×

در نمایشگاه دندانپزشکی IDS چه میگذرد؟

نمایشگاه دندانپزشکی ids

نمایشگاه دندان پزشکی آلمان ids بزرگترین و تخصصی ترین نمایشگاه دندانپزشکی در سطح جهان است که هر دوسال یکبار در شهر کلن کشور المان برگزار میشود که بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب کرده است. ازجمله ویژگی های این نمایشگاه حضور قوی برند های معتبر در این حوزه میباشد که اهمیت این نمایشگاه را بسیار بالا برده است. کلمه ids  که مخفف International dental show  میباشد ازجمله نمایشگاه هایی است که بازدید بسیار بالایی دارد.

نمایشگاه دندانپزشکی آلمان

چرا نمایشگاه دندانپزشکی IDS  ؟

 نمایشگاه دندان پرشکی آلمان شرکت کنندگان بسار بالایی از سراسر جهان دارد و به دلیل تخصی بودن آن راهکار ها و ایده های نوین را به راحتی میتوانید در این نمایشگاه بیابید. در این نمایشگاه چیزی بالغ بر 2,000 غرفه و بیش از 160,000 بازدید کننده تخصصی دارد. حضور پررنگ اصحاب رسانه و صاحب سبک های تجهیزات دندانپزشکی در این نمایشگاه به ویژگی های مثبت نمایشگاه دندانپزشکی ids  افزوده است. 

چه برند هایی در نمایشگاه دندانپزشکی ids  حضور دارند؟

برند های معتبری مانند   ORALB    SIMNA       CAMLOG       ZEISS      PLANMECA     EKOM    VERTEXDENTAL

شرکت این برند ها در نمایشگاه دندانپزشکی ids باعث شده است این نمایشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود که نظر همگان را به خود جلب کند.استفاده از ایده ها , روش ها و تجهیزات مدرن در هر صنعت و یا تخخصی بسیار قابل توجه است, اگر میخواهید تخصص و یا صنعت خود را به روز کنید حتما از این نمایشگاه دیدن فرمایید.

نمایشگاه دندان پزشکی آلمان

چگونگی برگزاری نمایشگاه دندانپزشکی  ids

این نمایشگاه در پنج روز و از ساعات 9 صبح الی 6 عصر برای بازدید کنندگان و 8 صبح الی 7 شب برای غرفه داران است.در فضای بین الملل نمایشگاه های کلن , نمایشگاه دندانپزشکی ids   از اهمیت بسیار بر خوردار است. این نمایشگاه در فضای بالغ بر 160,000 متر مربع اجرا میشود و بازدید کنندگان با استفاده از نقشه ها و علائم راهنما میتوانند به راحتی به بخش های مورد علاقه خود بروند.

 

بخش های نمایشگاه دندانپزشکی ids

این نمایشگاه دارای بخش های زیادی میباشد.قسمت های مختلفی برای تبادل اطلاعات در حوزه دندانپزشکی ایجاده شده است بخش هایی در قسمت صنعت و تجهیزات دندانپزشکی ارائه داده میشود. جلسات و بحث ها و گفت گو بین متخصصین این حوزه انجام میشود که مخاطبین زیادی دارد. در قسمت های نگهداری و مراقبت از عفونت بخش های متنوعی را دارا میباشد.

شرکت های بزرگ تجهیزات دندانپزشکی در این نمایشگاه حضور دارند که باعث جذاب تر شدن نمایشگاه دندانپزشکیids  شده است. نمایش تجهیزات جدید و پیشرفته از بخش های مهم تجهیزات دندانپزشکی میباشد. دندانپزشکان در این نمایشگاه با ایده ها و روش های نوین دندانپزشکی آشنا میشوند و تبادل اطلاعات انجام میدهند که خود باعث خلق ایده هایی نو میشود. اگر به عنوان بازدید کننده قصد دیدن از نمایشگاه دندانپزشکی ids  را دارید حتما به شما توصیه میکنم در جلسات بخش های نوآوری و ایده پردازی شرکت کنید. در بخش های دیگر نمایشگاه درباره بهبود و خلق روش های جدید دندانپزشکی و مطالعه بر روی بیماری های مختلف در زمینه دندانپزشکی بحث و گفت گو انجام میگیرد که با توجه به پیشرفت های روز افزون علم, این بخش مورد توجه قرار میگرد. این نمایشگاه با شعار غرفه داران بیشتر , فضای بیشتر , ایده های بیشتر  پا به عرصه نمایشگاهی گذاشته است که موفقیت بسیار را در بر داشته است.

نمایشگاه دندانپزشکی کلن

نمایشگاه دندانپزشکی ids  با توجه به بازه زمانی دوساله خود ( هر دوسال یکبار برگزار میشود ) میتوانید ایده های جدید را در ذهن مخاطبین و رقیبانی که در این نمایشگاه شرکت میکنند پدید بیاورد. در نظر داشته باشید که حظور بیش از 159 کشور در این نمایشگاه به جهانی شدن تخصص شما کمک میکند. اگر قصد بهبود صنعت و یا تخصص خود در زمینه دندانپزشکی را دارید حتما به شما توصیه میشود از نمایشگاه دندانپزشکی ids  دیدن فرمایید.

گیلوا گشت برای این نمایشگاه برنامه های ویژه ای دارد. شما در بخش نمایشگاه دندانپزشکی ids  میتوانید مدارک لازم را بخوانید و پیشنهاد های ما را در این زمینه از ما بشنوید. گیلوا گشت هتل ها و بخش های مختلف این نمایشگاه را در اختیار شما قرار میدهد تا تخصصی در به باز دید از این نمایشگاه بپردازید. این نمایشگاه در اسفند سال جاری(1397) برگزار میشود پس هر چه زود تر اقدام کنید.

نظرات کاربران

ارسال نظر

برچسب ها

تا کنون هیچ برچسبی برای این نوشته وارد نشده است

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است