×

به روز ترین محصولات فناوری در نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری ارتباطات  در دنیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از مخاطبان عرصه فناوری  را به خود جذب می کند. نمایشگاه جیتکس در کشور امارات و در شهر دبی برگزار می شود. این نمایشگاه بیشتر به معرفی فناوری های به روز دنیا در عرصه آی تی و سایر زمینه های مرتبط با فناوری کامپیوتر می پردازد. نمایشگاه جیتکس  تاکنون یکی از موثرترین زمینه های رشد فناوری آی تی را در خاورمیانه ایجاد کرده است. نمایشگاه جیتکس بهترین های فعالان حوزه فناوری اطلاعات را در خود جای داده است و حضور در این نمایشگاه باعث بهبود اطلاعات شما در این زمینه میشود. نمایشگاه جیتکس دبی هر ساله در مشور امارات شهر دبی برگزار میشود که مخاطبین بسیار زیاد و متخصصی را به خود جلب کرده است.

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه فناوری اطلاعات جیتکس یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه فناوری ارتباطات است. این نمایشگاه در منطقه خاورمیانه و در شهر دبی برگزار می شود که هر ساله تعداد زیادی از مخاطبان خود را نه تنها از کشورهای آسیایی بلکه از سایر کشورهای دنیا  فرا می خواند. نمایشگاه اطلاعات و ارتباطات جیتکس معتبرترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه در زمینه  فناوری ارتباطات می باشد و در آن جدیدترین نوآوری ها و دستاوردهای حوزه  فناوری آی تی به نمایش گذاشته می شود. نمایشگاه جیتکس حدود 20 بخش از 10 صنعت را شامل می شود و تقریبا تمامی مدیران ارشد شرکت هایی که در زمینه فناوری اطلاعات، اینترنت و آی تی فعالیت دارند از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند تا با دستاوردهای سایر شرکت های رقیب خود آشنا شوند. افزایش دانش فناوری اطلاعات با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی امکان پذیر میباشد.

 

اهمیت نمایشگاه جیتکس دبی

اولین اهمیت این نمایشگاه آن است که نمایشگاه جیتکس خاورمیانه برای معرفی  دستاوردهای جدید حوزه آی تی و فناوری در قاره های آسیا ، آفریقا و اروپا می باشد. دومین اهمیتی که نمایشگاه جیتکس در حوزه فناوری اطلاعات دارد این است که در شهر دبی به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیا که سریع ترین حرکت را در رشد فناوری اطلاعات در خاورمیانه را داشته است، برگزار می شود. به همین دلیل اکثر کشورهای دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند و همین باعث شده است که دبی به عنوان مرکزیت رشد ارتباطات در خاورمیانه معرفی شود . همچنین نمایشگاه جیتکس آی تی  و فناوری اطلاعات به عنوان بزرگ ترین مرکز گردهمایی مراکز دولتی حوزه آی تی  در کشورهای خاورمیانه و آفریقا می باشد. این شرکت ها اغلب برای شروع استارت آپ های جدید در این  نمایشگاه حضور پیدا می کنند. اطلاعات کامل درباره نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله میتوانید ماهده کنید.

نمایشگاه جیتکس

موضوعات نمایشگاه جیتکس

رایانش ابری یا همان فضای ابری که در اکثر گوشی های همراه امروزه می بینید، بلاک چین، سخت افزارها و نرم افزارهای جدیدی که به بازار معرفی شده اند، پلتفرم های تخصصی در زمینه تجارت، امنیت شبکه های اینترنتی و روش های حفظ آن، مرکز داده های اینترنتی، چاپ سه بعدی، شهرها و خانه های هوشمند به وسیله گسترش فناوری آی تی و اطلاعات، هواپیماهای بدون سرنشین و علوم مرتبط با رباتیک از مهمترین موضوعاتی است که در نمایشگاه جیتکس  به نمایش در می آید . این نمایشگاه علاوه بر اینکه امکان آشنایی با حوزه های جدید فناوری را به  مخاطبان می دهد، بازدیدکنندگان می توانند با تولید کنندگان هم در ارتباط باشند و حتی برای اخذ نمایندگی هم اقدام نمایند.

استارت آپ های جدید چگونه در نمایشگاه جیتکس شکل می گیرند

از بخش های مهمی که می توان در حوزه نمایشگاه جیتکس به آن اشاره کرد، ایجاد استارت آپ های جدید می باشد بسیاری از شرکت هایی که در زمینه ایجاد شغل های جدید در کشورهای مختلف کار می کنند، هر ساله در نمایشگاه جیتکس در کنار هم جمع می شوند و ایده های جدیدی را در زمینه شروع شغل های جدید در حوزه رایانه ها و فناوری های مرتبط با آنها را به اشتراک می گذارند . سرویس های با ارزشی که از سوی بسیاری از مدیران ارشد شرکت های مختلف به این شرکت های استارت آپ پیشنهاد می شود، می تواند عامل بعدی در ایجاد این شغل های جدید در حوزه علوم ارتباطات باشد. بسیاری از این شرکت ها در نمایشگاه جیتکس با این مدیران روابط تجاری ایجاد می کنند و این می تواند عاملی در رشد سریع این شرکت های استارت آپ باشد.

 

نمایشگاه جیتکس فرصتی برای رقابت کنندگان می باشد

یکی دیگر از فرصت هایی که در نمایشگاه جیتکس می تواند ایجاد شود، فرصتی برای رقابت شرکت کنندگان در این نمایشگاه است. در این نمایشگاه حدود 60 برگزار کننده از 150 برند مختلف در دنیا با  هم رقابت می کنند تا دستاوردهای جدید خود را به معرض نمایش بگذارند.  در این صورت معمولا خریداران لوازم هوشمند فرصت بیشتری برای انتخاب خواهند داشت و راحت تر هم می توانند محصولات شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنند. این نمایشگاه نه تنها در حوزه فناوری های جدید آی تی فعالیت می کند، بلکه در بخش های دیگر هم مانند لوازم خانگی های جدید، بازی و سرگرمی و اتوماسیون های اداری هم رقابت چشمگیری را در بین شرکت کنندگان در این نمایشگاه ایجاد می کند. کسانی که علاقه فوق العاده به رایانه ها و بازی های رایانه ای دارند، نمایشگاه جیتکس کشور امارات می تواند فرصت فوق العاده ای برای آن ها باشد تا بتوانند با  انواع جدید این برنامه ها آشنا شوند و محصولات جدید مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

جیتکس دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است