×

جیتکس بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی در دبی

بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری آسیا در قالب نمایشگاه بزرگی با عنوان نمایشگاه جیتکس دبی برگزار می‌شود. به‌روزترین فناوری‌های روز را در این نمایشگاه می‌توانید ببینید. نمایشگاه جیتکس دبی جزء سرآمدترین نمایشگاه‌های برگزارشده در حوزهٔ فناوری در آسیا می‌باشد. به مدت یک هفته در بخش‌های مختلف صنعت و فناوری‌های نوین می‌توانید نظاره‌گر جذاب‌ترین اتفاقات باشید.

ابزار منحصربه‌فرد در نمایشگاه جیتکس:

جذاب‌ترین تکنولوژی‌های روز در نمایشگاه جیتکس دبی 2018 به نمایش درمی‌آید. در این نمایشگاه می‌توانید حتی معاملات تجاری بزرگ را در حوزهٔ فناوری با برندهای معروف انجام دهید. جایزه‌های هیجان‌انگیزی که در این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد آن‌ها را بیشتر جذب می‌کند تا از نمایشگاه دیدن کنند. ربات‌های همراه و ربات‌های دستیار یکی از جالب‌ترین ابزار و وسیله‌های تکنولوژی در نمایشگاه جیتکس دبی می‌باشد. جدیدترین تلفن‌های همراه در آخرین نسخه‌ها با طراحی‌های جدید را می‌توانید در بزرگ‌ترین نمایشگاه آسیا تهیه کنید. ابزارهای هیجان‌انگیز بازی‌های کامپیوتری یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های نمایشگاه جیتکس دبی است. دوربین‌های عکاسی باکیفیت  بالا و در آخرین تکنولوژی را درنمایشگاه جیتکس دبی می‌توانید تهیه کنید. اگر به دنبال تهیهٔ محصولات بی‌نظیر در حوزهٔ تکنولوژی هستید به نمایشگاه جیتکس دبی سر بزنید.

نمایشگاه جیتکس دبی

قیمت محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه جیتکس دبی:

با توجه به اینکه وسایل عرضه‌شده مطابق با آخرین فناوری‌ها در بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی جیتکس آسیا عرضه می‌شود، بنابراین قیمت‌هایی نیز که ارائه می‌گردد متناسب با این فناوری‌ها در نظر گرفته می‌شود. هرکدام از برندهایی که درنمایشگاه جیتکس دبی در معرض دید مردم قرار می‌گیرند دارای نماینده‌ها و کارشناسان فروش هستند. تعیین قیمت ابزار عرضه‌شده در نمایشگاه بر طبق استانداردهای نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌باشد. معمولاً قیمت‌های ارائه‌شده پایین‌تر از قیمت همان برند در بازار است. البته بایستی توجه داشت که در نمایشگاه‌های بین‌المللی همگام با شروع نمایشگاه تخفیف‌هایی نیز در نظر گرفته می‌شود. عرضهٔ ابزارهای تکنولوژی با قیمت‌هایی مناسب می‌تواند برای هرکسی که به دنیای فناوری علاقه‌مند است جذاب و دیدنی باشد، بنابراین پیشنهاد ما برای شما دیدار از نمایشگاه تکنولوژی دبی، بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و لوازم جانبی و سخت‌افزار می‌باشد. اطلاعات کلی درباره نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله بخوانید.

(تصویر2)

مشخصه‌های پربازدید بودن نمایشگاه جیتکس دبی:

یکی از مهم‌ترین مواردی که نمایشگاه جیتکس دبی را محبوب کرده است و افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، تناسب آن باسلیقهٔ همگان است. همچنین وسایلی که در آن عرضه می‌شود برای تمام رده‌های سنی مناسب است. برندهای معتبری مانند سامسونگ و پاناسونیک که در این نمایشگاه محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند، اعتبار نمایشگاه را چندین برابر می‌کنند. گستردگی تجارت و تبادل پول در این نمایشگاه باعث شده است تا شرکت‌های فناوری، سرآمد محصولات جدید خود را در این نمایشگاه عرضه کنند. دسترسی آسان کشورهای مختلف آسیا به رفت‌وآمد به دبی باعث شده است تا این نمایشگاه یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه‌های تکنولوژی به‌حساب آید. این نمایشگاه بازتابی گسترده از جدیدترین تکنولوژی‌ها است که پیشرو و هماهنگ با برترین نمایشگاه‌ها در حوزهٔ تکنولوژی می‌باشد که بهترین‌ها را برای مردم به نمایش می‌گذارد. فرصتی استثنایی با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی برای همگان دارای اهمیت است که در این مقاله میتوانید اطلاعاتی در باره فرصت های نمایشگاه جیتکس دبی یافت کنید.

نمایشگاه جیتکس

مزایای تجاری نمایشگاه جیتکس:

استراتژی‌هایی که شرکت‌های فناوری مختلف برای بازاریابی استفاده می‌کنند، حاصل فکر و ایدهٔ کارشناسان برترشان در حوزهٔ فروش می‌باشد. یکی از ایده‌هایی که توسط برندهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزهٔ فناوری اطلاعات پیاده‌سازی می‌شود، به نمایش گذاشتن محصولات جدیدشان در نمایشگاه‌های برجسته در سراسر جهان است. نمایشگاه جیتکس دبی نیز از این مورد مستثنا نیست و معتبرترین برندهای فعال در عرصهٔ فناوری محصولاتشان را در معرض دید مردم قرار می‌دهند. همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی برای افرادی است که در حوزهٔ فناوری تجارت می‌کنند. این افراد می‌توانند قراردادهایی را در این زمینه با شرکت‌های بزرگ ببندند. فروشگاه‌های کوچک نیز می‌توانند جدیدترین فناوری‌های جیتکس را باقیمت مناسبی بخرند و باقیمتی ایده آل در نقاط مختلف و یا در فروشگاه‌های خودشان به فروش برسانند. سودی که این افراد تجار از این نمایشگاه به‌دست می‌آورند باعث تبادل پول‌های کلان می‌شود. نمایشگاه جیتکس دبی را بیشتر بشناسیم

کشورهای شرکت کننده در جیتکس:

نمایشگاه جیتکس دبی در امارات و یک کشور آسیایی برگزار می‌شود. با توجه به این نکته امری طبیعی است که شرکت‌کننده‌ها در این نمایشگاه اکثراً کشورهای آسیایی باشند. ژاپن، چین و کره سه قدرت اصلی دنیا در حوزهٔ فناوری اطلاعات و تکنولوژی می‌باشند. شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و دیگر برندهای معروف محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. اشخاص مختلفی سالانه منتظر برپایی این نمایشگاه می‌مانند تا از طریق آن بتوانند جدیدترین تکنولوژی‌های روز را تهیه نمایند. بنابراین تولیدکنندگان نیز تمام سعی‌شان این است که از جدیدترین محصولات خود در این‌چنین نمایشگاه‌هایی پرده‌برداری کنند، چراکه بازدیدکنندگان زیادی از این نمایشگاه‌ها دیدن می‌نمایند. بااین‌وجود شرکت‌ها و محصولات اروپایی و آمریکایی نیز در نمایشگاه جیتکس دبی به چشم می‌خورند که نمایندگان سرشناسی برای قارهٔ اروپا می‌باشند و سرآمد هستند.

میزان اعتبار نمایشگاه جیتکس:

با نزدیک شدن زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی، سوءاستفاده گران نیز موقعیت‌هایی را برنامه‌ریزی می‌کنند. شاید افرادی سودجو با استفاده از مسابقات و جوایز تقلبی قصد سردرگم کردن مردم و همچنین بی‌اعتبار کردن نمایشگاه تکنولوژی جیتکس را داشته باشند، اما موارد امنیتی در برگزاری نمایشگاه به خوبی این موضوع را زیر نظر می‌گیرند. زمانی که به نمایشگاه جیتکس دبی وارد شوید بدون شک با دیدن برندهای معروف و محصولاتی که عرضه کرده‌اند به این نتیجه می‌رسید که تضمین خرید از این نمایشگاه در سطح بالایی قرار دارد. تبلیغات گسترده‌ای که برای نمایشگاه جیتکس دبی در سراسر جهان انجام می‌شود، نشان از اعتبار و اطمینانی دارد که مردم به آن داشته‌اند.

 نمایشگاه جیتکس دبی 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است