×

نمایشگاه GIFA آلمان

اگر در زمینه ریخته گری و ذوب فلزات در حال کار کردن هستید و یا می خواهید با این صنعت بیشتر آشنا شوید، نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف یا GIFA می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما باشد تا از این فرصت استفاده کنید و کسب و کار خود را جهانی کنید یا شرکت ها و تجهیزات پیشرفته ای که در این زمینه تاسیس شده اند و در حال کار می باشند را مشاهده نمایید. نمایشگاه دوسلدورف یکی از معتبرترین نمایشگاه های جهان است و از بسیاری از کشورهای جهان برای شرکت در این رویداد در تاریخ 4 تا 8 تیر ماه راهی شهر دوسلدورف در آلمان می شوند. در این پست به بررسی نمایشگاه ذوب فلزات واقع در کشور آلمان می پردازیم و شما را بیشتر با این نمایشگاه آلمان آشنا خواهیم نمود. در صورتی که علاقه مند به شرکت در این تور هستید، می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار کنید و مدارک و شرایط سفر را دریافت کنید تا بتوانید به عنوان بازدید کننده یا غرفه دار در این رویداد جهانی ریخته گری شرکت نمایید. در ادامه شما را بیشتر با این رویداد جهانی آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که این رویداد برای کدام کسب و کارها می تواند مناسب باشد.

نمایشگاه ذوب فلزات آلمان

شرکت در نمایشگاه دوسلدورف به عنوان بازدید کننده

در صورتی که کسب و کاری در زمینه تولید انواع وسایل فلزی دارید و نیاز به قطعات ذوب شده و ریخته گری پیدا کرده اید و یا می خواهید کارگاه یا کارخانه ریخته گری تاسیس نمایید، شرکت در نمایشگاه دوسلدورف می تواند برای شما مفید واقع شود. در این نمایشگاه می توانید با تمامی بازدید کنندگان از سراسر جهان آشنا شوید و اطلاعات خود را در زمینه ذوب فلزات افزایش دهید. همچنین می توانید با شرکت در این رویداد مهم، تجربه خود را بالاتر ببرید و شرکت هایی که می توانند در زمینه فروش قطعات برای شما مفید باشند را پیدا کنید. نمایشگاه ذوب فلزات در شهر دوسلدورف آلمان موقعیت بسیار مناسبی است که بتوانید با برترین شرکت های دنیا ملاقات داشته باشید و از سفر به گوشه گوشه دنیا و صرف هزینه های گزاف راحت می شوید. تنها کافی است که در این رویداد به عنوان بازدید کننده شرکت کنید و اطلاعات خود را در مورد آن بیشتر نمایید. در ادامه شما را بیشتر با این نمایشگاه آشنا خواهیم نمود و شرکت به عنوان غرفه دار را بررسی خواهیم کرد.

شرکت در نمایشگاه دوسلدورف به عنوان غرفه دار

نمایشگاه دوسلدورف آلمان می تواند موقعیت بسیار مناسبی برای کسانی باشد که در زمینه ریخته گری در ایران کار می کنند و محصولاتی مربوط به این صنعت را تولید می کنند. این صنایع می توانند به عنوان غرفه دار در نمایشگاه ذوب فلزات آلمان شرکت کرده و محصولات خود را به نمایش عمومی در وسعت جهانی بگذارند. این روش برای پیدا کردن مشتریان از سراسر دنیا می تواند مفید باشد و شما می توانید در این نمایشگاه مشتریانی از گوشه به گوشه دنیا پیدا کنید و یا شرکای تجاری و سرمایه گذار برای ادامه کار خود داشته باشید. در نمایشگاه ذوب فلزات که در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می شود، شما امکان آن را خواهید داشت که در میان هزاران غرفه دار، با کسب و کارهایی آشنا شوید که در حیطه کاری شما در حال فعالیت هستند و از تولیدات این شرکت ها الهام بگیرید. در ادامه به معرفی برخی از صنایع مهمی که در نمایشگاه ذوب فلزات در دوسلدورف آلمان در حال فعالیت می باشند می پردازیم و شما را با برخی از مهمترین این صنایع آشنا خواهیم نمود. شرکت در این نمایشگاه به عنوان غرفه دار برای کمپانی های تحقیقاتی و علمی نیز توصیه می شود.

نمایشگاه ذوب فلزات دوسلدورف

چه محصولاتی در نمایشگاه دوسلدورف آلمان هستند؟

محصولات مختلفی در نمایشگاه دوسلدورف آلمان هستند که در این بخش به مهمترین آنها می پردازیم. اگر قصد شرکت به عنوان بازدید کننده و یا غرفه دار را دارید، نمایشگاه ذوب فلزات می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای محصولاتی همچون ماده های شارژ فلزی، کارخانه های تولید مهندسی، قالب گیری، ماهیچه سازی، ماشین های ریخته گری، تجهیزات ذوب، حمل و نقل، ماسه زدایی، عملیات سطح، جوشکاری، انبارداری، سیستم های کنترل، مشاوره و برنامه ریزی، ارگونومیک، پردازش اطلاعات، دفع مواد زائد و کوره های عملیات حرارت و خشک کن می باشد و می توانید این محصولات را در این نمایشگاه جستجو کنید و یا محصولات تولید شده در شرکت خودتان را در این نمایشگاه عرضه کنید. در ادامه به شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور نمایشگاهی بازدید از این نمایشگاه خواهیم پرداخت و شما را با شرایط شرکت در این نمایشگاه آشنا خواهیم کرد.

مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه دوسلدورف

اگر فکر می کنید که شرکت در نمایشگاه دوسلدورف می تواند برای شما گزینه ای مناسب باشد، می توانید با ارائه مدارکی همچون پاسپورت و ویزای تجاری آلمان، راهی سفر برای بازدید از این نمایشگاه شوید. هزینه زیادی برای شرکت به عنوان بازدید کننده نیاز به پرداخت نیست و تنها هزینه های مربوط به اقامت در کشور آلمان و شهر دوسلدورف را پرداخت خواهید نمود. در صورتی که به عنوان غرفه دار قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

نمایشاه گیفا

کلام آخر

شرکت در نمایشگاه ذوب فلزات واقع در شهر دوسلدورف می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی باشد که کسب و کاری مرتبط با این صنعت دارند. صنایع ذوب فلزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در صورتی که علاقه مند به شرکت در نمایشگاه ذوب فلزات در کشور آلمان می باشید، می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید و از اطلاعات سایت برای شرکت در این نمایشگاه استفاده کنید. این نمایشگاه می تواند برای پیدا کردن شرکای تجاری، تامین کننده و مشتری گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. اطلاعات نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف در این مقاله یافت میشود.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است