×

اطلاعات کامل درباره نمایشگاه جیتکس دبی

در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد نمایشگاه جیتکس دبی پردازیم اگر می‌خواهید در مورد نمایشگاه جیتکس دبی اطلاعاتی را به‌دست بیاورید و یا قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید در این مقاله همراه ما باشید، از مهم‌ترین و مشهورترین نمایشگاه‌هایی که هرسال در زمینه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، نمایشگاه جیتکس دبی است. هرساله این نمایشگاه با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات روبه‌رو می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، این نمایشگاه که به نمایشگاه فناوری دبی نیز شهرت دارد هرساله معروف‌ترین شرکت‌ها و برندهای جهانی را جذب می‌کند. نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX) یکی از بزرگترین و مشهورترین نمایشگاه‌ها درزمینه فناوری اطلاعات است. این نمایشگاه هرسال عدهٔ زیادی بازدیدکننده از سراسر جهان دارد. برند های شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.

نمایشگاه جیتکس دبی

افزایش دانش فناوری اطلاعات با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی اهمیت بالایی دارد. نمایشگاه جیتکس دبی (Dubai Gitex) از معروفترین نمایشگاه‌ها در خاورمیانه محسوب می‌شود که البته امروزه شهرت جهانی دارد. این نمایشگاه درزمینه فناوری‌های و تکنولوژی‌های اطلاعاتی فعالیت می‌کند و در طول سال 2 بار در دبی برگزار می‌شود. بسیاری از مدیران شرکت‌ها و برندهای معتبر جهانی در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت می‌کنند این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی هم برای صاحبان کسب‌وکارها محسوب می‌شود و هم مشتریان آن‌ها تا ارتباطات خود را گسترش دهند. بسیاری از کسانی که در جیتکسدبی شرکت می‌کنند معمولاً با ارتباطات خوبی که برقرار می‌کنند به موفقیت‌های مهمی بعد از نمایشگاه دست پیدا می‌کنند. نمایشگاه فناوری اطلاعات دبی موسوم به جیتکس برای اولین بار در سال 1981 بود که برگزار شد و پس‌ازآن به‌صورت مداوم در شهر دبی برگزار می‌گردد، رشد نمایشگاه جیتکس بسیار چشمگیر بوده است و هر ساله شاهد پیشرفت آن هستیم. برای اطلاعات بیشتر نمایشگاه جیتکس دبی را بیشتر بشناسیم

نمایشگاه جیتکس دبی

نحوه برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی

به روز ترین محصولات فناوری در نمایشگاه جیتکس دبی وجود دارد. نمایشگاه جیتکس دبی در طول سال و در 2 مقطع زمانی برگزار می‌شود که یکی در فصل بهار است و دیگری نیز در فصل پاییز است. در این نمایشگاه شرکت‌هایی که درزمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند از تمامی کشورهای جهان شرکت می‌کنند و نوآوری‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند، مدت‌زمان برگزاری این نمایشگاه 4 الی 5 روز است که در آن صاحبان شرکت‌ها، کسب‌وکارها، فعالان درزمینه فناوری می‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند و با خریداران و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. نمایشگاه جیتکس دبی دارای بخش‌های مختلفی است که از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری بسیار مفید خواهد بود. شاید برایتان آشنایی با نمایشگاه هفته سبز برلین جالب باشد.

 

بخش های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی

بخش های نمایشگاه جیتکس دبی بسیار متنوع است و هر آنچه مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد را شامل می‌شود این بخش‌ها عبارت‌اند از:

  • بلاک چین
  • رایانش ابری
  • شهرهای هوشمند
  • خانه‌های هوشمند
  • محل کار هوشمند
  • تکنولوژی مصرف‌کننده
  • پلت فرم‌های تخصصی تجارت برای توزیع‌کنندگان گوشی‌های همراه
  • امنیت شبکه و زیرساخت
  • GolfComms
  • سخت‌افزار
  • نرم‌افزار
  • دیتا سنتر یا مرکز داده
  • دیتاهای بزرگ
  • چاپ 3 بعدی
  • حمل‌ونقل در آینده
  • هواپیمای بدون سرنشین و پهباد
  • رباتیک

نمایشگاه gitex

شرکت ها و برند های شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی

شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی هستند که از گوشه و کنار جهان در نمایشگاه جیتکس دبی حضور پیدا می‌کنند اگر بخواهیم لیستی از این شرکت‌ها و برندها را ارائه دهیم خود نیازمند مقاله‌ای جداگانه و مفصل است، در این نمایشگاه در کناری بسیاری از کسب و کارهای کوچک شرکت‌ها و برندهای معروف جهانی نیز حضور پیدا می‌کنند. در سال 2017 بالغ بر 5000 شرکت در نمایشگاه دبی شرکت کردند و این نمایشگاه در مدت برگزاری شاهد حضور بیش از 100,000 نفر بازدیدکننده بود که از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند. اهمیت این نمایشگاه آن‌قدر زیاد است که در سال 2009 کمپانی مایکروسافت ویندوز 7را در آن جا رونمایی کرد. از مهم‌ترین شرکت‌هایی که معمولاً در این نمایشگاه حضور فعال دارند می‌توانیم به شرکت مایکروسافت، سامسونگ، آل جی، هواوی، Dell، 50 Cent و غیره اشاره‌کنیم. اطلاعات کلی در باره نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا بخوانید.

نمایشگاه جیتکس دبی 2018

نمایشگاه جیتکس دبی در سال 2018 نیز 2 مقطع زمانی برای برگزاری نمایشگاه داشت. اولین مرحله این نمایشگاه در 15 فروردین 97 و به مدت 5 روز برگزار گردید. مرحله دوم این نمایشگاه نیز در 22 الی 26مهر امسال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه جیتکس

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است