×

آشنایی با نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت یکی از بهترین نمایشگاه های قاره اروپا در زمینه فرآوری پارچه می باشد که هر ساله در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می شود. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی جامع و کامل درباره نمایشگاه فرآوری منسوجات شهر فرانکفورت به شما ارائه دهیم تا با این نمایشگاه و بخش های مختلف آن بیشتر آشنا شوید و بتوانید در سفر به این شهر از این نمایشگاه دیدن کنید.

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاهی است که در زمینه پارچه برگزار می شود و امسال نیز در تاریخ 24 الی 27 اردیبهشت 1398 در شهر فرانکفورت برگزار می شود که می توانید با خرید بلیط در آن شرکت کنید. این نمایشگاه می تواند یک کلاس آموزشی فوق العاده برای علاقه مندان به پارچه و منسوجات آن باشد، در این نمایشگاه بخش های مختلفی وجود دارد که در این سه روز می توانید از هر یک از این بخش ها دیدن کنید و با آنها آشنا شوید. بسیاری از متخصصان در این زمینه ادعا دارند که نمایشگاه فرآوری منسوجات آلمان نشان دهنده آینده صنعت پارچه در دنیا می باشد و در آن از تکنولوژی های جدیدی رونمایی می شود که می توانند باعث تحولی بزرگ در صنعت پارچه شوند. در بخش های مختلف فرآوری منسوجات فرانکفورت امکانات بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان قرار داده شده است که در ادامه با این امکانات بیشتر آشنا می شوید و می توانید به بهترین شکل از این امکانات استفاده کنید.

نمایشگاه فرآوری منسوجان فرانکفورت

هدف ها و رویدادهای نمایشگاه

نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت دارای اهداف بسیار زیادی می باشد که مهمترین آنها توسعه صنعت پارچه و مواد قابل انعطاف در دنیا می باشد که متناسب با همین هدف رویدادهای بسیار زیاد و متنوعی در این نمایشگاه برگزار می شود که می توانید در هر یک از این رویدادهای  مهم شرکت کنید. با شرکت در این رویدادها می توانید یک تصویر کلی از آنچه که در سال های آینده در این صنعت رخ خواهد داد را در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت مشاهده کنید. در این نمایشگاه سازندگان بین المللی ماشین ها، لوازم جانبی، مواد مورد نیاز برای این صنعت و بسیاری از موارد دیگر به نمایش گذاشته شده است که می تواند یک محل بسیار جالب و دیدنی برای علاقه مندان به این حوزه باشد. در یکی از مهمترین بخش های نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت می توانید با افراد و شرکت های مدرن روز دنیا در این زمینه آشنا شوید و تجارب بسیار زیادی را در این زمینه بدست بیاورید. بزرگترین نمایشگاه فرآوری منسوجات در این مقاله نوشته شده است.

خدمات ارائه شده در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت به بازدیدکنندگان

در این نمایشگاه خدمات بسیار زیادی به بازدیدکنندگان ارائه می شود که می توانید از تمامی این امکانات نهایت بهره را ببرید، از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تور نمایشگاهی فرآوری منسوجات فرانکفورت که با کمک این تور می توانید از بخش های مختلف نمایشگاه دیدن کنید و اطلاعات بسیار زیادی را از راهنمای تور درباره نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت بدست بیاورید. امکان رزرو آنلاین هتل برای اقامت راحت و مناسب در شهر فرانکفورت آلمان، رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفری راحت به شهر فرانکفورت، خدمات تشریفات فرودگاهی که امکانات بسیار با کیفیتی را در فرودگاه به شما ارائه می دهند تا سفر راحت تری را در پیش داشته باشید. خدمات ترانسفر که شما را به صورت مستقیم از فرودگاه شهر فرانکفورت آلمان به هتل محل اقامت شما منتقل می کنند.

نمایشگاه فرآوری منسوجات آلمان

خدمات تجاری ارائه شده در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت

اگر قصد دارید در این نمایشگاه یک غرفه داشته باشید باید بدانید که مسئولین نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت امکانات و شرایط مناسبی را برای شما فراهم کرده اند که بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. از جمله امکانات تجاری که برای علاقه مندان به داشتن غرفه در این نمایشگاه فراهم شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان رزرو غرفه به صورت آنلاین و به صورت حضوری، امکان غرفه سازی با بهترین امکانات در این نمایشگاه، مشاوره رایگان در زمینه داشتن غرفه ای پر بازدید و مناسب این نمایشگاه، امکان قرار ملاقات با شرکت های بزرگ در زمینه پارچه برای بدست آوردن تجربه بیشتر در این زمینه، تامین نیروی انسانی برای ایجاد غرفه ای پر بازدید و مناسب که به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین غرفه را برای خود ایجاد کنید، امکانات مربوط به پذیرایی و تشریفات که باعث می شود تا بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب غرفه خود کنید و بسیاری از امکانات دیگر که در صورتی که علاقه مند به داشتن یک غرفه در نمایشگاه فرآوری منسوجات فرانکفورت باشید می توانید از این امکانات در راستای درست کردن غرفه ای بهتر نهایت استفاده را ببرید.

محصولات مختلفی که در این نمایشگاه می توانید آن ها را مشاهده کنید

تکنولوژی های اتوماسیون مربوط به این نمایشگاه، لوازم مورد نیاز برای آماده سازی تولید، مراحل مختلف آماده سازی تولید، تکنولوژی های مربوط به اتاق برش و تنظیم و تولید، ماشین آلات مربوط به نساجی، تکنولوژی های به روز دنیا در زمینه بافندگی، تکنولوژی های به روز دنیا در زمینه گلدوزی، تکنولوژی های به روز دنیا در زمینه های دوخت، وصل کردن و تکنولوژی های اتوماسیون، لوازم مورد نیاز برای تولید منسوجات خانگی، مواد مورد نیاز برای دوخت، لوازم جانبی فنی برای پوشاک، موارد لازم برای کنترل کیفیت محصولات تولید شده در زمینه پارچ، کنترل جریان داخلی مواد استفاده شده در این صنعت، تکنولوژی های به روز دنیا در زمینه اطلاعات مربوط به این صنعت، خدمات و مشاوره های رایگان برای وارد شدن به این صنعت و یا حرفه ای شدن در این صنعت، آموزش نکاتی مهم درباره انرژی، مطبوع کرده هوا و دفع زباله های مربوط به این صنعت و ...

در این نمایشگاه معمولا گروه های متفاوتی شرکت می کنند که از جمله آنها می توان به تولید کننده های پوشاک کاربردی، تولید کننده های کالاهای ورزشی، تولید کننده های روکش مبل و تشک، تولید کننده های صنایع خودرو، هوا فضا و هوانوردی، تولید کننده های منسوجات خانگی، تولید کننده های فیلترها و بسته بندی و ... اشاره کرد.

فرآوری منسوجات فرانکفورت

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است