×

بازدید از نمایشگاه کانتون گوانجو

نمایشگاه کانتون گوانجو یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های تجاری دنیا می باشد، که دارای 3 فاز مختلف است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای متخصصان و صنعتگران در این زمینه است تا دانش و اطلاعات خود را کامل تر کنند. نمایشگاه کانتون گوانجو آخرین پیشرفت ها در صنعت تجارت محصولات را ارائه می دهد. نمایشگاه کانتون گوانجو دارای امکانات رفاهی مناسبی برای افراد متقاضی می باشد. در این مقاله به شرایط برگزاری و امکانات نمایشگاه کانتون فیر گوانجو اشاره می کنیم.

نمایشگاه کانتون گوانجو

یکی از موارد مهمی که امروزه بسیاری از اقتصاددانان جهان را نگران کرده است، سلیقه و خواسته عامه مردم می باشد. این موضوع با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی هر کشور متفاوت است. هر ساله متخصصان زیادی از سراسر دنیا در شهر گوانجو گرد هم می آیند تا در مورد آخرین دستاوردها در این زمینه بحث کنند. نمایشگاه کانتون گوانجو 2018 یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های دنیا در زمینه صنعت تجارت می باشد. البته کشورهای دیگری نیز در این زمینه نمایشگاه های مختلفی را برپا می کنند، اما گستردگی و وسعت این نمایشگاه منحصر به فرد می باشد.

 

نمایشگاه کانتون گوانجو

ارائه دعوت نامه نمایشگاهی برای شرکت در نمایشگاه کانتون گوانجو

از جمله مواردی که بسیاری از افراد به دنبال آن می باشند اخذ دعوت نامه نمایشگاهی برای بازدید از نمایشگاه کانتون گوانجو می باشد. دعوت نامه نمایشگاهی برای افراد متقاضی در شرکت در نمایشگاه ارائه می شود. این دعوت نامه ها توسط کمیته اجرایی نمایشگاه ارائه می گردد. شما برای اخذ این نوع دعوت نامه ها باید با شرکت های میزبان یا مدیریت نمایشگاه ارتباط برقرار کنید و نسبت به اخذ آن اقدام نمایید. برخی از این دعوت نامه ها به صورت افتخاری می باشد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. گاهی نیز برای شرکت در نمایشگاه ها و ارائه محصولات باید هزینه های مرتبط را بپردازید. دعوت نامه نمایشگاهی در راستای پذیرش فرد متقاضی برای بازدید از نقاط مختلف کشور و همچنین عقد قراردادهای رسمی تجاری در خاک کشور مقصد می باشد. ارائه دعوت نامه به روند اخذ ویزا سرعت می بخشد. نکات مهم فازهای نمایشگاه کانتون گوانجو را در این مقاله مطالعه کنید.

 

 

امکانات نمایشگاه کانتون گوانجو

امکانات ارائه شده توسط نمایشگاه های مختلف همواره از جمله عواملی است که بسیاری از محققان و علاقه مندان را به سمت آن نمایشگاه روانه می کند. نمایشگاه کانتون گوانجو دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی می باشد. به طوری که بسیاری از شرکت ها و موسسات معتبر بین المللی دنیا برای ارائه محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. این نمایشگاه در شهر گوانجو چین که یکی از شهرهای مهم تجاری دنیا می باشد برگزار می شود. با توجه به گستره بسیار وسیع این نمایشگاه بازدید کنندگان در هنگام بازدید از این نمایشگاه باید نقشه دقیق محل برگزاری صنعت مورد نظر خود را داشته باشند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب آشنایی کامل با نمایشگاه کانتون گوانجو را بخوانید.

تورهای زیادی از کشورهای مختلف برای ارائه خدمات و بازدید از این نمایشگاه به این شهر راهی می شوند. از جمله امکانات عمومی و کلی ارائه شده در این تورها می توان به بیمه مسافرتی، ویزای کشور مقصد، خرید بلیط هواپیما، خدمات ترانسفر، رزرو هتل و تهیه ورودی نمایشگاه اشاره کرد. این خدمات و امکانات به صورت کلی و عمومی به تمامی افراد ارائه می شود. همچنین امکانات خاص و ویژه ای برای افرادی که خواستار عقد قرارداد تجاری و یا خرید محصول هستند ارائه می شود. این امکانات شامل مشاوره و اخذ وکیل مرتبط در این زمینه می باشد. بزرگترین رویداد تجاری چین نمایشگاه کانتون گوانجو میباشد.

 

نمایشگاه کانتون گوانجو 2018

فاز اول نمایشگاه کانتون گوانجو

همان طور که گفته شد نمایشگاه کانتون گوانجو در مورد صنعت تجارت است. این رخداد جزو بزرگ ترین نمایشگاه های دنیا در زمینه ارائه محصولات تجاری می باشد. این نمایشگاه در 3 فاز به بازدید کنندگان خدمات ارائه می دهد. فاز اول نمایشگاه کانتون گوانجو شامل محصولاتی مانند ماشین های بزرگ و کوچک صنعتی، دوچرخه و موتور سیکلت، قطعات یدکی خودرو، لاستیک، فرآورده های شیمیایی، سخت افزار، ابزار آلات، ماشین آلات ساختمانی و کشاورزی، کامپیوتر و لوازم جانبی، محصولات الکتریکی و لوستر، مصالح ساختمانی و دکوراسیون، کفپوش، کاشی و لوازم خانگی می باشد. با توجه به محصولات اشاره شده محل برگزاری این فاز در قسمتی مجزا در اطراف شهر می باشد. فاز اول نمایشگاه از تاریخ 15 اکتبر تا 19 همین ماه برگزار می گردد.

 

 

فاز دوم نمایشگاه کانتون گوانجو

در فاز دوم این نمایشگاه با توجه به وسعت زیاد محصولات، این فاز نیز در اطراف شهر برگزار می گردد. قبل از این مورد نمایشگاه کانتون گوانجو در داخل شهر و در ساختمانی قدیمی برگزار می شد. فاز دوم این نمایشگاه شامل محصولات مختلفی مانند سرامیک، لوازم آشپزخانه و پذیرایی، شیشه و بلور، هنرهای شیشه ای، سفال، مبلمان، لوازم باغبانی، سنگ های تزیینی، لوازم حصیری، ست اتاق خواب، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی ها، ساعت، لوازم دکوری، لوازم التحریر و لوازم مربوط به جشن ها و مراسمات می باشد. در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات متنوع سمینارها و سخنرانی های مختلفی در زمینه های مختلف صنعت و تجارت برگزار می گردد. فاز دوم نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 اکتبر برگزار می گردد.

 

 

فاز سوم نمایشگاه کانتون گوانجو

در فاز سوم نمایشگاه کانتون گوانجو محصولاتی مانند انواع پوشاک، جواهرات، آویزها و تزیینات، چرم و انواع خز، الیاف و مواد خام، پارچه، منسوجات خانگی، پرده، فرش، حوله، محصولات بومی چین، مواد خوراکی، مواد بهداشتی و دارویی، دستگاه های پزشکی، ارتوپدی، لوازم ورزشی، لوازم مسافرتی، لوازم اداری، کیف، کفش و چمدان به معرض دید گذاشته می شود. تاریخ برگزاری فاز سوم این نمایشگاه نیز از 31 اکتبر تا 4 نوامبر می باشد.

نمایشگاه کانتون فیر

نکات مهم در بازدید از نمایشگاه کانتون گوانجو

نمایشگاه کانتون گوانجو از سال 1957 هر سال 2 بار در 2 فصل بهار و پاییز برگزار می گردد. در این نمایشگاه شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات و صنعت تجارت شرکت می کنند. برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه حتما اطلاعات لازم برای حضور در این نمایشگاه را کسب کنید. برای ورود به نمایشگاه نیاز به ارائه کارت رسمی می باشد. برای دریافت این کارت نیاز به ارائه گذرنامه و چند قطعه عکس خواهید داشت. در داخل نمایشگاه بروشورها و نقشه های مختلفی برای راهنمایی بازدید کنندگان ارائه می شود، حتما از آن ها استفاده کنید. بسیاری از هتل ها دارای سرویس های رایگان به سمت نمایشگاه می باشد. این مورد را قبل از سفر با هتل چک کنید. استفاده از تورهای معتبر برای سفر و بازدید از این نمایشگاه به شما کمک می کند.

 

 

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است