×

نمایشگاه هفته سبز برلین بهترین نمایشگاه باغداری و کشاورزی

نمایشگاه هفته سبز برلین که در کشور آلمان برگزار می‌شود درزمینه صنعت، بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی محسوب می‌شود. این نمایشگاه هرسال در شهر برلین برگزار می‌شود و صنایع مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این مقاله به بررسی نمایشگاه هفته سبز آلمان خواهیم پرداخت تا برای شرکت در آن به‌موقع اقدام کنید و ویزای کشور آلمان را دریافت نمایید.

نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین از تاریخ 28 دی‌ماه تا 7 بهمن‌ماه در سال 1397 پذیرای مخاطبانی از سراسر جهان است. ساعت فعالیت این نمایشگاه از 10 صبح تا ساعت 18 می‌باشد که در شهر برلین از کشور آلمان برگزار می‌شود. در این کشور نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود، ازاین‌رو آن را پایتخت نمایشگاه‌های جهان می‌شناسند. 

نمایشگاه هفته سبز برلین igw در سال 2016 محصولات کشاورزی و غذایی زیادی را عرضه کرد که دارای1550 غرفه بود و افرادی از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت کرده بودند، تعداد بازدیدکنندگان سال2016 به 380،000 نفر می‌رسید. مساحت نمایشگاه هفته سبز برلین در سال 2016 به میزان118،000 مترمربع بود. نمایشگاه هفته سبز برلین اولین بار در سال 1926 فعالیت خود را آغاز کرد و بعدازآن هرساله برگزارشده است. موضوعات مختلف نمایشگاه هفته سبز برلین را در اینجا مشاهده کنید.

نمایشگاه هفته سبز برلین

 در این نمایشگاه محصولاتی مرتبط به مواد غذایی، صنعت باغبانی و کشاورزی عرضه می‌شود و شرکت‌کنندگان آن باهدف تقویت نام تجاری خود وارد این نمایشگاه می‌شوند و بازار مواد غذایی مختلف را بررسی می‌کنند. ازجمله محورهای مهم نمایشگاه هفته سبز برلین می‌توان به بررسی مواد آلی، مواد کشاورزی، منابع تجدید پذیر، بررسی مسیرهای پیشرفت روستایی و باغبانی اشاره کرد. اطلاعات در باره نمایشگاه های باغداری و کشاورزی را در اینجا بخوانید.

 

موضوعات نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین را تنها نمایشگاهی می‌دانند که به‌صورت جامع در ارتباط با صنایع غذایی، باغبانی و کشاورزی در اروپا فعالیت می‌کند. در این نمایشگاه گردهمایی غذا و کشاورزی آغازشده است و مدیرانی از کمپانی‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند. تولیدکنندگان با آمدن به این نمایشگاه به بررسی کالاها و خوراکی‌های مختلف می‌پردازند تا درنهایت بتوانند برند خودشان را تقویت کنند و آن را به نمایش بگذارند و موفقیت خود را گسترش دهند. برای آشنایی با نمایشگاه هفته سبز برلین این مقاله را مطالعه کنید.

انواع سبزیجات، گوشت، میوه و آبمیوه در نمایشگاه هفته سبز برلین عرضه می‌شود. کشاورزی ارگانیک، منابع تجدید شدنی و باغبانی ازجمله مباحث مهم در این نمایشگاه است. جهت شرکت در نمایشگاه هفته سبز برلین با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا برای دریافت ویزا، رزرو هتل و صدور و رزرو بلیت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و برای رزرو تور این نمایشگاه اقدام کنید، هم‌چنین از خدمات تور مربوط به نمایشگاه هفته سبز برلین بهره‌مند خواهید شد.

محصولات ارائه‌شده در نمایشگاه هفته سبز برلین

•           انواع مواد غذایی بین‌المللی و لوکس در این نمایشگاه عرضه می‌شود

•           انواع محصولات تازه در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

•           غذاهای دریایی، دم‌نوش، ادویه‌جات و گوشت و سوسیس در آن ارائه می‌شود.

•           تدارکات پرورش دام، حیوانات خانگی، تجهیزات باغبانی، کشاورزی، بذرها، تجهیزات ماهیگیری و شکار نیز عرضه می‌شود.

•           بخشی نیز مربوط به کالاهای منزل و ابزار آشپزخانه است.

نمایشگاه هفته سبز آلمان

بازدیدکنندگان نمایشگاه هفته سبز برلین

در نمایشگاه هفته سبز برلین علاوه بر بازدیدکنندگان خود کشور آلمان، افرادی از کشورهای همسایه نیز در آن شرکت می‌کنند که به شرح ذیل است:

•           افرادی که واردکننده محصولات کشاورزی هستند

•           افرادی که نماینده صنایع غذایی، تهیه‌کنندگان غذا، خرده‌فروشان و عمده‌فروشان هستند

•           افرادی که درزمینه جنگل‌داری، باغبانی، کشاورزی و ماهیگیری متخصص بین‌المللی هستند

•           افرادی که درزمینه سیاست‌گذاری و اجرایی کشاورزی متخصص هستند

•           خبرنگارانی از کشورهای مختلف که تعدادشان بیشتر از 5000 نفر است. زیرا خبرهای نمایشگاه و موفقیت‌های آن در روزنامه، مجلات و برنامه‌های تلویزیونی این کشور به نمایش درمی‌آید.

 

صنایع نمایشگاه هفته سبز برلین

•           صنایع غذایی: انواع میوه، نوشیدنی، محصولات نیمه آماده و منجمد، عسل و مربا، میوه، سبزیجات، محصولات ارگانیک، گوشت و محصولات گوشتی، کیت رینگ، شیر و محصولات لبنی، فرآورده‌های لبنی، مرغ و ادویه‌جات، محصولات گیاهی، غذاهای دریایی، برنج، محصولات بدون آلرژی، سوسیس و کالباس، چای، قهوه، روغن، افزودنی‌ها، خشکبار، نگهداری محصولات، شیرینی و شکلات، شیر، بستنی

•           کشاورزی و جنگلداری: مواد اولیه قابل بازیافت، محصولات تجدید پذیر، ماشین‌آلات کشاورزی روز دنیا، مواد اولیه صنعتی، مواد اولیه جهت تولید انرژی از مواد آلی و کلیه لوازم مربوط به کشاورزی و جنگلداری

•           ابزار و تجهیزات باغبانی: ابزارهای دستی باغبانی، تجهیزات نظافتی، تجهیزات مربوط به گلخانه، محصولات لازم برای تقویت و رشد و اصلاح نژاد گیاهان، سایه‌بان و مبلمان باغ، بذرهای اصلاح‌شده انواع سبزی، دانه‌های خوراکی، میوه و بذر گیاهان وحشی، ابزار باغبانی، کود و انواع بذرها، تجهیزات و وسایل نگهداری باغ و گل و گیاه

•           لوازم آشپزخانه: ماشین ظرف‌شویی، لباسشویی، شوینده‌ها، طی و کف شور، سینک و تجهیزات روز آشپزخانه، قهوه ساز، تجهیزات و لوازم نظافت آشپزخانه، بخاری و اتوهای جدید، آب‌گرم‌کن، لوازم پخت‌وپز، درب بازکن‌های صنعتی

•           لوازم مربوط به ماهیگیری، پرورش حیوانات خانگی، دام و طیور، لوازم مربوط به شکار، حصار و مرتع، لوازم حفاظت از پرندگان، مرغ‌های زینتی و وحشی، غذاهای دریایی

نمایشگاه هفته سبز برلین igw

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است