×

آشنایی کامل با نمایشگاه کانتون گوانجو

در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد نمایشگاه کانتون گوانجو بپردازیم اگر قصد شرکت در نمایشگاه کانتون گوانجو را دارید یا می خواهید اطلاعاتی را در این زمینه بدست آورید تا انتهای مقاله همراه ما باشید، شهر گوانجو یکی از شهرهای معروف چین است که در جنوب این کشور واقع شده است و نمایشگاه کانتون گوانجو نیز در این شهر برگزار می شود، این شهر از لحاظ صادراتی و اقتصادی یکی از شهرهای مهم کشور چین می باشد، به همین دلیل هر ساله شاهد برگزاری یکی از مهم ترین نمایشگاه های جهانی یعنی نمایشگاه کانتون فیر در آن هستیم.

نمایشگاه کانتون گوانجو

یکی از نمایشگاه های با سابقه در چین نمایشگاه کانتون گوانجو 2018 است، در این نمایشگاه ابتدا فقط کالاهای صادراتی کشور چین عرضه می شدند ولی در حال حاضر هم کالاهای صادراتی و هم وارداتی کشورهای مختلف در نمایشگاه جهت بازدید قرار داده می شوند، تعداد بالای شرکت کنندگان در این نمایشگاه و داد و ستدهای عظیمی که در آن انجام می شود و به همراه بزرگی نمایشگاه باعث شده است که از آن به عنوان بزرگترین نمایشگاه چین در زمینه تجاری یاد شود.

این نمایشگاه معروف چین در طول سال و دوبار فعالیت می کند که برابر با فصل های بهار و پاییز ایران است، همچنین فازهای نمایشگاه کانتون گوانجو در سه فاز مختلف فعالیت می کند که در آن ها محصولات متنوعی ارائه می شود، طول برگزاری هر کدام از فازها 5 روز و در فاصله زمانی 3 روز می باشد

زمانی که نمایشگاه کانتون گوانجو برگزار می شود، بسیاری از مقامات سطح بالای دنیا در آن حضور پیدا می کنند، تاثیر این نمایشگاه بر رشد و تحرک تجارت خارجی چین قابل چشم پوشی نیست، بسیاری از کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند به دنبال تامین اقلام مورد نیاز در کشور خود از تولیدات چینی هستند چرا که این نمایشگاه منعکس کننده جدیدترین دستاوردهای کشور چین و کشورهای خارجی است. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بازدید از نمایشگاه کانتون گوانجو را بخوانید.

 

نمایشگاه کانتون گوانجو

 تاریخچه نمایشگاه کانتون گوانجو

برای اولین بار در سال 1975 بود که نمایشگاه کانتون گوانجو کار خود را در شهر گوانجو آغاز کرد، در ابتدای تشکیل این نمایشگاه در واقع محلی برای مشتریان خارجی بود تا با فروشندگان چینی ارتباط برقرار کنند. هدف از شروع کار این نمایشگاه شکستن تحریم ها و ممنوعیت های حکومت های سرمایه داری و همچنین یافتن رابطه های جدید به منظور توسعه تجارت خارجی بود، این نمایشگاه با ابتمار وزارت تجارت و فرماندار استان گوانگ دونگ راه اندازی شد. نکات مهم فاز های نمایشگاه کانتون گوانجو را در این قسمت بخوانید.

در این مقطع به دلیل این که کشور چین فقط با بیست کشور رابطه مسالمت آمیز و دیپلماتیکی داشت نیاز چنین نمایشگاهی به منظور گسترش بازار جهانی کاملا احساس می شد. از آنجا که گوانجو از لحاظ جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی در شرایط بسیار خوبی قرار داشت به عنوان مرکز این نمایشگاه انتخاب شد. نکته جالب توجه در مورد برگزاری نمایشگاه کانتون گوانجو این است که از همان ابتدا دو بار در سال برگزار شده است و با وجود اتفاقات فراوانی که در چین افتاده است هیچوقت فعالیت آن متوقف نشده است. بزرگتری رویداد تجاری چین نمایشگاه کانتون گوانجو است که بازدید کنندگان زیادی دارد.

تحول و توسعه نمایشگاه گوانجو

از زمان آغاز فعالیت تا به امروز نمایشگاه کانتون گوانجو شاهد تحول و توسعه بوده است و هر سال استقبال از آن افزایش یافته است، در سال 2008 بود که شاهد تغییرات عمده ای در نمایشگاه کانتون گوانجو بودیم، پیش تر نمایشگاه در دو فاز برگزار می شد اما از سال 2008 برگزاری آن سه فازه شد، تغییرات دیگر شامل تغییر در دسته بندی محصولات، یعنی افزایش دسته بندی ها بود، در بخش های نمایشگاه نیز تغییراتی ایجاد شد. در همان سال شاهد افتتاح محل جدید نمایشگاه گوانجو بودیم؛ این مجتمع به عنوان بزرگترین مرکز نمایشگاهی در آسیا محسوب می شود، از لحاظ دسترسی، موقعیت و امکانات این نمایشگاه در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد.

نمایشگاه کانتون گوانجو 2018

تاریخ برگزاری نمایشگاه کانتون گوانجو چین 2018

نمایشگاه کانتون گوانجو هر سال دو بار برگزار می شود که مصادف با فصل بهار و پاییز است، نمایشگاه کانتون گوانجو از سه فاز تشکیل شده است که هر فاز به مدت پنح روز در مجموعه مرکز بین‌المللی گردهمایی و نمایشگاهی گوانگجو برگزار می شود.

  • نمایشگاه کانتون گوانجو بهاره

فاز 1: 15 الی 18 آوریل 2018 برابر با 26 الی 30 فروردین 97 برگزار شد

فاز 2: 23 الی 27 آوریل 2018 برابر با 3 الی 7 اردیبهشت 97 برگزار شد.

فاز 3: 1 الی 5 می 2018 برابر با 11 الی 15 اردیبهشت 97 برگزار شد.

  • نمایشگاه کانتون گوانجو پاییز

فاز 1: 15 الی 19 اکتبر 2018 برابر با 23 الی 27 مهر 97 برگزار خواهد شد.

فاز 2: 23 الی 27 اکتبر 2018 برابر با 1 الی 5 آبان 97 برگزار خواهد شد.

فاز 3: 31 اکتبر الی 4 نوامبر 2018 برابر با 9 الی 13 آبان 97 برگزار خواهد شد.

محصولات فاز 1 نمایشگاه گوانجو چین

اقلامی که در فاز یک این نمایشگاه  ارائه می شوند عبارتند از:

  • لوازم برقی: شامل محصولات رایانه، محصولات برقی و لوازم برقی مورد استفاده در منزل
  • لوازم نورپردازی و روشنایی: شامل لامپ ها و منابع نور، اتصالات روشنایی و نور و همچنین سیستم روشنایی
  • وسایل نقلیه و قطعات آن ها: شامل قطعات یدکی، دوچرخه، موتور سیکلت و...
  • ماشین آلات در انواع مختلف: شامل ماشین آلات بزرگ، عمومی، ماشین آلات کوچک، لوازم و تجهیزات جانبی، برق، تجهیزات دوربین، ماشین آلات بافندگی، تجهیزات برق و...
  • سخت افزار: سخت افزارهای مرتبط رایانه ای
  • ساختمان: تجهیزات حمام و سرویس های بهداشتی، مواد و مصالح دکور و ساختمان
  • منابع انرژی: منابع مربوط به انرژی های جدید

 

محصولات فاز 2 نمایشگاه گوانجو چین

اقلامی که در فاز دو این نمایشگاه ارائه می شوند عبارتند از:

  • تجهیزات مورد نیاز منزل: وسایل مربوط به آشپزخانه،محصولات مراقبتی، لوازم آرایشی، مواد غذایی حیوانات خانگی و...
  • محصولات هدایا و تبلیغات: شامل اسباب بازی، محصولات جشنواره، ساعت، تجهیزات اوپتیکال، صنایع دستی، جواهرات، اشیای قیمتی، تقویم و...
  • دکوراسیون خانگی: مبلمان، انواع دکوراسیون، سرامیک های هنری، محصولات بافندگی و...


محصولات فاز 3 نمایشگاه گوانجو چین

محصولاتی که در فاز سه این نمایشگاه  ارائه می شوند عبارتند از:

  • پوشاک و کفش: انواع لباس های مردانه، زنانه و کودک، لباس های ورزشی، لباس زیر، فرش و کفپوش ، پارچه و مواد خام، تابلو فرش، پرده و..
  • محصولات اداری کیف، تفریح و سرگرمی: انواع مخازن از جمله مخازن چرم، پلاستیکی، مخازن استفاده روزانه، کیف های چرم، لوازم جانبی، تجهیزات ورزشی، مسافرت و تفریحی
  • دارو و تجهیزات پزشکی و بهداشتی: شامل انواع داروها، تجهیزات پزشکی، بهداشتی، پانسمان و ...
  • محصولات غذایی: شامل انواع خوراکی و نوشیدنی، تجهیزات بسته بندی و...

نمایشگاه کانتون فیر

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است