×

مشخصات تور نمایشگاه ساختمان دبی

دبی یکی از شهر های پر توریست در جهان است و همه ساله گردشگران زیادی با مقاصد مختلف برای بازدید به این شهر سفر می کنند؛ سفر گردشگران گاها به دلیل فعالیت های تجاری انجام می شود. یکی از این رویداد های تجاری مهم می تواند نمایشگاه ساختمان دبی باشد. نمایشگاه ساختمان دبی از نمایشگاه های بسیار معتبر در منطقه خاورمیانه است که همه ساله در دبی برگزار می شود.در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، زمان برگزاری و سایر شرایط تکمیلی درباره نمایشگاه ساختمان دبی می پردازیم. تور نمایشگاه big5 دبی را در سایت ما میتوانید مشاهده کنید.

اطلاعات کلی درباره ی نمایشگاه ساختمان دبی

زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی 2018  همه ساله در بازه 5 تا 8 آذر ماه ( 26 تا 29 نوامبر)  از ساعت 11:00 تا 19:00 می باشد. این نمایشگاه معتبر ترین نمایشگاه در حوزه ساختمان ، دکوراسیون، تجهیزات صنعتی و مواردی از این قبیل در منطقه خاورمیانه می باشد و با بیش از سه دهه پیشینه دارای اعتبار بسیار بالایی حتی در سطح  جهانی است. محل برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی، شهر دبی کشور امارات است؛ و این رویداد در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. این نمایشگاه با نام Big 5 مشهور است. قیمت تور نمایشگاه ساختمان دبی را از ما جویا باشید. برای دانستن نمایشگاه ساختمان دبی و ویژگی های آن این مقاله را مطالعه کنید.

نمایشگاه ساختمان دبی

دلایل اهمیت نمایشگاه ساختمان دبی

اهمیت این دست از نمایشگاه ها علاوه بر حضور قدرت های منطقه ای فعال در صنعت مورد نظر به کشور های خارجی شرکت کننده نیز وابسته است. حضور کشور های خارجی مانند: فرانسه، آلمان، اتریش، چین، ایتالیا، انگلیس و غیره در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه ساختمان دبی اهمیت آنها را 2 چندان می کند. در نمایشگاه ساختمان دبی 3000 غرفه دار از 65 کشور مختلف گرد هم جمع شده اند که به طور کلی شامل 8000 متخصص و مهندس ساخت و ساز و عمرانی هستند. به واسطه حضور حجم گسترده ای از متخصصان تبعا اطلاعات جامع و کاملی درباره صنعت ساختمان و مسائل عمرانی مطرح می شود که بسیار مفید و آموزنده است و بستر بسیار مناسبی برای یادگیری است. جذابیت های نمایشگاه معماری دبی را در اینجا بخوانید.

  از ویژگی های مهم نمایشگاه ساختمان دبی می توان به این امر اشاره کرد که در این نمایشگاه امکان آزمایش و مقایسه محصولات با یکدیگر وجود دارد؛ به این معنا که فرد شرکت کننده در عین ارائه محصول خود می تواند با ایده و تکنولوژی روز استفاده شده در سایر محصولات آشنا شود و ایده های نو و تازه ای را به دست آورد. نکته قابل توجه این است که تمامی محصولات معرفی شده در این نمایشگاه دارای تاییدیه های بین المللی هستند و از محصولات معتبر و برتر در دنیا به حساب می آیند.

 

ضرورت شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی چیست؟

اگر از فعالان حوزه ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی هستید، برای انجام پروژه های خود به ماشین آلات، ابزار و تکنولوژی های روز دنیا نیاز دارید و یا اگر صرفا از علاقه مندان به این حوزه هستید حضور در این نمایشگاه برای شما یک امر ضروری است! گردهمایی بیش از 8000 متخصص فعال در حوزه صنعت در کنار هم نشان از فضایی غنی است؛ اما اگر بخواهیم دلایل عمده اهمیت حضور در این نمایشگاه رابر شماریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1. به واسطه حضور گسترده فعالان این صنعت، نمایشگاه ساختمان دبی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط، شروع همکاری های  جدید و انعقاد قرارداد های همکاری است. به عبارت بهتر اهمیت نمایشگاه ساختمان دبی برای برنداین است که اگر از این فرصت به خوبی استفاده کنید می توانید برند خود را جهانی کنید!

2.هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه ها صرفا نمایش محصولات تولیدی نیست بلکه سمینار های مختلفی هم در طول برگزاری نمایشگاه برپا می شود. به طور متوسط در نمایشگاه ساختمان دبی صد و سی سمینار مختلف با سخنرانی بزرگران فعال در این عرصه و عمدتا حول موضوع فناوری های نوین و نوآوری های تکنولوژی انجام می شود.

3. حاضران در نمایشگاه ها صرفا خبرگان این کار نیستند؛ بلکه سایر علاقه مندان به این حوزه مانند دانشجویان هم در این نوع نمایشگاه ها شرکت می کنند و برای استفاده هرچه بهتر آنها از این محیط کارگاه های متعددی در نظر گرفته شده تا پیچ و خم های صنعت را به آنها آموزش دهند.

نمایشگاه ساختمان دبی 2018

انواع محصولات موجود در نمایشگاه ساختمان دبی

حوزه ساخت و  ساز و ساختمان حوزه بسیار گسترده ای است؛ مسائل مربوط به دکوراسیون، ساخت بنا، مصالح، ابزار آلات و مواردی از قبیل که علاوه بر جذابیت، پیچیدگی این حوزه را بیشتر هم می کند؛  برای همین نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه ساختمان دبی باید به شکلی جامع تمام بخش ها را پوشش دهد تا از اعتبار مناسبی در سطح جهانی برخوردار باشد.

انواع محصولات حاضر در نمایشگاه ساختمان دبی عبارت اند از:

ماشین آلات انتقال خاک

تجهیزات سنگ فرش

ماشی آلات و تجهیزات تخریب

قطعات و لوازم سازه، سازه های پیش ساخته، سازه های دائمی، سازه های قابل حمل، دیوار های داخلی

اجزای قابل حمل ساختمان: در، پنجره، شیشه، پوشش های کف، لامپ و وسایل روشنایی جانبی، مبلمان و اثاث

انواع مصالح: بتن، سیمان، گچ

پوشش خارجی مصالح: عایق ها

خدمات تعمیر و نگهداری ساختمان

باشگاه نمایشگاه ساختمان دبی

در ارتباط بودن با همکارانی که در رشته شما فعال اند و همواره  کانال های اطلاعاتی مهم و معتبری به شمار می آیند یک مزیت است. به همین منظور نمایشگاه ساختمان دبی اقدام به تشکیل باشگاه big 5 کرده است .این باشگاه با هدف راحتی هرچه بیشتر تعاملات کاری و  تجاری بین علاقه مندان به صنعت ساختمان تشکیل شده است؛ البته عضویت در این باشگاه مزیت هایی چون: دسترسی سریع به اطلاعات نمایشگاه، برخورداری از سالن کنفرانس در طول نمایشگاه برای برگزاری جلسات و دسترسی به اینترنت رایگان است.

نمایشگاه ساختمان دبی bi5

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است