×

برند های شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی

اگر می خواهید در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت کنید و به دنبال کسب اطلاعاتی در این زمینه هستید در این مقاله همراه ما باشید، در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد نمایشگاه جیتکس دبی بپردازیم. نمایشگاه جیتکس دبی چندین دهه است که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهر دبی برگزار می شود. این نمایشگاه سالانه برگزار می گردد و در دو بازه زمانی بهار و پاییز شاهد به گردهم امدن کمپانی ها و برندهای مهم در این نمایشگاه هستیم، این نمایشگاه در حال حاضر به یکی از مهم ترین نمایشگاه ها در عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات تبدیل شده است.

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی که ازآن با عنوان نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج یاد می شود هر ساله در شهر دبی در امارات متحده عربی برگزار می شود. این نمایشگاه در واقع همچنان که یک نمایشگاه است در زمینه کنفرانس رایانه و الکترونیک نیز فعال است و محل برگزاری آن نیز مرکز تجارت جهانی دبی است. شرکت ها و برندهای مهم جهانی از بسیاری از کشورهای دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. نمایشگاه جیتکس دبی فرصت بسیار خوبی را برای معرفی محصولات جدید و نو آوری ها فراهم می کند. در سال 2017 تعداد غرفه های حاضر در این نمایشگاه در حدود 5 هزار غرفه بودند علاوه بر کمیت و کیفیت شرکت کنندگان در نمایشگاه جیتکس، تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نیز حائز اهمیت است در سال 2017 در حدود یکصدهزار نفر از ملیت های گوناگون از این نمایشگاه بازدید کردند این نمایشگاه در سال 2018 نیز برگزار می شود و انتظار بازدید بالایی از آن است. اطلاعات کامل درباره نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا بخوانید.

نمایشگاه جیتکس دبی

تاریخچه نمایشگاه جیتکس دبی

همان طور که گفته شد نمایشگاه جیتکس دبی از نمایشگاه های قدیمی است که در خاورمیانه برگزار می شود، برای نخستین بار و در سال 1981 بود که این نمایشگاه برگزار گردید و محل برگزاری آن نیز سالن مرکز تجارت جهانی دبی بود هدف از برگزاری این نمایشگاه در دبی این بود که زمینه برقراری روابط تجاری بین کشورهای خارجی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برقرار شود. در سال 1988 از آنجا که از این نمایشگاه استقبال بیشتری به عمل آمد فضای بیشتری در مرکز تجارت جهانی دبی به این نمایشگاه اختصاص داده شد، در حال حاضر نیز تعداد سالن های نمایشگاهی در طول برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی به ده سالن می رسد. افزایش دانش فناوری اطلاعات با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی برای مخاطبان این حوزه اهمیت دارد.

 

مراحل و نحوه ی برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی 2018

در حال حاضر و در سال 2018 سی و هشتمین دوره نمایشگاه جیتکس دبی برگزار خواهد شد این نمایشگاه در فصل پاییز و در مهرماه برگزار می گردد که از تاریخ 22 مهر تا 26 مهر (14 الی 18 اکتبر) علاقه مندان می توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. نمایشگاه جیتکس دبی از ساعت 11 صبح فعالیت خود را آغاز می کند و ساعت 19 عصر تعطیل می شود. مرحله اول نمایشگاه جیتکس نیز در سال 2018 در فصل بهار و فرودین ماه برگزار شد که شرکت ها و برندهای بسیاری در آن حضور داشتند و انتظار می رود که در نمایشگاه فصل پاییز نیز بر تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان افزوده شود. مدت زمان برگزاری نمایشگاه نیز به مانند نمایشگاه فصل بهار پنج روز خواهد بود.نمایشگاه جیتکس دبی را بیشتر بشناسیم

نمایشگاه جیتکس

موضوعات و بخش های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی

این نمایشگاه هر ساله در موضوعات مختلفی برگزار می شود، به طور کلی می توانیم بگوییم که هر آنچه که مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است در زیرمجموعه موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی قرار می گردد موضوعات این نمایشگاه شامل موارد ذیل هستند:

- تکنولوژی مصرف کننده

- پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان گوشی های همراه

  • رایانش ابری
  • GolfComms
  • بلاک چین
  • سخت افزار
  • نرم افزار
  • حمل و نقل در آینده
  • هواپیمای بدون سرنشین و پهباد
  • رباتیک
  • امنیت شبکه و زیر ساخت
  • دیتا سنتر یا مرکز داده
  • Big Data
  • چاپ سه بعدی
  • شهرهای هوشمند
  • خانه های هوشمند
  • محل کار هوشمند

 

شرکت کنندگان در جیتکس دبی

یکی از مهم ترین ویژگی های نمایشگاه جیتکس دبی این است که کمپانی ها و برندهای مهم جهانی در آن شرکت می کنند، این کمپانی ها از کشورهای مختلفی که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند، حضور دارند. در کنار شرکت ها و برندهای معروف که در این نمایشگاه حضور دارند شرکت های نوپا و کوچک دیگر نیز در آن حضور دارند از مهم ترین شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت می کنند می توانیم به ال جی، سامسونگ، ان ای سی، ایسوس، دل، مایکروسافت و ... اشاره کنیم با حضور در این نمایشگاه می توانید از نزدیک با بسیاری از این شرکت ها ارتباط برقرار کنید.

نمایشگاه gitex 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است