×

فرصتی استثنایی با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی یکی از معروف ترین نمایشگاه هایی است که هر سال برگزار می شود و به عنوان مهمترین رویداد در زمینه فناوری اطلاعات شناخته می شود. نمایشگاه جیتکس دبی مزایای بسیاری دارد که باعث جلب توجه افراد زیادی شده است. این نمایشگاه به مدت 4 روز برگزار شده و هر روزه شاهد سیل عظیم جمعیت می باشد. نمایشگاه gitex دبی که با نام هفته فناوری دبی نیز شهرت پیدا کرده است، نقش یک منبع بزرگ و کامل را برای شرکت ها و افراد مختلف بازی می کند. حضور متخصصین، مهندسان و همچنین برندهای نام آشنا و معتبر در این نمایشگاه، بر اعتبار آن افزوده است.

نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس دبی (Gitex)، نمایشگاهی است که شما می توانید با به روزترین دستاوردها در زمینه فناوری و تکنولوژی آشنایی پیدا کنید. این نمایشگاه هر سال در چندین کشور دنیا برگزار می شود. یکی از بهترین مکان های برگزاری نمایشگاه فناوری و اطلاعات، شهر دبی امارات می باشد. برگزاری این نمایشگاه در دبی، فرصت بسیار خوبی برای ایرانیان می باشد؛ چرا که دبی نزدیک بوده و آن ها راحت تر می توانند خود را به این کشور برسانند. نمایشگاه جیتکس دبی برای شرکت ها و همچنین استارتاپ های زیادی که در این زمینه فعالیت دارند، فرصتی عالی فراهم می کند. بنابراین فروشندگان بزرگ، توسعه دهندگان نرم افزاری، شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی و تجهیزات و همچنین خرده فروش ها می توانند به بازدید از این نمایشگاه gitex 2018 بپردازند. به طور کلی می توان گفت جیتکس فرصت خوبی برای کسب اطلاعات درباره تازه های بازار و همچنین فراهم کردن کانال های توزیع و خرید و فروش می باشد.

 

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی یکی از پربازدیدترین نمایشگاه هایی است که هر ساله افراد زیادی از علاقه مندان را به خود جذب می کند. این رویداد به عنوان بهترین رویداد سالانه فناوری در آسیا، آفریقا و خاورمیانه به شمار می رود. به طور کلی نمایشگاه جیتکس دبی دارای دو بخش نمایشگاه فناوری جیتکس و نمایشگاه خرید جیتکس می باشد. در بخش فناوری جیتکس، شما می توانید شاهد به روزترین فناوری ها در حوزه رایانه، نرم افزار، سخت افزار و غیره باشید. در بخش خرید جیتکس می توانید به خرید محصولاتی که نیاز دارید بپردازید. در گذشته نمایشگاه جیتکس دبی در فرودگاه دبی برگزار می شد، اما از امسال محل برگزاری آن به مرکز تجارت جهانی تغییر یافته است؛ بنابراین شما می توانید با استفاده از مترو خود را به نمایشگاه برسانید. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت استثنایی برای خرید و سفارش و همچنین دریافت نمایندگی از برندها و محصولات مختلف می باشد. جیتکس بزرگ‌ ترین نمایشگاه تکنولوژی در دبی است که مخاطبین زیادی دارد.

نمایشگاه جیتکس دبی

بخش های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی

بخش های مختلفی که در نمایشگاه جیتکس دبی پوشش داده می شود، فرصتی برای بیش از 150 برند معتبر و معروف فراهم کرده است. بخش هایی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، محصولات خانگی، بازی و سرگرمی، لوازم الکترونیک و غیره که در رأس این نمایشگاه قرار دارند. موضوعات مختلفی که در نمایشگاه جیتکس دبی پوشش داده می شود، شامل سخت افزار، نرم افزار، دیتا سنتر، دیتاهای بزرگ، تکنولوژی مصرف کننده، امنیت شبکه، بلاک چین، رایانس ابری، پهباد، رباتیک و غیره می شود. وجود بخش ها و موضوعات مختلف در نمایشگاه جیتکس دبی باعث شده است که صدها هزار بازدیدکننده از اقصی نقاط جهان برای شرکت در این نمایشگاه تلاش کنند. اطلاعات کلی در باره نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله مشاهده کنید.

 

تور نمایشگاهی جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی دوبار در سال برگزار می شود. فصل بهار و فصل پائیز زمان برگزاری این نمایشگاه در دبی است. در صورتی که شما نتوانستید در فصل بهار این نمایشگاه حضور پیدا کنید، فرصت را از دست ندهید و با شرکت در تور نمایشگاهی جیتکس دبی در فصل پائیز خود را به این نمایشگاه برسانید. تورهای مختلفی برای شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی ارائه می شوند که بیشتر آن ها برای 4 شب و 5 روز اقامت برنامه ریزی شده اند. این تورها با فراهم کردن بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، ویزای توریستی، راهنمایان فارسی زبان و همچنین بیمه مسافرتی، مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته اند. بنابراین افراد در تلاش هستند تا با شرکت در این تورها و استفاده از خدمات آن ها، بیشترین استفاده را از سفر خود ببرند. نمایشگاه جیتکس دبی را بیشتر بشناسیم

 نمایشگاه جیتکس

شرکت در نمایشگاه فناوری دبی

نمایشگاه جیتکس دبی با ارائه ایده ها و همچنین خلاقیت های شگفت انگیز در زمینه فناوری، باعث شده تا افراد زیادی با مقاصد مختلف در هفته فناوری دبی شرکت کنند. از اینرو افراد به منظور آشنایی با دستاورها و فناوری های نو، شناسایی موقعیت های جدید، توسعه کسب و کار، شرکت در کنفرانس جهانی فناوری، آشنایی با عرضه کنندگان جدید و همچنین دیدار با آن ها، در این نمایشگاه شرکت می کنند. استارتاپ های مختلف نیز سعی می کنند تا با برندها و نمایندگی های مختلف قرارداد ببندند و فرصتی جدید در کسب و کار خود ایجاد کنند.

 

نکاتی که باید درباره نمایشگاه جیتکس دبی در نظر بگیریم.

در صورتی که قصد دارید در نمایشگاه جیتکس دبی حضور داشته باشید، بهتر است از قبل برای کارهای خود برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی درست به شما کمک می کند بتوانید از تمامی غرفه ها در بهترین زمان بازدید کنید. قبل از اینکه به خرید از نمایشگاه جیتکس دبی بپردازید، بهتر است از نمایشگاه های دیگر نیز بازدید کنید و قیمت کالای مورد نظر خود را بررسی کنید. گاهی اوقات فروشگاه های دیگر نیز برای رقابت با این نمایشگاه فناوری، قیمت اجناس خود را پایین تر عرضه می کنند. برای خرید عجله نداشته باشید، سعی کنید از تمامی غرفه ها بازدید کنید و خرید خود را از غرفه ای انجام دهید که مزایای بهتری دارد. با حضور در این نمایشگاه، با به روزترین فناوری ها رو به رو خواهید شد؛ بنابراین خود را برای هر چیزی آماده کنید. در صورتی که یکی از عاشقان تکنولوژی و فناوری هستید، حداکثر تلاش خود را بکار ببرید تا در این نمایشگاه حیرت انگیز حضور داشته باشید.

نمایشگاه جیتکس دبی 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است