×

بررسی نمایشگاه های آلمان

نمایشگاه های آلمان را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها خدمات ویژه ای ارائه داده و می توانید نوع نمایشگاه مورد نظر را از این میان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که آلمان به دلایل متعددی به قطب نمایشگاهی جهان تبدیل شده که از جمله مهمترین دلایل آن می توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره نمود. در ادامه به بررسی دقیق این موضوع پرداخته ایم:

نمایشگاه آلمان

نمایشگاه های آلمان

در سطح کشور آلمان نمایشگاه های بسیاری برگزار می شود و می توانید شاهد نمایشگاه های متفاوت در این کشور و در شهر های مختلف آن باشید. لازم به ذکر است که نمایشگاه های آلمان از اهمیت ویژه ای در میان مردم و همچنین شرکت ها برخوردار می باشند و به همین دلیل می توان آنها را از جمله شلوغ ترین ها دانست. در نمایشگاه های آلمان امکان غرفه گذاری برای ایرانیان نیز وجود داشته و این موضوع می تواند سبب مطرح شدن شرکت و یا جنس شما در سطح جهانی شود. نمایشگاه هایی که در آلمان برگزار می شوند معمولا از سطح کیفیت بالایی برخوردار هستند و طرفداران بسیاری نیز دارند. از جای جای نقاط جهان غرفه هایی در این نمایشگاه ها به چشم می خورد که هر یک از آنها خدمات ویژه را ارائه می دهند. باید بدانید که هر یک از این نمایشگاه ها مربوط به بخش خاصی بوده و در هر یک از آنها می توانید اقلام مربوط به یک حیطه را مشاهده نمایید. نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت نیز از جمله نمایشگاه های پرطرف دار آلمان میباشد.

لازم به ذکر است که مراکز نمایشگاهی آلمان در بخش های بخصوصی از شهر های این کشور قرار گرفته اند و معمولا در محلی قرار دارند که دسترسی به آنها ساده بوده باشد.

نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت

دلایل محبوبیت نمایشگاه های آلمان

نمایشگاه های آلمان از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار هستند و این محبوبیت زیاد به دلیل صنعتی بودن این کشور می باشد. کشور آلمان از سالیان دور توجه ویژه ای به نمایشگاه های صنعتی داشته است و به همین دلیل نیز در بسیاری از اوقات سال نمایشگاه های معتبر در این کشور برگزار می شود. هر یک از شهرهای آلمان یک شرکت نمایشگاهی داشته و می توانید 23 مرکز نمایشگاهی در این کشور شاهد باشید. هر ساله حدود 140 نمایشگاه متفاوت در این کشور برگزار می شود و همین امر سبب توجه بسیاری به این کشور در این صنعت شده است. این کشور علاوه بر اینکه نمایشگاه های متعددی را در سطح کشور برگزار می نماید افرادی را نیز به جای جای کشور جهت شرکت در نمایشگاه های معتبر می فرستد. در هر یک از نمایشگاه های آلمان شاهد برگزاری همایش و کنفرانس های متعددی خواهید بود که این امر بر اهمیت نمایشگاه های این کشور افزوده است. تمامی نمایشگاه هایی که در این کشور برپا می شوند از اهمیت ویژه ای در میان مردم برخوردار هستند و دلیل آن کیفیت و شرکت های معتبری است که در نمایشگاه ها شرکت می کنند.

دلایل مرکزیت کشور آلمان در امور نمایشگاهی

دلایل بسیاری دست به دست هم داده اند که کشور آلمان را به یک قطب نمایشگاهی جهان تبدیل نمایند که از جمله این موارد می توان به موقعیت جغرافیایی این کشور اشاره نمود چرا که آلمان دقیقا در مرکزیت اروپا واقع شده و همین امر سبب شده دسترسی به آن ساده بوده باشد. بانک مرکزی اتحادیه اروپا در شهر فرانکفورت قرار گرفته که این مورد می تواند یکی از مهمترین دلایل مرکزیت کشور آلمان در صنعت نمایشگاهی باشد. کشور آلمان با تمامی بازار های جهانی ارتباط گسترده ای دارد و می تواند به صورت ساده تری معاملات را انجام دهد. این کشور سابقه ای بیش از 800 سال در زمینه برگزاری نمایشگاه های متعدد دارد. همچنین کشور آلمان فضای بسیاری را به نمایشگاه ها اختصاص داده و بیش از 6 میلیون متر مربع فضا برای نمایشگاه ها می توانید در این کشور مشاهده نمایید که این امر سبب جلب توجه بسیاری شده است. بیش از 70 درصد از نمایشگاه هایی که در سطح تخصصی برگزار می شوند در آلمان هستند و این امر سبب محبوبیت کشور آلمان در چشم بسیاری از شرکت ها و سازمان های تجاری شده است. مسئولین اطلاعات دقیقی به بازدید کنندگان و صاحبان غرفه ارائه می دهند که این مورد می تواند به عنوان یک امتیاز مثبت باشد.

نمایشگاه صنعت خودرو آلمان

مهمترین مراکز نمایشگاه های آلمان

همانطور که اشاره شد در تمامی شهر های آلمان شاهد برگزاری نمایشگاه های متعدد هستیم که یکی از مهمترین شهر ها را می توان فرانکفورت دانست که به دلیل داشتن بانک بین المللی بیش از سایر شهر ها مورد توجه قرار گرفته است. نورنبرگ و دوسلدورف به ترتیب در رتبه های دوم و سوم در تعداد برگزاری نمایشگاه ها قرار گرفته اند و می توانید سالانه نمایشگاه های متعددی را در این شهر ها مشاهده نمایید. هانوفر نیز از جمله مراکز نمایشگاهی آلمان به شمار می رود و نمایشگاه های متعددی را در این شهر شاهد خواهید بود. پس از شهر های ذکر شده مونیخ، برلین، کلن، اشتوتگارت، اسن، لایپزیگ و... قرار می گیرند که تک تک این شهر ها از اهمیت نمایشگاهی ویژه ای برخوردار هستند. لازم به ذکر است که هر یک از نمایشگاه ها در حیطه خاصی فعالیت می کنند و می توان گفت تمامی موضوعات را در نمایشگاه های کشور آلمان می توانید مشاهده نمایید. برای آشنایی با بررسی مزیت ها و خدمات در نمایشگاه داروسازی به این مقاله مراجعه کنید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است