×

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه جیتکس دبی

کی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها درزمینه فناوری اطلاعات، نمایشگاه جیتکس دبی است که بسیار معروف می‌باشد و هرسال در این شهر برگزار می‌شود. نمایشگاه جیتکس دبی در جنوب آسیا، آفریقا و خاورمیانه از شهرت زیادی برخوردار است و در آن قادر خواهید بود با جدیدترین نوآوری‌ها درزمینه تکنولوژی و فناوری آشنا شوید. در این مقاله نیز به بررسی نمایشگاه جیتکس دبی خواهیم پرداخت.

نمایشگاه جیتکس دبی

در نمایشگاه gitex دبی مدیرانی از کمپانی‌های معروف دنیا شرکت می‌کنند تا از فرصتی برای ارتباط بیشتر و آشنایی با تولیدکنندگان استفاده کنند و به خرید و سفارش محصولات و حتی دریافت نمایندگی‌های آن‌ها بپردازند. این نمایشگاه که در شهر دبی امارات برگزار می‌شود درزمینه فناوری‌های روز دنیا است. مساحت نمایشگاه جیتکس در سال 2015 به میزان 84،000 مترمربع بوده است و 146،000 نفر از آن بازدید کرده‌اند که از 10 کشور مختلف بوده‌اند. تعداد افراد مشارکت‌کننده و اسپانسرها در این نمایشگاه 4200 نفر بوده است. نمایشگاهی که در سال 2017 برگزار شد 5000 غرفه داشت و از کشورهای مختلفی در آن شرکت کرده بودند. در پاییز سال گذشته نمایشگاه جیتکس دبی 2017  بیش از 140،000بازدیدکننده داشت که قسمت خریدوفروش الکترونیک و گجت آن 4 درصد را تشکیل می‌داد. و به میزان 240،000،000 دلار خریدوفروش در آن رخ داد. کسانی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، می‌توانند سفارش‌های جدیدی داشته باشند و عرضه‌کنندگان جدید را بشناسند. در این نمایشگاه با عرضه‌کنندگان دولتی آشنا خواهید شد و در مورد بخش‌های مختلف خرید تحقیق خواهید کرد و در کنفرانس جهانی فناوری حضور پیدا خواهید کرد. جیتکس بزرگ‌ ترین نمایشگاه تکنولوژی در دبی است که میتوان آن را در رده های بین المللی شناخت.

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی 2018

نمایشگاه جیتکس دبی سال 2018 نیز در حوزه فناوری و تکنولوژی است که فعالان این بخش‌ها در آن شرکت خواهند کرد. نمایشگاه جیتکس دبی سال 2018 درواقع سی و هشتمین دوره برگزاری این نمایشگاه خواهد بود و موضوعات متفاوتی دارد. تاریخ برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی در سال 2018 در فصل پاییز و 26-22 مهرماه 97 خواهد بود که مصادف با 18-14 اکتبر 2018 می‌باشد. برای بازدید از این نمایشگاه با رفتن به دبی از ساعت 19-11 می‌توانید اقدام نمایید و به مشاهده محصولات به نمایش درآمده در آن بپردازید. فرصت استثنایی با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله مشاهده کنید.

موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس که در شهر دبی برگزار می‌شود موضوعات مختلفی چون شرکت‌های نرم‌افزاری، شرکت‌های سخت‌افزاری، تکنولوژی مصرف‌کننده، امنیت شبکه و زیرساخت، چاپ سه بعدی، رباتیک،، حمل‌ونقل در آینده، هواپیمای بدون سرنشین و پهباد، محل کار هوشمند، خانه و شهر هوشمند، پلت فرم تخصصی تجارت (جهت توزیع‌کنندگان گوشی همراه)، Cloud و GolfComms دارد، که از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند. در این نمایشگاه خدمات اینترنتی، لوازم جانبی، بازی‌های رایانه‌ای، خدمات فناوری ارائه می‌شود. همچنین با چاپ سه بعدی، تکنولوژِی لیزر، رباط، تکنولوژی صوتی نیز آشنا می‌شوید. از دیگر فن‌آوری‌ها می‌توان به دوربین منطقه، برنامه‌های موبایل، خدمات دیجیتال اشاره کرد که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد. نمایشگاه جیتکس دبی را بیشتر بشناسیم

نمایشگاه جیتکس

اهمیت شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی که با نمایشگاه اینفوکام در یک مکان و یک زمان تشکیل می‌شود فرصت مناسبی برای توسعه روابط می‌باشد. این نمایشگاه جنبه‌های مثبت دیگری دارد که به شرح ذیل است:

•           در نمایشگاه جیتکس دبی طولانی‌ترین نمایش زنده مربوط به چاپ سه بعدی را خواهید دید

•           قادر به ملاقات با مدیران ارشد منطقه و جهان خواهید بود

•           قادر به ایجاد روابط تجاری و گسترش آن در منطقه و جهان خواهید بود.

•           با شرکت در جلسات اسمارت به بحث در رابطه با نوآوری، صنعت و تکنولوژی خواهید پرداخت.

 

نمایشگاه جیتکس دبی فرصتی فوق العاده

نمایشگاه جیتکس دبی را فرصتی فوق‌العاده می‌دانند زیرا بیش از 150 برند جهانی در آن حضور پیدا می‌کنند و به خریداران این فرصت را می‌دهند که برای معاملات خود انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. این رویداد که در آسیا، خاورمیانه و آفریقا رویداد فناوری برتری است به گردهمایی مؤسسات دولتی این کشورها کمک می‌کند و محلی برای برگزاری گردهمایی شرکت‌های بزرگ و استارت آپ ها می‌باشد. دبی توانسته است درزمینه تکنولوژی رشد سریعی نیز داشته باشد. اطلاعات کامل درباره نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله مشاهده کنید.

 

تاریخچه نمایشگاه جیتکس دبی

اولین نمایشگاه جیتکس دبی در سال 1981 برگزار شد که محل آن در مرکز تجارت دبی بود و gite نام داشت. با راه‌اندازی macworld در سال 1988 به نام آن یک x اضافه شد و 3 سالن دیگر به آن افزوده شد. تعداد سالن‌های این نمایشگاه در حال حاضر 10 سالن است و با 21 کشور در دنیا در ارتباط می‌باشد و میزان بازدید آن به‌صورت روزانه 150،000 نفر می‌باشد. جیتکس که به معنای نمایشگاه خلیج فناوری اطلاعات است در سال 2009 معروف شد، زمانی که این نمایشگاه ویندوز 7 را رونمایی کرد و 150،000نفر از آن بازدید کردند.

 

دلیل حضور در نمایشگاه جیتکس

در نمایشگاه جیتکس دبی نمایندگان کشورهای مختلفی از قاره آسیا، آمریکا، آفریقا و اروپا حضور پیدا می‌کنند. نمایشگاه جیتکس درواقع جنبش جهانی بزرگی از شرکت‌هایی است که نوآور و جدید هستند. کارآفرینانی که از 35 کشور مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند باعرضه موفقیت‌های خود توانمند خواهند شد. در این نمایشگاه می‌توان مسیر مناسب بازار و مسیر درست به‌دست آوردن منابع مالی را پیدا کرد و با سرمایه‌گذاران زیادی ارتباط برقرار کرد. در نمایشگاه جیتکس در قسمت‌های اختصاصی افراد شرکت‌کننده، کنفرانس‌هایی برگزار می‌شود و در آزمایشگاه‌های آن نوآوری‌ها برجسته‌تر خواهند شد. در گفتگوهای مربوط به فناوری آن، آخرین نوآوری‌ها در این زمینه به بحث گذاشته خواهد شد. درواقع این نمایشگاه برای افرادی که در آن غرفه دارند، کاربردی و نتیجه‌بخش خواهد بود. به دلیل این فرصت‌های بی‌شمار در حوزه فناوری که روزبه‌روز درحال‌توسعه است بهتر است که برای شرکت در آن اقدام نمایید.

نمایشگاه gitex

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است