×

بخش های مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از بهترین نمایشگاه چاپ در دنیا می باشد و از سراسر دنیا برای بازدید و شرکت در این نمایشگاه به این کشور و شهر سفر می کنند. این نمایشگاه در تهران نیز برگزار می شود و مشابه آن در هر کشوری یافت می شود اما در این متن به بررسی نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس می پردازیم.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس که به واژه و نام ALL4PACK نیز در جهان شناخته شده می باشد امسال در تاریخ 5 اذر ماه در سال 1397 برگزار می شود و به مدت سه روز یعنی تا تاریخ 8 اذر ماه ادامه دارد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس 2018 در حقیقت فضایی ست که تمامی محصولات چاپی و همچنین بسته بندی و وسایل مربوط به آن مانند وسایل برای پردازش در آن رونمایی شده و بازاری برای فروش آن ها می باشد. این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس فرصتی فوق العاده برای کسانی ست که در این عرصه فعالیت دارند.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه

مواردی که در این نمایشگاه ارائه می شود:

موارد بسیاری که با موضوع مرتبط می باشد در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس ارائه می شوند. از جمله این موارد وسایل مربوط به پردازش و بسته بندی محصولات، مواد اولیه مربوط به چاپ و بسته بندی، مواد پلاستیکی مربوط، ماشین ها و وسایل چاپ و کد نویسی، بسته بندی هایی که از فرایند چاپ هستند، بسته بندی و ظرف هایی از جنس های مختلفی مانند چوب و یا پلاستیک و...می توان اشاره کرد. نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در این مقاله بخوانید.

نقاط قوت این نمایشگاه

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس در حقیقت ترکیبی از دو نمایشگاه می باشد و اسم این نمایشگاه یعنی ALL4PACK نیز از همین جهت انتخاب شده و به معنای همه چیز در بسته بندی می باشد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی یک نمایشگاه دوسالانه می باشد که در این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس نزدیک به 100000 نفر که در حرفه ی خود تبحر دارند و حرفه ای هستند شرکت می کنند و نوآوری های این صنعت را که به نمایش گذاشته می شود ببنند و استفاده نمایند. در حقیقت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تجمعی از حرفه ای ترین افراد در دنیا و همچنین به روز ترین تکنولوژی در این صنعت می باشد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

چرا باید در این نمایشگاه شرکت کرد؟

در این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس 1500 غرفه وجود دارد که شامل هر قشر از این صنعت می باشد. با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر استفاده از نوآوری های به روز و همچنین آگاهی از روند و بازار جهانی می توانید با افراد حرفه ای و همجنین متخصص جلساتی داشته باشید تا بتوانید کار خود را ارتقا بدهید و از تجربه های این افراد استفاده نمایید.

جالب است بدانید که در حدود 96500 نفر از این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس برای ماشین ها و نواوری ها دیدن می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله اطلاعات کلی نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را بخوانید.

افرادی که از این نمایشگاه دیدن می کنند

طبق اماری که بنا بر نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دوره های قبل ارائه شده است مشخص شده است که در حدود 35 درصد از بازدید کننده های این نمایشگاه بازدیدکنندگانی بین المللی و جهانی بوده،78 درصد نیز فعالان در بازار و فروش و خرید این اقلام هستند همچنین از بین افراد نیز 39 درصد از جمعیت افراد ویژه ی هستند که تنها از این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن می کنند نه هیچ نمایشگاه دیگر!

بیشتر افرادی که از نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن می کنند از کشورهایی مانند آلمان، انگلیس، سوییس و هلند و اسپانیا می باشند. همچنین 12 هیئت رسمی نیز در این نمایشگاه از کشورهایی مانند ژاپن و روسیه و... شرکت دارند.

قسمت های مختلف نمایشگاه

همان طور که می دانید در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس بسته بندی مواد غذایی نیز مطرح می باشد. در حدود 9 درصد بسته بندی مواد غذایی در بین غرفه های این نمایشگاه موجود است. همچنین 13 درصد وسایل و دستگاه های مواد غذایی و مربوط به کشاورزی،9 درصد برای بسته بندی و 9 درصد برای دستگاه های بسته بندی محصولات سلامتی و مربوط به زیبایی، 9 درصد دستگاه های مربوط به جابه جایی، 6 درصد نوشیدنی ها،6 درصد وسایل مربوط به چند صنعت، 6 درصد مواد خام مربوط به این صنعت 5 درصد نیز چاپ و بسته بندی و دیگر موارد می باشد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس 2018

اگر می خواهید تا از این نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن کنید و مرتبط به کار شما نیز می باشد تورهایی مربوط به این نمایشگاه موجود می باشد که می توانید از آن ها برای بازدید از این نمایشگاه کمک بگیرید. این تور ها علاوه بر هموار کردن مسیر شما برای بازدید از این نمایشگاه شما را در رزرو و انتخاب محل اقامت و هتل، وعده های غذایی و همچنین رفت و امد یاری می کنند. بنا براین اگر بار اولی ست که به شهر پاریس می خواهید سفر کنید و آشنایی زیادی با این شهر و همچنین نحوه ی برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس ندارید حتما به شما این پیشنهاد را می کنیم که برای سفر به این شهر و همچنین بازدید از این نمایشگاه حتما از تور های مسافرتی مربوطه استفاده نمایید.

 

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است