×

نمایشگاه زیتون ترکیه موقعیتی بین المللی و مناسب برای تاجران و کشاورزان

زیتون یکی از مهمترین و پر خاصیت ترین محصولات کشاورزی کشور ترکیه است و توانسته برای این کشور درآمد ارزی بسیار بالایی داشته باشد و به رونق اقتصادی هرچه بیشتر این کشور منجر شود. نمایشگاه زیتون ترکیه نیز یکی از مهمترین نمایشگاه های این کشور است و فرصتی مناسب برای ارتباط مستقیم فعالان این حوزه می باشد که با فراهم کردن شرایط بستن قراردادهای همکاری رونق این بخش از کشاورزی را باعث می شود. در این نوشتار با این موقعیت مناسب نمایشگاهی آشنا خواهیم شد.

فواید مصرف زیتون

زیتون یکی از مفیدترین و سالم ترین محصولات کشاورزی است. کربوهیدرات کمی دارد و چربی آن سالم است، موجب بهبود سلامت قلب، عملکرد گوارش و سلامت چشم می شود. کاهش وزن و کاهش چربی خون را در پی خواهد داشت و در نهایت موجب پیشگیری از سرطان می شود.که این محصولا را در نمایشگاه زیتون ترکیه میتوانید یافت کنید. بر همین اساس می توان از زیتون برای انواع رژیم های لاغری و غذاهای کم کالری، درمان بیماری های مرتبط با چربی خون و یا فشار خون استفاده کرد. از سوی دیگر زیتون در طول تاریخ نماد کشور یونان باستان بوده است که این نشان می دهد مصرف زیتون پیشینه ای تاریخی دارد و برای کشورهای حوزه دریای اژه نوعی نماد هویتی نیز به حساب می آید. برای شرکت در نمایشگاه اولیتک ترکیه میتوانید از کارشناسان گیلوا گشت راهنمایی بگیرید.

موقعیت جغرافیایی ترکیه، قرار گرفتن در کنار سواحل دریای مدیترانه، دریای اژه و دریای سیاه موجب شده موقعیت ترکیه برای کشاورزی بسیار مناسب باشد و محصولات متنوعی را پرورش دهد، که یکی از مشهورترین آنها زیتون است. مرغوبیت و شهرت جهانی زیتون ترکیه در طی سالیان متمادی موجب رونق اقتصادی این کشور و درآمد میلیون دلاری شده است.

نمایشگاه زییتون ترکیه

آشنایی با نمایشگاه زیتون ترکیه

نمایشگاه زیتون ترکیه در شهر زیبای ازمیر برگزار می شود، و در سال 2018 موجب جذب بیش از 11000 تاجر و فعال در حوزه زیتون به سمت ترکیه شد، و پیش بینی می شود که این نرخ روندی صعودی را برای سال های 2019 و 2020 داشته باشد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تاجران و کشاورزان است تا بتوانند با یکدیگر آشنا شوند، ارتباط مستقیم با یکدیگر داشته باشند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند، و از سوی دیگر بتوانند شرایط همکاری را بررسی کنند و قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت را منعقد کنند. اطلاعات کامل نمایشگاه ازمیر ترکیه در این مقاله نوشته شده است.

 نمایشگاه زیتون ترکیه در شهر زیبا و ساحلی ازمیر همه ساله مابین ماه مارس (اسفند تا اردیبهشت) برگزار می شود و از تولیدکنندگان اصلی زیتون در کشور حمایت ویژه می کند و به عنوان یکی از مهمترین همایش های بین المللی ترکیه شناخته می شود. نمایشگاه زیتون در شهر ازمیر ترکیه برگزار میشود.

نمایشگاه زیتون ترکیه دارای چه قسمت هایی است؟

نمایشگاه زیتون ترکیه دارای بخش های مختلفی است. تاجران، تولیدکنندگان و کشاورزان مرتبط با تهیه و توزیع زیتون در نمایشگاه زیتون ازمیر می توانند از بخش های مختلف نهال زیتون، روغن زیتون، فناوری تولید زیتون و محصولات مرتبط با آن مانند روغن زیتون، دستگاه ها و تجهیزات جدا سازی، دستگاه های بسته بندی و دیگر تکنولوژی های مرتبط بازدید کنند و یا در صورت فعالیت در یکی از این حوزه ها برای غرفه درخواست دهند.

از آنجایی که نمایشگاه زیتون ترکیه یکی از بهترین همایش های این کشور و از بهترین نمایشگاه های مرتبط با زیتون و محصولات کشاورزی در جهان است، برای تاجران و کشاورزان این حوزه موقعیتی بسیار مناسبی است تا به معرفی محصولات خود بپردازند، با رقیبان خود در این حوزه آشنا شوند، و از ترفندهای نوین این عرصه و فناوری های جدید باخبر باشند. برای دانستن آینه تمام معنای صنعت زیتون این مقاله را بخوانید.

نمایشگاه زیتون ازمیر

مزایای شرکت در نمایشگاه زیتون ترکیه

مزایای شرکت در نمایشگاه زیتون متعدد است. فعالان حوزه تولید، توزیع و بسته بندی زیتون می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و یا از آن بازدید کنند. زیتون به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی حوزه دریای اژه است و شرکت کنندگان بین المللی این نمایشگاه در شهر ازمیر اعتبار ویژه ای به این نمایشگاه می بخشند.  نمایشگاه زیتون ازمیر علاوه بر رونق اقتصادی موجب معرفی و بهبود کسب و کار فعالان این حوزه می شود، امکان برقرای ارتباط با متخصصین امر را فراهم می کند. از سوی دیگر برای فعالان در حوزه فناوری و تکنولوژی موقعیتی مناسب است که اگر تولیدی در این حوزه دارند، آن را از طریق نمایشگاه به همگان معرفی کنند.

در نهایت نمایشگاه زیتون به شما این مکان را می دهد تا از برندهای جدید و مشهور بین المللی حوزه کشاورزی زیتون در سطح جهان باخبر شوید و در صورت امکان قرارداد همکاری امضا کنید.

مکان و زمان برگزاری نمایشگاه زیتون ترکیه

محل برگزاری نمایشگاه زیتون ترکیه شهر زیبا و ساحلی ازمیر است. ازمیر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ترکیه سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و در عرصه گردشگری با سواحل زیبا، مراکز خرید مجلل و بازی های دریایی معروف است.

جشنواره زیتون امسال در زمستان برگزار خواهد شد. دولت ترکیه اعلام کرده است که در سال 2019 نیز تاریخ برگزاری جشنواره از 6 تا 9 مارس (18-15 اسفند) در شهر زیبای ازمیر است. علاقمندان شرکت و بازدید نمایشگاه زیتون ترکیه می توانند با اطلاع از پکیج های تورهای نمایشگاهی با هزینه بسیار مناسبی در این نمایشگاه شرکت کنند.

پکیج های تور نمایشگاهی ترکیه  با معرفی هزینه کلی این سفر خیال تاجران و فعالان حوزه زیتون را بابت هزینه های پرداختی راحت کرده است و امکان تصمیم گیری مناسب را به آنها می دهد، زیرا این پکیج ها شامل هزینه های مرتبط با بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه سفر، لیدر همراه مسلط به زبان فارسی و در صورت امکان مترجم برای فعالان حوزه و در نهایت اقامت هتل است.

این پکیج های تور نمایشگاه زیتون برای بودجه های مختلف برنامه ریزی شده است و با ارائه چارچوب مناسب شرکت در نمایشگاه مسائل حاشیه ای را بر عهده می گیرد تا تاجران و فعالان بهتر مسائل نمایشگاهی و بیزینسی برسند و با قراردهای خوب و دستی پر نمایشگاه را ترک کنند.

در مجموع باید زیتون را یکی از بهترین و خوشمزه ترین محصولات کشاورزی دانست که در کشورهای حاشیه دریای اژه پرورش می یابد. در حال حاضر زیتون ترکیه شهرتی بین المللی دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایشگاه زیتون ترکیه نیز نه تنها در حوزه معرفی محصول، بلکه در زمینه فناوری های مرتبط و محصولات گرفته شده از زیتون، تولید، پخش و توزیع و دیگر مسائل مربوط به این حوزه کشاورزی فعالیت می کند و یکی از  پرطرفدارترین نمایشگاه های بین المللی است.

نمایشگاه اولیتک ترکیه

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است