×

افزایش دانش فناوری اطلاعات با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که علاقه مند به دانش و تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی فناوری و اطلاعات و بازی‌های رایانه‌ای هستید، شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در عصر دانش و تکنولوژی که در آن زندگی می‌کنیم به جرئت می‌توان گفت که هر روزه شاهد تغییرات و پیشرفت هایی در زمینه ی فناوری و اطلاعات هستیم برای اینکه از این دانش و علم عقب نمانده و همگام با آن پیش رویم، شرکت در این چنین نمایشگاه عظیم فرصتی مناسب برای آشنایی و شناخت بیشتر ماست. نمایشگاه جیتکس دبی که همه ساله در کشور امارات و شهر دبی برگزار می‌شود، بسیار هیجان انگیز و برای علاقه‌مندان به فن آوری بسیار مهیج و جالب خواهد بود.

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه هفته فناوری جیتکس دبی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌هایی است که در زمینه ی آی تی سی و کامپیوتر همه ساله در کشور دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که قدمتی طولانی دارد از سال 1981 میلادی به مدت 37 سال است که به صورت منظم همه ساله برگزار شده و با گذشت هر سال شاهد پیشرفت و توسعه ی این نمایشگاه عظیم بوده‌ایم. در این نمایشگاه شاهد حضور افراد زیادی از سراسر دنیا خواهید بود. برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی که به مدت 5 روز است یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات و رویدادها در خاورمیانه محسوب می‌شود. برند های شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا بخوانید. نمایشگاه جیتکس دبی یکی از بزرگ ترین نمایشگه های فعال در زمینه فناوری اطلاعات است که هر ساله مخاطبین بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب میکند. در این نمایشگاه از جدید ترین محصولات شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات رونمایی میشود و برای مخاطبین اهمیت بسیار بالایی دارد که در نمایشگاه جیتکس دبی حضور داشته باشند. به روز ترین محصولات فناوری در نمایشگاه جیتکس دبی میباشد.

نمایشگاه جتیکس دبی از تاریخ 22 تا 26 مهر ماه در دبی برگزار می‌شود. در نمایشگاه جیتکس دبی همه ساله شاهد حضور حدود 150 برند معروف و مشهور دنیا هستیم. در جیتکس دبی، شما امکان رو برو شدن و آشنایی با بزرگ‌ترین تولید کنندگان و رؤسای شرکت‌های بزرگ در زمینه ی فناوری و اطلاعات را خواهید داشت. با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید اگر نیاز به خرید محصولی داشتید، خرید خود را انجام داده و دیگر مطمئن باشید که اصلی‌ترین مدل و برند را از خود شرکت تولیدکننده خریداری کرده‌اید و قیمتی را هم که پرداخت می‌کنید مبلغ اصلی و واقعی محصول و کالایی است که خریداری کرده‌اید.

نمایشگاه جیتکس

برگزارکنندگان نمایشگاه جیتکس دبی سعی دارند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه اقدام به معرفی و شناسایی تازه‌ترین تحولات در زمینه ی صنعت فن آوری اطلاعات و ارائه ی آن‌ها در بخش‌های مخصوص رویدادهای جدید که برای این منظور در نظر گرفته شده می‌کنند. در طول مدت زمان برقراری نمایشگاه جیتکس دبی، کنفرانس جهانی جیتکس نیز برگزار خواهد شد. در نمایشگاه جیتکس دبی 5000 غرفه برای شرکت کنندگان از 70 کشور دنیا د ر نظر گرفته شده است. اطلاعات کامل درباره نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا یافت کنید.

 

اهداف نمایشگاه جیتکس

افراد حاضر در نمایشگاه جیتکس دبی می‌توانند از آخرین تولیدات و تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی کامپیوتر و آی تی سی مطلع شده و ضمن آشنایی با دستاوردها و فن آوری های روز دنیا اقدام به سفارش و خرید محصولات ارائه شده در این نمایشگاه کنند. شرکت در این نمایشگاه بزرگ این امکان را برای تولیدکنندگان و خریداران لوازم الکترونیک فراهم می‌کند که ضمن آشنایی و شناخت یک دیگر و معرفی محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها اقدام به همکاری و توسعه ی کسب و کار خود کنند. تاکنون بسیار اتفاق افتاده که افراد شرکت کننده در این نمایشگاه موفق به امضاء قراردادهای بزرگ کاری در زمینه ی فن آوری و اطلاعات بوده و موفقیت‌های چشم گیری نیز در این زمینه کسب کرده‌اند.

 

موضوعات کلی نمایشگاه جیتکس دبی

  • شرکت‌های نرم افزاری
  • شرکت‌های سخت افزاری
  • چاپ سه بعدی
  • رباتیک
  • امنیت شبکه و زیر ساخت
  • تکنولوژی مصرف کننده
  • پلت فرم تخصصی برای توزیع کنندگان گوشی‌های همراه

 

محصولات قابل ارائه در نمایشگاه جیتکس دبی

محصولات نمایشگاه جیتکس دبی و لوازمی که در آن عرضه می‌شوند شامل تکنولوژی لیزر، دوربین منطقه، برنامه‌های کاربردی موبایل، چاپ سه بعدی، بازی‌های رایانه‌ای، نرم افزار و سخت افزار، لب تاپ، تکنولوژی صوتی و بسیاری دیگر از موارد مرتبط با آن هستند.

نمایشگاه جیتکس دبی 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است