×

اطلاعات کلی نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه های بین المللی با موضوعات گوناگون و در حوزه های گوناگون برگزار می شوند. هر کشوری بسته به فضای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود، اقدام به برگزاری برخی از این نمایشگاه ها می کند. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از این نمایشگاه هاست که قصد داریم آن را معرفی کنیم. با این مطلب همراه باشید.

ماهیت نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس 2018  یک بازار معرفی و فروش محصولات حوزه ی چاپ و بسته بندی است. افرادی که در زمینه ی چاپ و بسته بندی و پردازش مواد به صورت حرفه ای کار می کنند، یک موقعیت عالی برای آشنایی با امکانات جدید، سهولت بخش و افزایش دهنده ی راندمان و سود است. همچنین تولید کنندگانی که در این حوزه کار می کنند می توانند محصولات خود را معرفی نمایند و به این ترتیب رونق در فضای چاپ و بسته بندی ایجاد خوهد شد. زمان برگزاری این نمایشگاه پنجم تا هشتم آذرماه سال جاری است. نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا مشاهده کنید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

چه محصولاتی در نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند؟

تولیدکنندگان و کارکنان در زمینه خدمات چاپ و بسته بندی، در نمایشگاه با مواد اولیه و مصرفی، پلاستیکی، مواد چاپ، تجهیزات پردازش، تجهیزات بسته بندی، دستگاه های کدنویسی، وسایل حمل و نقل، انواع بسته بندی های چاپ شده و تجهزات مربوط به لوگو و برچسب زدن، و به طور کلی ماشین آلات و ابزارهای جدید چاپ و بسته بندی آشنا می شوند یا محصولات خود را به نمایش می گذارند. اطلاعات مفید در مورد نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس برای همگان جالب میباشد.

 

پتانسیل های نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

این نمایشگاه حاصل ادغام دو نمایشگاه یعنی EMBALLAGE با MANUTENTION است تا هدف ایجاد یک نمایشگاه کامل و جامع محقق گردد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس، مثل یک مرکز و مرجع عمل می کند که هر دوسال یک بار، جمعیتی بالغ بر صد هزار نفر از افراد حرفه ای صنعت چاپ و بسته بندی، در آن گردهم می آیند و به تعامل با یکدیگر و تبادل اطلاعات، ابداعات و تازه های این صنعت می پردازند. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یک فرصت عالی و فوق العاده برای آشنایی با نوآوری ها برای اهالی این حرفه است.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه

وقایع نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس نوآوری هایی به نمایش در می آیند و معرفی می شوند که در حوزه ی حرفه ای کاربردی و مفید باشند.

تعدادی بالغ بر هزار و پانصد غرفه که شامل تولیدکنندگان و تأمین کنندگان و مانند آن در این حوزه می شود، در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس محصولات و روش های ابداعی و نوآورانه ی خود را به همکارانشان در این زمینه ارائه می نمایند. بخش های مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در این مقاله بخوانید.

نوآوری هایی که در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس به نمایش گذاشته شده و معرفی می گردد، همراه با آینده نگری و دوراندیشی است. به طوری که افراد حرفه ای در صنعت چاپ و بسته بندی می توانند در مدت محدود برگزاری این نمایشگاه افق دیدی واقع گرایانه نسبت به آینده ی بازار و صنعت چاپ و بسته بندی بیابند.

اتفاق دیگری که در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس رخ می دهد، بده و بستان اطلاعاتی میان حرفه ای ها و اهالی صنعت چاپ و بسته بندی است. توضیح بیشتر این که نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس صرفاً یک بازار بزرگ جهت فروش محصولات نخواهد بود. ماهیت نمایشگاه اساساً مبتنی بر رونق بخشی به حوزه ای خاص است. بخشی از این رونق بخشی، معرفی و فروش محصولات تازه است و بخشی دیگر می تواند شامل تبیین تئوری های کار، سخن گفتن از افکار و ایده های تازه، گزارشاتی از عملکرد افراد در فضای حرفه ای و روشن نمودن افق های آینده ی حرفه و صنعت باشد؛ بنابراین همایش ها و جلساتی با موضوعات از پیش تعیین شده تشکیل می شود که نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را غنای بیشتری می بخشد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس 2018

چه کسانی از نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن می کنند؟

تعداد قابل توجهی از افراد فعال و حرفه ای در زمینه چاپ و بسته بندی، که سی درصد از این تعداد را کاربران صنعتی و چهل و هشت درصد را تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین الات تشکیل می دهند و ده درصد نیز تولید کنندگان وسایل جا به جایی و حمل و نقل هستند، غرفه داران و بازدید کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را تشکیل می دهند.

 بیشتر بازدید کنندگان از کشورهایی نظیر بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، الجزایر، انگلستان، هلند، سوییس و تونس راهی نمایشگاه می شوند. هم چنین نکته ی حائز اهمیت در این بخش، حضور یافتن دوازده هیئت رسمی از کشورهای لهستان، روسیه، تونس، مراکش، آلمان، ترکیه، ژاپن، اسرائیل و افریقای جنوبی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس است.

در این جمعیت، غرفه داران در غرفه های تفکیک شده به فعالیت می پردازند:

شانزده درصد از غرفه ها را غرفه های بین المللی و فرانسوی تشکیل می دهند. سیزده درصد به ارائه و معرفی ماشین آلات کشاورزی و مواد غذایی اختصاص دارند. ماشین آلات جابه جایی، بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی محصولات بهداشتی و زیبایی هر یک نه درصد از غرفه ها را به خود اختصاص می دهند. مواد مایع مثل نوشیدنی ها و غیره، ماشین آلات چند صنعتی و مواد اولیه و خام هر یک شش درصد از غرفه ها را از آن خود می کنند و باقی موارد مثل ماشین آلات ثانویه بسته بندی،  بسته بندی چاپی، ماشین آلات چند منظوره و دستگاه های کدنویسی و یا علامت گذاری درصد پایین تری از غرفه ها را به خود اختصاص می دهند.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است