×

نمایشگاه صنعت حمل و نقل IAA Cars

زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه صنعت حمل و نقل IAA Cars / iaacar

توضیحات نمایشگاه صنعت حمل و نقل IAA Cars

این نمایشگاه که هربار در فرانکفورت برگزار می گردید تاریخ این نمایشگاه 05 الی 10 ستامبر 2023 مصادف با 14 الی 19 شهریور  1402 در شهر مونیخ می باشد.

وبسایت نمایشگاه: https://www.iaa.de/de/nfz

نمایشگاه صنعت حمل و نقل IAA، یک فرصت استثنایی برای فعالان صنعت خودروسازی است. امروزه صنعت خودرو یکی از مهمترین صنایع برای کشورهای مختلف می باشد که بخش مهمی از درآمد یک کشور را شامل می شود، ولی مهمتر از مسئله درآمد، می توان صنعت تکنولوژی یک کشور را با نگاه به خودروهای آن کشور تشخیص داد که در چه مرحله ای است و پیشرفت های آن در مقابل رقبا به چه صورت خواهد بود. در این مقاله کوتاه می خواهیم در مورد یکی از جذابترین و مهمترین نمایشگاه های صنعت خودرو جهان یعنی نمایشگاه صنعت خودرو IAA صحبت کنیم تا آشنایی خوبی با نمایشگاه صنعت خودرو IAA داشته باشید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه چیست؟

سوالی که تا کنون پرسیده شده در مورد نمایشگاه صنعت خودرو IAA، این است که، هدف این نمایشگاه چیست؟ آیا هدف این است که شرکت های بزرگ خودرو سازی، فناوری ها و پیشرفت های خود را به رخ رقبا بکشند و یا  اینکه تکنولوژی صنعت خودرو خود را به جهانیان معرفی کنند و یا شاید به دنبال مشتریان جدید و فروش بیشتر هستند ؟

در پاسخ باید گفت که تمامی اینها، هدف شرکت های صنعتی خودروسازی است که در واقع می خواهند علاوه بر به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری های خود و نشان دادن قدرت صنعتی  کشورشان مشتریان جدیدی را نیز در اختیار داشته باشند؛ چرا که در نهایت این مشتریان هستند که باید راضی باشند و بخواهند خودروهای معرفی شده را خریداری کنند. زیرا بدون خریداری مشتریان شرکت ها نمی توانند آنطور که باید به کار ادامه دهند؛ حتی شرکت های بزرگ. پس می توان برگزاری چنین نمایشگاه هایی را نوعی بازاریابی نیز قلمداد کرد.

نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت

نمایشگاه صنعت خودرو IAA در کدام کشور است؟

اگر آشنایی جزئی با کشورها داشته باشید، می دانید که هانوفر در کشور آلمان واقع شده است که در واقع یکی از شهرهای آلمان می باشد. آلمان کشوری بسیار پیشرفته در زمینه های مختلف به خصوص صنعت خودروسازی است که در مورد صنعت خودرو به واقع حرف اول را می زند و همه ما با برند معروف بنز و BMW آشنایی داریم.

در نمایشگاه صنعت خودرو IAA بسیاری از شرکت های خودروسازی بزرگ آلمانی، مانند شرکت های آئودی – بنز – BMW نیز حضور پررنگی دارند

در نمایشگاه صنعت خودرو IAA Cars دقیقا چه چیزی ارائه می شود؟

شاید در نگاه اول سوالی غیر منطقی به نظر برسد چرا که برخی ها گمان می کنند که در این نمایشگاه فقط انواع خودروها به نمایش در می آید. در حالی که این تصور اشتباه است و فقط اینطور نیست که هر شرکتی خودروی تولیدی خود را به نمایش  بگذارد. بلکه مسائلی مانند مهندسی خودرو، آشنایی با فناوری های به کار رفته در ساختار خودرو، خصوصا در زمینه ایمنی سرنشینان، مهندسی جاده ها، جدیدترین فناوری خودروهای مسافربری، فناوری های ناوبری خودرو و خودروهای خودکار نیز جزو بخش ها و مسائلی است که در نمایشگاه صنعت خودرو IAA با آنها مواجه خواهید بود که باعث می شود تا اطلاعات کامل و زیادی را در رابطه با یک خودرو  به دست آورید.

اینکه مثلا، مدل خاصی از BMW چه سیستم های حفاظتی جدیدی را برای سرنشینان در نظر گرفته است، و یا اینکه ایمنی خودرو در سرعت های بالا و یا سرعت های متفاوت به چه شکل می باشد، یا اینکه یک خودرو در جاده های مختلف (جاده های خراب – خاکی – آسفالت – جاده های بتنی – و یا جاده های لغزنده) در حین حرکت با سرعت های مختلف چه حالاتی را خواهد داشت و آیا سیستم های کافی برای مواجهه با شرایط مختلف آب و هوایی را دارا است یا خیر. همه اینها در ساختار یک خودروی استاندارد بسیار مهم است که باید در نظر گفته شود، که شرکت های بزرگ و صنعتی توجه بسیار زیادی را به این مسائل می کنند و هدف فقط فروش یک خودرو و یا معرفی فناوری ها نیست. نمایشگاهی که در زمینه طراحی داخلی خودرو فعالیت دارد و هرساله مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرده است نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت میباشد.

نمایشگاه خودرو آلمان

بازدید از نمایشگاه – چه کسانی در نمایشگاه صنعت خودرو IAA حضور خواهند داشت؟

در وهله اول که معمولا شرکت هایی در این نمایشگاه به عنوان مشتری حضور خواهند داشت که کار این شرکت ها وارد کردن خودروهای جدید و پیشرفته به کشور است و بنابراین نمایشگاه خودرو فرانکفورت از کشورهای مختلفی بازدید کننده خواهد داشت مانند کشورهای اروپایی.

ولی به غیر از شرکت های خریدار خودرو، افرادی هم هستند که تمکن مالی کافی دارند و می خواهند خودروی خوبی را خریداری کنند و به کشور خود بازگردند و این افراد نیز از دسته کسانی هستند که در نمایشگاه صنعت خودرو IAA حضور خواهند داشت و از کشور عزیز خودمان ایران هم افراد زیادی هستند که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند و در صورت داشتن بنیه مالی خوب می توانند خودرو مورد نظر را سفارش دهند. مسائل عوارض ورود وارد کردن خودرو به کشور و مسائل دولتی ایران، مراحل خود را دارد و در اینجا هدف معرفی نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت می باشد.

چه مدارکی برای حضور در نمایشگاه حمل و نقل IAA لازم است ؟

لازم به ذکر است که برای  افراد عادی چنین نمایشگاهی جایگاهی ندارد. چرا که کسی که تصمیم به بازدید از این نمایشگاه را دارد باید شغل مرتبطی با صنعت خودرو داشته باشد، در واقع از مدارکی که می توان نام برد، برای بازدید از نمایشگاه، گذرنامه می باشد که 6  تا 7 ماه حداقل اعتبار آن باید باشد و مهمتر از همه فردی که تقاضای حضور در نمایشگاه صنعت خودرو IAA را دارد همانطور که گفته شد باید شغل مرتبط به همراه مدرک مرتبط و معتبری در این زمینه داشته باشد که این دو مدرک  یعنی گذرنامه و مدرک و شغل مرتبط بسیار مهم است.

البته باید از نظر مالی نیز شخص تاییدیه های معتبری داشته باشد مانند سند ملکی (زمین -  خانه – ویلا) که نشان دهنده وضعیت مناسب مالی فرد است. اینها مدارکی هستند که فرد متقاضی حضور در نمایشگاه صنعت خودرو IAA باید در اختیار داشته باشد.

در مورد خرید خودرو هم باید به قوانین کشور توجه داشته باشید؛ چرا که به غیر از عوارض گمرکی مسائلی قانونی وجود دارند که باید در نظر بگیرید، مثلا شاید ورود برخی از خودروها به ایران  ممنوع  باشد که البته موضوع  صرفا مربوط به ایران نیست و هر کشوری قوانین خود را دارد و این یعنی شما نمی توانید هر خودرویی را خریداری و به کشور خودتان انتقال دهید.

به غیر از این مسائل باید مسائل فنی خودرو را نیز مد نظر بگیرید از جمله شرایط سوخت  خودرو، آپشن هایی که ممکن است در برخی از کشورها قابل استفاده نباشد، مانند سیستم های GPS که در برخی نقاط به خوبی عمل نمی کنند، که البته این ایرادات از طرف خودرو و فناوری مربوطه نیست و به منطقه مربوط است. برای همین باید در زمان انتخاب خودرو به خوبی به این مسائل توجه ویژه ای داشته باشید.

در آخر هم باید بگوییم که اگر می خواهید جدیدترین فناوری های صنعت خودرو را نظاره گر باشید، بهترین مکان برای شما  نمایشگاه  صنعت خودرو IAA می باشد.

نمایشگاه صنعت خودرو آلمان



پلن های نمایشگاه صنعت حمل و نقل IAA Cars
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه
  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه صنعت خودرو چین

نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو چین

نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو چین (AUTO CHONGQING) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو چین، 9-18 ژو ...

از تاریخ 1402/3/19 تا تاریخ 1402/3/28
همین الان رزرو کن
نمایشگاه خودروسازی چین AUTO CHINA BEIJING

نمایشگاه خودروسازی چین AUTO CHINA BEIJING

نمایشگاه خودروسازی چین AUTO CHINA BEIJING این نمایشگاه در تاریخ 25 اپریل الی 4 می 2024 مصادف با 6 ...

از تاریخ 1403/2/6 تا تاریخ 1403/2/15
همین الان رزرو کن
نمایشگاه صنعت خودرو شانگهای

نمایشگاه صنعت خودرو شانگهای (AUTO SHANGHAI 2024)

نمایشگاه صنعت خودرو شانگهای (AUTO SHANGHAI 2024) نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، 18 الی 27 آوریل ...

از تاریخ 1402/1/29 تا تاریخ 1402/2/7
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است