×

نمایشگاه زیتون در شهر ازمیر کشور ترکیه

زیتون از مهمترین محصولات کشور ترکیه به شمار می رود و به همین منظور نمایشگاه زیتون ترکیه در این کشور برگزار می شود. در سال 2018، هشتمین دوره نمایشگاه زیتون ازمیر برگزار شد. این نمایشگاه سالها است که به محلی برای گردهمایی شرکت ها و متخصصان در حوزه تولید، صادرات و واردات زیتون و فرآورده های آن تبدیل شده است. در این نوشته قصد داریم به تمام جوانب برگزاری نمایشگاه زیتون ترکیه بپردازیم.

زیتون و خواص آن

یکی از خوش طعم ترین و خوشمزه ترین افزودنی های وعده های غذایی، زیتون می باشد. این ماده غذایی دارای کربوهیدرات بسیار کم و چربی های سالم فراوانی است. تاثیر مصرف زیتون بر سلامتی انسان بسیار زیاد و چشمگیر می باشد. از جمله خواص این ماده غذایی می توان به بهبود سلامت قلب، کاهش کلسترول بدن، کاهش وزن، کاهش فشار خون، کاهش درد، بهبود سلامت گوارش، بهبود سلامت چشم، پیشگیری از سرطان و ... اشاره کرد. در کنار تمامی این فواید، مصرف بیش از حد زیتون موجب کاهش قند و فشار خون و اسهال می شود. موقعیت بین المللی نمایشگا زیتون ترکیه در این مقاله نوشته شده است.

زیتون در کشور ترکیه

کشور ترکیه به دلیل وجود دریای سیاه، دریای اژه و دریای مدیترانه با بسیاری از کشورهای جهان ارتباط دارد. از مهمترین فعالیت های اقتصادی این کشور که روز به روز درحال پیشرفت است، محصولات کشاورزی می باشد. از جمله این محصولات زیتون نام دارد که زیتون ترکیه به دلیل مرغوبیت آن شهره عام و خاص است. به همین دلیل در طول سال صادرات زیتون و فرآورده های وابسته به آن به سراسر دنیا صورت می گیرد و درآمد میلیون دلاری را برای اقتصاد این کشور به همراه دارد.

نمایشگاه زیتون ترکیه

نمایشگاه زیتون ترکیه

این نمایشگاه به دلیل اهمیت بسیار ویژه صادرات زیتون در کشور ترکیه برگزار می شود. این نمایشگاه زمینه را برای ارتباط شرکت های فروشنده زیتون و محصولات آن با تولید کنندگان اصلی زیتون برقرار خواهد کرد. نمایشگاه زیتون ازمیر در سال 2017 پذیرای 322 شرکت بوده است که حدود 11000 نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و پیش بینی ها حاکی از این است که در دوره بعدی حدود 10 درصد به این تعداد افزوده شود. بنابراین نمایشگاه زیتون یکی از مهمترین همایش های بین المللی می باشد که در کشور ترکیه برگزار می شود. برگزاری این نمایشگاه بار اقتصادی بسیار ویژه ای برای کشور ترکیه خواهد داشت و فعالان در این زمینه می توانند نهایت استفاده را از امکانات نمایشگاه داشته باشند. اطلاعات کامل نمایشگاه زیتون ازمیر ترکیه در این مقاله نوشته شده است.

بخش های مختلف نمایشگاه زیتون ترکیه

شرکت ها و متخصصان حوزه زیتون می توانند در بخش های مختلفی از قبیل نهال زیتون، زیتون، روغن زیتون، فناوری تولید زیتون، محصولات مرتبط با زیتون و روغن زیتون، آشنایی با دستگاه ها و تجهیزات جداسازی روغن زیتون، دستگاه های بسته بندی زیتون فعالیت داشته باشند. از مهمترین مزایای شرکت در این نمایشگاه برای تولیدکنندگان و شرکت های فعال در زمینه زیتون این است که می توانند به طور مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و قرارداد همکاری بلند مدت امضا کنند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه زیتون ازمیر چه کسانی هستند؟

اغلب بازدیدکنندگان این نمایشگاه فعالان و متخصصان در زمینه زیتون می باشند. تولیدکنندگان اصلی زیتون و فرآورده های مرتبط با آن و واردکنندگان زیتون از اصلی ترین شرکت کنندگان در نمایشگاه زیتون ازمیر هستند. شرکت های فعال در زمینه توزیع و پخش زیتون و بسته بندی محصولات زیتون نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. به طور کلی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه، نمایندگان کشورهای مختلفی از سراسر جهان می باشند.

حدود نیمی از زیتون تولیدی در کشور ترکیه در شهرهای اطراف دریای اژه تولید می شود و شرکت های این منطقه سهم چشمگیری در نمایشگاه زیتون ترکیه دارند.

نمایشگاه زیتون ازمیر

مزایای شرکت در نمایشگاه زیتون ترکیه

برگزاری این نمایشگاه علاوه بر این که باعث رونق اقتصاد کشور ترکیه به عنوان کشور ترکیه می شود، اقتصاد دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در این نمایشگاه برای تمامی بازدیدکنندگان فرصت های تجاری فراوانی فراهم می شود و شما می توانید با متخصصان حوزه زیتون و محصولات آن ارتباط برقرار نمایید و به بازارهای جدیدی ورود پیدا کنید. با توجه به اینکه از دستگاه ها و تکنولوژی های نوین در این زمینه رونمایی خواهد شد، شما می توانید با تکنولوژی های غذایی و تجهیزات مرتبط با آن آشنایی پیدا کنید. همچنین این نمایشگاه باعث می شود در ارتباط با برندهای مختلف آگاهی بیشتری کسب کنید. اگر چنانچه در زمینه فروش هر یک از قسمت های این حوزه از قبیل فروش محصولات غذایی و یا تجهیزات فعالیت دارید، می توانید محصولاتتان را به کشورهای مختلف معرفی کنید و معاملات تازه ای را انجام دهید.

اگر شما در زمینه زیتون و محصولات مرتبط با آن فعالیت دارید، توصیه ما به شما این است که برای یکبار هم شده در نمایشگاه زیتون ترکیه شرکت کنید تا از امکانات و مزایای آن بهره مند شوید. در صورت علاقه به شرکت در نمایشگاه زیتون ازمیر می توانید از تورهای نمایشگاه زیتون ترکیه که با امکانات بسیار ویژه برای شرکت در این نمایشگاه تدارک دیده شده اند، استفاده کنید. این پکیج تورها دارای خدمات بسیار متنوعی می باشند که امکان سفر آسوده را برای شما فراهم خواهند کرد.

از جمله خدمات پکیج تورهای نمایشگاه زیتون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر و کارت ورود به نمایشگاه

  • بیمه مسافرتی

  • راهنمای فارسی

  • اقامت در هتل مناسب در ترکیه

  • مترجم فارسی زبان

بنابراین پیشنهاد ما در وهله اول این است که اگر در زمینه زیتون فعال هستید، حتما تصمیم به بازدید از نمایشگاه زیتون ترکیه بگیرید و برای راحتی سفر با هزینه مناسب از تورهایی در این زمینه استفاده کنید.

نمایشگاه زیتون ازمیر ترکیه

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است