×

نمایشگاه جیتکس دبی را بیشتر بشناسیم

در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد نمایشگاه جیتکس دبی بپردازیم اگر می خواهید در این نمایشگاه شرکت کنید و یا اطلاعاتی در زمینه نمایشگاه جیتکس دبی 2018 بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. نمایشگاه جیتکس که هر ساله در دبی برگزار می شود از مهم ترین و معروف ترین نمایشگاه ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در خاورمیانه برگزار می گردد، شرکت های زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که هر ساله بر تعداد آن ها نیز، افزوده می شود. برند های شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی را در این مقاله مشاهده کنید.

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه gitex 2018 از نمایشگاه های قدیمی محسوب می شود که در خاورمیانه و در شهر دبی برگزار می شود. نخستین بار در سال 1981 میلادی بود که این نمایشگاه برگزار گردید و پس از آن نیز تا به امروز برگزاری منظم این نمایشگاه ادامه داشته است. در این نمایشگاه مدیران ارشد بسیاری از کمپانی ها و برندهای مهم دنیا حضور دارند و در کنار سایر شرکت ها محصولات جدید خود را معرفی می کنند. بازدید از این نمایشگاه نیز بسیار بالا است در سال 2017 در حدود 100 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و با نوآوری های فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا شدند. در همین سال در حدود پنج هزار غرفه دار در این نمایشگاه شرکت کردند که از ملیت های گوناگونی بودند، نمایشگاه جیتکس دبی برای علاقه مندان به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فرصت خوبی را فراهم می کند تا از نزدیک با جدیدترین تکنولوژی های دنیا آشنا شوند. اطلاعات کامل در باره نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا بخوانید.

نمایشگاه جیتکس دبی

مراحل برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی هر ساله در دو بازه زمانی برگزار می شود که اولین مرحله آن در فصل بهار می باشد در سال 2018 نیز در فروردین ماه این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار گردید، دومین مرحله برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی در فصل پاییز است که در مهرماه برگزار می گردد، زمان برگزاری مرحله دوم نمایشگاه جیتکس دبی 2018 که در واقع سی و هشتیمن دوره برگزاری این نمایشگاه است در 14 الی 18 اکتبر می باشد که برابر با 22 الی 26 مهرماه است. این نمایشگاه نیز به مانند سال های مختلف در زمینه های گوناگونی برگزار می شود که علاقمندان می توانند از 11 صبح تا 19 عصر در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و از نزدیک با فناوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی آشنا شوند. اطلاعات کلی درباره نمایشگاه جیتکس دبی را در اینجا بخوانید.

موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس دبی هر ساله در موضوعات مختلفی برگزار می شود، به طور کلی می توانیم بگوییم که هر آنچه که مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است در زیرمجموعه موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی قرار می کرد، این نمایشگاه در زمینه سخت افزار، نرم افزار، سیستم های هوشمند، منزل هوشمند، شهر هوشمند، محل کار هوشمند، فناوری بلاک چین، امنیت شبکه، چاپ های سه بعدی، پلت فرم تخصصی، پهباد، هواپیمای بدون سرنشین و.... فعالیت می کند و شرکت های مختلفی در این زمینه ها حضور پیدا می کنند از آنجا که موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی در زمینه فناوری اطلاعات بسیار متنوع است برای کسانی در این زمینه فعالیت می کنند می تواند یک فرصت بسیار مناسب برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات باشد. فرصت استثنایی با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی را از دست ندهید.

نمایشگاه جیتکس

شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه جیتکس دبی

کمپانی ها و برندهای مختلفی در نمایشگاه جیتکس حضور پیدا می کنند که در سال 2017 تقریبا این شرکت ها از حدود 77 کشور دنیا حضور داشتند این کمپانی ها هم کمپانی ها و برندهای مشهور را شامل می شود و هم کمپانی هایی هستند که تازه قدم در مسیر فناوری اطلاعات و ارتباطات گذاشته اند نمایشگاه جیتکس دبی اهمیت به‌سزایی دارد و به همین دلیل در آن شرکت های مهمی با مدیران ارشد خود شرکت می کند، شرکت های مایکروسافت، سامسونگ، ال جی، هواوی، ایسوس، دل و... به همراه صدها شرکت و برند معروف دیگر در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. بسیاری از کسانی که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند هر ساله در نمایشگاه جیتکس دبی حضور پیدا می کنند و ده ها هزار نفر در زمان برگزاری این نمایشگاه در شهر دبی حضور پیدا می کنند. جیتکس بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی در دبی میباشد که سالانه علاقه منان بسیاری را به خود جلب کرده است.

اهمیت نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس هم برای شرکت کنندگان (غرفه داران) و هم بازدیدکنندگان اهمیت بسزایی دارد، شرکت ها و برندهایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند می توانند از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند و برای آن ها هم تبلیغ و هم بازاریابی انجام دهند. بازدیدکنندگان نیز می توانند اطلاعات خود را در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش دهند و با شرکت ها و برندهای مهم جهانی ارتباط برقرار کنند و روابط تجاری خود را گسترش دهند و موجب رونق کسب و کار خود شوند.

نمایشگاه gitex 2018

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است