×

نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب دوسلدورف-Wire and Tube

زمان مانده تا نمایشگاه

همین الان رزرو کن
02188992004
جهت مشاوره و رزرو تماس بگیرید

درباره نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب دوسلدورف-Wire and Tube / wire and tube

توضیحات نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب دوسلدورف-Wire and Tube

نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب Wire and Tube

نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب دوسلدورفWire and Tube  در تاریخ 15 الی 19 آپریل 2024 مصادف با 27  الی 31 فروردین 1403 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب مکانی است که شرکت های این بخش نوآوری های خود را برای اولین بار به نمایش می گذارد. بخش wire امسال با غرفه دار و بخش tube با 676 غرفه دار برگزار می گردد. رهبران بازار جهانی و اولین پیشگامان صنعت سیم و کابل، نوآوری های خود را در ماشین آلات، کارخانه ها و تولید هوشمند ارائه می دهند. هرکسی که روی پیشرفت سرمایه گذاری کند آنجاست.

وب سایت نمایشگاهhttps://www.wire-tradefair.com/

نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب دوسلدورف Wire & Tube

پس از لغو نمایشگاه های تجاری و بین المللی پیشرو در زمینه انواع سیم ها، کابل ها، تیوب ها و لوله ها به دلیل وخامت شرایط کنونی و همه گیری ویروس کووید 19 ، این نمایشگاه در سال 2020 برگزار نگردید. این نمایشگاه تجاری در شهر زیبای دوسلدورف که پرجمعیت ترین ایالت آلمان می باشد به تاریخ 20 الی 24 ژوئن 2022 به تعویق افتاده است. این نمایشگاه بین المللی پیشرو در صنعت لوله سازی در سطح جهانی به مدت پنج روز برگزار می گردد. همچنین مهمترین نمایشگاه برای تمام متخصصان تولید و استفاده از لوله ها است. علاوه بر این، تجارت با لوله های ساخته شده از مواد مختلف، بخش عمده ای از این نمایشگاه تجاری می باشد. از مزایای دیگر این نمایشگاه، می توان به بهره مند شدن از شبکه جهانی  Messe Dusseldorf ( زمینی مربوط به نمایشگاه تجاری واقع در آلمان که یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت است) اشاره کرد.
کشورهایی همچون ایتالیا، بلژیک، فرانسه، اسپانیا، اتریش، هلند، سوئیس، ترکیه، انگلستان، سوئد و آلمان اعضای ثابت و هرساله این نمایشگاه بوده اند. اما برای دوره آتی کشورهای بیشماری مانند آمریکا، کره جنوبی، تایوان، هند، ژاپن و چین نیز تا کنون ثبت نام کرده اند.
در نمایشگاه بین المللی لوله نیز تا کنون بیش از ٤٨،٠٠٠ متر مربع از فضای نمایشگاه توسط شرکتهای بزرگ بین المللی رزرو شده است. شرکتهایی با گستره فعالیت در زمینه صنایع لوله و لوله سازی، اتصالات و در طیفی شامل مواد خام، لوازم جانبی، ماشین آلات لوله سازی و همچنین ابزار مهندسی فرآیند، سیستمهای اندازه گیری و مهندسی کنترل و مهندسی آزمون در این مجموعه حضور خواهند داشت. در کنار این محصولات، شرکتهای فعال در زمینه خطوط لوله، تکنولوژی OCTG، پروفیل سازی و ماشین آلات ساخت، لوله های پلاستیکی  (PTF)  و مواد ویژه نیز حضور دارند. تا کنون ٧٤١ متقاضی از ٤١ کشور ثبت نام کرده اند.

این نمایشگاه تجاری بیش از 95000 متر مربع خالص از محوطه نمایشگاه را با ماشین آلات پیشرفته برای ساخت و پردازش میله ها و کابل های فیبر نوری، ابزار و مواد کمکی، محصولات سیم و موارد دیگر را پوشش می دهد. رویدادهای حمایتی ecoMetals که محل عمل در وایر و تیوب نامیده می‌شود، انجمنی را برای سهامداران محرک محصولات، تولیدات و فرآیندهای سازگار با محیط زیست نشان می‌دهد. مرحله ecoMetals بستر مناسبی برای استراتژی‌های نوآورانه است که میزبان بحث‌های الهام‌بخشی است که توسط کارشناسان برجسته تولید لوله سبز و سیم انجام می‌شود.

با توجه به علاقه بالای حضور در سال 2024، پیشنهادهای اقامتی در نزدیکی مسه دوسلدورف برای تاریخ رویداد به سرعت فروخته می شود.  از زمان راه اندازی این نمایشگاه در سال 1986، سیم دوسلدورف به تدریج به رویداد پیشرو تبدیل شد که صنعت سیم و کابل را مونتاژ می کند.

پیش‌بینی‌ها در ارتباط با این نمایشگاه زیاد است و بخش‌های مختلف مطمئن هستند که می‌توانند پنج روز مملو از نوآوری‌های فناوری را در دوسلدورف تجربه کنند، با کارشناسان از سراسر جهان صحبت کنند و همچنین از بخش اجتماعی یک نمایشگاه تجاری در خارج از ساعات نمایشگاه دوباره لذت ببرند. به خصوص این روزها، ارتقای ارتباطات و تبادلات از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمایشگاه بین‌المللی پیشرو در بخش کابل، ماشین‌های تولید و تکمیل کابل، ابزارهای فناوری فرآیند و مواد فناوری فرآیند کمکی و همچنین مواد، سیم‌ها و کابل‌های ویژه را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نوآوری‌هایی از حوزه‌های فناوری اندازه‌گیری و کنترل و همچنین مهندسی آزمون و حوزه‌های تخصصی به نمایش گذاشته خواهد شد. در حال حاضر برای اولین بار، محصولات نهایی از بخش های سنتی فن آوری بست و فنر سازی نیز به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه بین‌المللی وایر سالن‌های نمایشگاه 9 تا 14 را با بخش‌های سیم، کابل، محصولات سیمی و فناوری ساخت، فناوری بست و فنرسازی به‌علاوه محصولات نهایی با سالن 13 که منحصرا به فناوری‌های فنرسازی و محصولات نهایی آنها اختصاص دارد، اشغال خواهد کرد. . در ادامه این سالن، ماشین‌های جوش توری بزرگ و پرانرژی به‌علاوه فناوری‌های مرتبط در سالن 15 خواهد بود.

نمایشگاه شماره 1 برای صنعت لوله برای اولین بار سالن 1 جدید و همچنین سالن 3 و 4 مجاور با بخش های تولید لوله، لوازم جانبی و تجارت لوله را اشغال خواهد کرد. در ادامه این سالن ها خمش و شکل دهی در سالن 5 و 6 و عمل آوری لوله در سالن 6 و 7 a خواهد بود. سالن 7a توسط کارخانه و ماشین آلات بزرگ اشغال خواهد شد.

اولین نمایش مسیرهای اکو متال برای مدت زمان نمایشگاه:

پایدار، سازگار با محیط زیست، انرژی کارآمد و نوآورانه: این همان چیزی است که اکثر شرکت های تولیدی می خواهند در عموم بدرخشند. با این حال، مسیر به سمت این امر اغلب طولانی است، به ویژه در شرکت های فن آوری منابع فشرده صنایع سیم، کابل و لوله. شرکت‌ها اغلب سال‌ها طول می‌کشند تا خواسته‌های مطرح شده در مورد بهره‌وری آب و هوا، پایداری و صرفه‌جویی در منابع را در عملیات تولید خود بگنجانند.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

  • مواد اولیه، لوله ها و اتصالات، ماشین آلات در زمینه تولید انواع لوله ها
  • ابزارهای فناوری فرایند و تجهیزات مرتبط در زمینه لوله ها
  • سیستم های حفاظت در برابر خوردگی ها، لوله های الکترونی و لوله های پلاستیکی
  • محصولات جدید LAPP ( یک شرکت آلمانی که تامین کننده پیشرو در تولید محصولات برند در زمینه فناوری کابل و اتصالات است).
  • ماشین آلات در زمینه تولید انواع سیم ها و تکمیل فرآیند ابزارهای مهندسی مرتبط با نمایشگاه
  • مواد کمکی برای مهندسی فرآیند(شاخه ای از مهندسی که با فرآیندهای صنعتی مانند تولید مواد پتروشیمی سر و کار دارد).
  • سیم ها و کابل های مخصوص

موضوعات نمایشگاه

رهبران بازار جهانی و پیشگامان صنعت در زمینه انواع سیم و کابل ها، نوآوری هایی خود را در زمینه ماشین آلات و تولیدات هوشمند ارائه می دهند. در ضمن این نمایشگاه تجاری، نوآوری هایی را در زمینه صنعت خودروسازی، مخابرات، صنعت ساخت و ساز و صنایع شیمیایی و گاز و نفت را به سرمایه داران ، علاقه مندان و بازدید کنندگان ارائه می دهد.

اهداف تجار و بازرگانان حاضر در نمایشگاه

این نمایشگاه مکانی است که تصمیم گیرندگان برتر بین المللی را در بخش های غرفه داران و بازدید کنندگان این صنعت گرد هم می آورد. تاجرها می توانند آخرین فناوری ها و ماشین آلات پیشرفته را در عمل تجربه کنند. همچنین با رهبران بازار، تازه واردان و تصمیم گیرندگان این صنعت ملاقات کنند. علاوه بر این با حضور خود در این نمایشگاه، شرکای جدیدی را در این صنعت پیدا می کنید.



پلن های نمایشگاه سیم و کابل، لوله و تیوب دوسلدورف-Wire and Tube
  • مدارک

    * گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار

    * مدارک شغلی مرتبط و معتبر

    * شناسنامه متقاضی و همسر

    * مدارک مالی و ملکی معتبر

  • موضوعات نمایشگاه

    • صنایع لوله و لوله سازی
    • اتصالات
    • مواد خام
    • لوازم جانبی
    • ابزار مهندسی فرآیند
    • سیستمهای انداره گیری و مهندسی کنترل و مهندسی
    • خطوط لوله
    • تکنولوژی OCTG
    • پروفیل سازی و ماشین آلات ساخت
    • لوله های پلاستیکی PTF
    • تولید لوله های آهنی و استیل
    • صنایع لوله سازی و لوازم جانبی
    • صنایع شکل دهی فلزات
    • تولید کننده ماشین آلات لوله سازی و لوله های خاص
    • ماشین آلات تولید و تکمیل سیم
    • ابزارهای فناوری فرآیند
    • مواد تکنولوژی فرآیند کمکی
    • مواد، سیم و کابل مخصوص
    • الیاف شیشه
    • فناوری اندازه گیری و کنترل
    • مهندسی آزمون
    • حوزه های تخصصی

  • دانلود پکیج
مکان روی نقشه
برچسب های مرتبط

تا کنون هیچ برچسبی برای این تور وارد نشده است

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با این شماره تماس بگیرید

نمایشگاه مهندسی دقیق و فناوری های مرتبط با فلزکاری بانکوک

نمایشگاه مهندسی دقیق و فناوری های مرتبط با فلزکاری بانکوک MTA ASIA

نمایشگاه مهندسی دقیق و فناوری های مرتبط با فلزکاری بانکوک MTA ASIA این نمایشگاه بین المللی در زمی ...

از تاریخ 1402/2/20 تا تاریخ 1402/2/23
همین الان رزرو کن
نمایشگاه ابزارها و ماشین کاری بانکوک

نمایشگاه ابزارها و ماشین کاری بانکوک (METALEX)

نمایشگاه ابزارها و ماشین کاری بانکوک (METALEX) این نمایشگاه بین المللی درزمینه ابزارها و ماشین کا ...

از تاریخ 1403/8/30 تا تاریخ 1403/9/3
همین الان رزرو کن
نمایشگاه پنجره ها، درها، کرکره ها و محافظت ازخورشید

نمایشگاه پنجره ها، درها، کرکره ها و محافظت ازخورشید EQUIP'BAIL

نمایشگاه پنجره ها، درها، کرکره ها و محافظت ازخورشید EQUIP #39;BAIL این نمایشگاه بین المللی در زمی ...

از تاریخ 1403/7/9 تا تاریخ 1403/7/12
همین الان رزرو کن

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است