×

با شرکت در نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی محصولات خود را به جهان معرفی کنید

نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی، یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه های جهان است که با موضوع مواد غذایی و نوشیدنی ها به صورت سالانه در شهر دبی و در کشور امارات برگزار می شود. شرکت در این نمایشگاه برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسیار مفید بوده و می تواند نقش موثری را در توسعه کسب و کارشان ایفا کند. به شما نیز توصیه می کنیم، هم اکنون برای شرکت در این نمایشگاه اقدام نمایید. 

نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی

یکی از نمایشگاه های بسیار معتبر در زمینه غذا و نوشیدنی ها، نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی می باشد که هر ساله در شهر دبی برگزار می شود. این نمایشگاه شهرت بسیار زیادی داشته و به سبب اعتبار بالایی که دارد، به همه ی علاقه مندان پیشنهاد می شود، به عنوان بازدید کننده، شرکت کننده و ... در این نمایشگاه شرکت کنند. این نمایشگاه تقریبا 4 دهه است که در حال برگزاری می باشد. در ابتدا نمایشگاه غذا دبی به صورت دو سالانه برگزار می شد؛ اما بعد ها به سبب استقبال بی نظیری که از آن شد، تصمیم گرفته شد این نمایشگاه هر ساله و عموما در اوایل سال نو میلادی یعنی در زمستان برگزار شود.

این نمایشگاه در حال حاضر با نام نمایشگاه گلفود دبی نیز در حال برگزاری می باشد. عموما هر ساله بازدیدکنندگان و علاقه مندان بسیاری از بیش از 150 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده و از آن دیدن می کنند. افرادی هم که محصولاتی جهت عرضه در نمایشگاه دارند، محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده و طبق اهداف و برنامه ریزی که از قبل داشته اند، در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

موضوعات نمایشگاه غذا و آشامیدنی دبی

همان طور که از نام این نمایشگاه بر می آید، موضوع اصلی نمایشگاه به سمت مواد غذایی و نوشیدنی ها سوق پیدا می کند. اما اگر بخواهیم دقیق تر درباره آن صحبت کنیم، باید عرض کنیم که موضوعات کلی نمایشگاه در رابطه با انواع نوشیدنی ها شامل نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های تازه، آب و ...، انواع لبنیات شامل شیر، ماست، کره، پنیر و ...، مواد غذایی سالم شامل محصولات ارگانیک، محصولات صنعتی، محصولات حلال، محصولات رژیمی و ... می شود. علاوه بر این ها تولید کنندگان می توانند محصولات گوشت و مرغ خود، دانه ها و غلات شامل لوبیا، برنج، غلات، کنسروها و ... و غذاهای بین الملل را نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند. شما نیز به عنوان یک تولیدکننده و حتی خریدار می توانید از این نمایشگاه دیدن کرده و در آن شرکت نمایید و آخرین و جدیدترین محصولات و مواد غذایی تولید شده خود را به علاقه مندان معرفی نمایید. معمولا موضوعات نمایشگاه در همین موارد محدود می شود؛ اما هر از گاهی هم ممکن است، این محدودیت کمتر شده و محصولات جدیدتری در لیست محصولات نمایشگاه قرار گیرند. همه چیز درباره نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی را در این مقاله میتوانید مشاهده کنید.

نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی

چه افرادی می توانند در نمایشگاه غذا و نوشیدنی گلفود دبی شرکت کنند؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چه افرادی می توانند، در نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی شرکت کنند؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که تمامی افراد، حتی شما خواننده محترم می توانید در این نمایشگاه به عنوان بازدید کننده، تولید کننده، توزیع کننده، فروشنده، خریدار، سرمایه گذار، صادرکننده و حتی وارد کننده شرکت کنید.

حضور در این نمایشگاه برای تمامی افرادی که با محصولات غذایی و نوشیدنی در ارتباط هستند و مشاغلی مرتبط با این موضوع دارند، بسیار مفید می باشد. مخصوصا افرادی که به تازگی به عنوان یک تولید کننده مواد غذایی شناخته شده اند و تازه کار می باشند و هنوز نتوانسته اند برند خود را تثبیت کنند، می توانند با شرکت در این نمایشگاه و عرضه محصولات غذایی خود، تولیدات خود را محک زده و از مزایای شرکت در این نمایشگاه بهره مند شوند. برای شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه نیز می توانید با راه های ارتباطی که بر روی آگهی شرکت در این نمایشگاه و سایت آن درج شده است، تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

نمایشگاه گلفود دبی

مزایای شرکت در نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنی دبی

اما به راستی شرکت در نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی برای افراد مختلف چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

اگر وجود چنین نمایشگاهی آن هم با این عظمت خالی از مزیت و فایده بود، قطعا به این سرعت رشد نمی یافت و کارش ادامه پیدا نمی کرد. از این رو شما اگر به عنوان تولید کننده پا در این نمایشگاه می گذارید، محصولات شما قطعا دیده می شود و اگر کیفیت مطلوبی داشته باشند، حتما توجه خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب خواهد کرد و همین موضوع باعث رونق کسب و کار و توسعه شرکت شما می شود.

گذشته از این ها شما می توانید مشتریان واقعی خود را بشناسید و آن ها را جذب نمایید. حتی اگر این کار را هم انجام ندهید، می توانید با اصلی ترین رقبای خود آشنا شده و از تجربیات آن ها در تمامی موارد استفاده کنید تا در مراحل بعدی این نمایشگاه با قدرت بیشتری شرکت نمایید. اما گذشته از این ها همین که شما در این نمایشگاه شرکت می کنید، برای خود اعتباری می خرید که به معرفی برندتان در محدوده ی کوچک تر کمک می کند و باعث می شود مشتریان به شما اعتماد کنند.

اطلاعات برگزاری نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی

نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی هر ساله در شهر دبی و در مرکز تجارت جهانی برگزار می شود. در سال 1397 نیز این نمایشگاه در تاریخ 28 بهمن به مدت 2 روز برگزار می شود. ساعات بازدید از نمایشگاه از 11 صبح تا 7 عصر می باشد. شما نیز می توانید هم اکنون برای شرکت در 24 امین دوره نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی شرکت نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید به وب سایت نمایشگاه مراجعه کنید.

نمایشگاه غذا دبی

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است