×

شرکت کنندگان مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از نمایشگاه های بزرگی است که در شهر پاریس برگزار می شود. هر ساله بازدیدکنندگان زیادی برای بازدید از نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس اقدام می کنند. اگر شما هم قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، این مطلب را دنبال کنید تا با مهم ترین اطلاعات در رابطه با این نمایشگاه آشنا شوید.

شهر پاریس   

پاریس شهر زیبایی است و پایتخت کشور فرانسه می‌باشد. فرانسه از جمله کشورهای توریستی است که هر ساله گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می‌کند. وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع در این کشور باعث شده به یکی از قطب‌های گردشگری در اروپا تبدیل شود. در کنار زیبایی‌های فرانسه عامل دیگری هم وجود دارد که باعث جذب گردشگر می‌شود و آن برگزاری نمایشگاه‌های متنوع است. یکی از نمایشگاه‌هایی که در فرانسه برگزار می‌شود نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی پاریس است. افراد زیادی به قصد بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه یا حتی رزرو غرفه برای به نمایش گذاشتن محصولات خود در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. از آنجایی که پاریس از جمله شهرهای پیشرو در زمینه ی اقتصاد است، شرکت در این نمایشگاه می‌تواند فواید بسیار زیادی برای فعالان این عرصه داشته باشد. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس و اطلاعات مفید در این باره آشنا کنیم. اطلاعات مفید در مورد نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا بخوانید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس 

نمایشگاه چاپ و بسته بندی فرانسه (ALL4PACK) یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های پاریس است که در تاریخ 5 الی 8 آذرماه سال 1397 در شهر پاریس برگزار می شود. این نمایشگاه یک بازار تجاری بسیار بزرگ در زمینه ی محصولاتی در زمینه ی چاپ و بسته بندی و همینطور تجهیزات پردازش و جا به جایی است. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس برای کسانی که در زمینه های بسته بندی، پردازش و چاپ فعال هستند، رویداد بسیار مهمی خواهد بود.  دانستن نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس  بسیار مفید میباشد.

مهم ترین مواردی که در این صنعت ارائه می شوند، شامل موارد زیر هستند:

چاپ، مواد شناسایی و ردیابی، مواد چاپ، مواد اولیه، ماشین آلات حمل و نقل ثانویه، ماشین آلات کد نویسی، ماشین آلات و تجهیزات پردازش و بسته بندی، بسته بندی های چاپی و برچسب زدن، مواد مصرفی و پلاستیکی، بسته بندی و ظروف (فلزی، پلاستیکی، شیشه ای، مقوایی، چوبی).

در اصل در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دو نمایشگاه EMBALLAGE و MANUTENTION با یکدیگر ادغام شدند تا نمایشگاهی کامل تر تحت عنوان ALL4PACK ایجاد کنند. در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس نزدیک به 100 هزار حرفه ی فعال در صنعت شرکت می کنند که فرصت بسیار خوبی برای نوآوری ها فراهم می کنند. نمایشگاه چاپ و بسته بنید پاریس یک رویداد مهم است که شرکت در آن به فعالان این حوزه بسیار توصیه می شود. 

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

قدمت نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یکی از نمایشگاه‌های فعالی است که از سال 2005 فعالیت خود را شروع کرده است. این نمایشگاه با سابقه ی درخشانی که در زمینه ی تجهیزات چاپ و بسته بندی دارد، به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های اروپایی تبدیل شده است. بر اساس آمارهایی که از بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس به عمل آمده مشخص شده است که بازدیدکنندگان این نمایشگاه بسیار بیشتر از سایر نمایشگاه‌های کشور فرانسه هستند. این نمایشگاه روزبه‌روز فعالیت‌های خود را گسترش داده و محبوبیت بیشتری در بین مردم کسب می‌کند.

دلایل حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

مهم ترین دلایل حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس به شرح زیر هستند:

1-در این نمایشگاه با نوآوری هایی کاربردی و بسیار ملموس رو به رو خواهید شد. در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس نزدیک به 1500 غرفه ی فعال شرکت می کنند که شامل تولیدکنندگان، تأمین کنندگان و غیره هستند.

2-وجود نوآوری هایی جدید و با دیدگاه آینده نگرانه باعث می شوند با جلوه های تازه ای از این حوزه آشنا شوید. با شرکت در این نمایشگاه می توانید روند بازار را درک کرده و با راهکارهای جدید رو به رو شوید. 

3-در این نمایشگاه ابداعاتی نو ارائه می شوند. از آنجایی که در این نمایشگاه ها افراد مختلف با دیدگاه های متفاوتی شرکت می کنند، امکانی فراهم می شود تا با طرز فکرهای جدید رو به رو شوید.

 

بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

در نمایشگاه چپ و بسته بندی پاریس بازدیدکنندگان زیادی می توانند شرکت کنند. کسانی که به دنبال تأمین کنندگان بسته بندی های جدید و فناوری های مرتبط هستند، می توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. کسانی که در جست و جوی ماشین آلات عملیاتی هستند، کسانی که درصدد بازدید از پروسه های جدید صنعتی هستند و غیره می توانند در این نمایشگاه حضور به هم رسانند. 

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس all4pack

آمار و ارقام نمایشگاه ALL٤PACK

طبق آمارها و بررسی هایی که در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس انجام شده است، نزدیک به 34 هزار فعال حرفه ای در این نمایشگاه شرکت می کنند که شامل 48 درصد تولید یا توزیع کننده چاپ و بسته بندی، 30 درصد کاربر صنعتی و 10 درصد تولیدکننده و توزیع کننده ماشین آلات و تجهیزات جابه جایی هستند. بیشترین شرکت کنندگان این نمایشگاه از کشورهای اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، هلند، تونس، آلمان، انگلستان و سوئیس هستند.   

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است