مانند اثرات مضر تغییر آب و هوا یا تور بین المللی ایستگاه فضایی.

اگر شما آماده اید که به انقلاب  AR/VR بپیوندید حتما در هفته تکنولوژی دبی Gitex توقف کنید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است