×

نکاتی درباره صنعت خودرو

از معروف ترین و بهترین نمایشگاه هایی که در سطح جهان برگزار می شود و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، می توان به صنعت خودرو اشاره کرد. نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت در اواخر شهریور هر سال برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از چند ماه قبل برای بازدید از این نمایشگاه ثبت نام های لازم را انجام دهند.

صنعت خودرو

یکی از باشکوه ترین و بی نظیرترین نمایشگاه های جهان، صنعت خودرو می باشد که در کشور آلمان برگزار شده و سالانه میلیون ها بازدیدکننده را به سوی خود جذب می کند. در نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت شاهد صدها برند مختلف خودروسازی از کشورهای گوناگون هستیم که بی شک حجم بیشتر غرفه ها را تولیدات و محصولات داخلی کشور آلمان شامل می شود و افراد علاقه مند می توانند از تمام این غرفه ها بازدیدهای لازم را بعمل بیاورند. بسیاری از بازدید کنندگانی که به این نمایشگاه سفر می کنند سرمایه گذاران می باشند تا با مشاهده انواع خودروها، قطعات و تجهیزات تولید شده تصمیماتی را در خصوص سرمایه گذاری و همکاری با این برندها داشته باشند. شهر فرانکفورت نیز تمام زیر ساخت های لازم را در جهت برگزاری بی نظیر و عالی صنعت خودرو در نظر گرفته است تا مسافران هنگام ورود به این شهر دچار سردرگمی نشوند. چالش های صنعت خودرو آلمان در این مقاله مشاهده میشود.

نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت

مشخصات صنعت خودرو

سالانه میلیون ها نفر مسافر از نمایشگاه صنعت خودرو آلمان بازدیدهای مختلف به عمل می آوردند تا بتوانند ایده های خلاقانه ی شرکت های معروف خودروسازی را از نزدیک مورد بازدید قرار داده و اطلاعات بی نظیری را به دست آورند. از مشخصات مهم صنعت خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          کشور: آلمان

-          شهر: فرانکفورت

-          نمایشگاه: اتومکانیکا

-          تاریخ برگزاری: 11 تا 15 سپتامبر

-          مهلت ثبت نام: 20 فروردین

-          زمان: 8 صبح تا 6 عصر

بیشترین بازدیدکنندگان از صنعت خودرو  را مسافران اروپایی شکل می دهند چرا که دسترسی آنها به این نمایشگاه بسیار راحت بوده و علاقه زیادی را برای بازدید از این نمایشگاه از خود نشان می دهند. اگر شما نیز علاقه مند به دنیای خودرو و صنایع خودروسازی هستید می توانید از باشکوه ترین نمایشگاه خودرو جهان بازدید لازم را بعمل بیاورید.

بخش های مختلف صنعت خودرو

بازدید کنندگانی که از صنعت خودرو بازدید به عمل می آوردند می توانند از بخش ها و قسمت های مختلف صنعت خودرو بازدید به عمل بیاورند. از قسمت های مختلف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          خودروهای برقی

-          شرکت های مربوط به حمل و نقل

-          نشریات مختلف

-          قطعات تعمیر و لوازم جانبی

-          تریلی و کشنده ها

-          اتوبوس

-          ماشین سنگین

-          وسایل موتوری

-          تجهیزات تعمیر و نگهداری محصولات

-          پشتیبانی حمل و نقل

یکی از جالب ترین و دیدنی ترین بخش های صنعت خودرو تجهیزات لوازم خودرو می باشد که در این بخش می توانید انواع تجهیزات مختلف موتوری و شاسی اتومبیل های  مختلف را مورد مشاهده قرار دهید. بسیاری از شرکت های وارد کننده قطعات یدکی خودرو، حساسیت های بالایی را در هنگام بازدید از این بخش ها از خود نشان می دهند و در صورت به توافق رسیدن با شرکت ها و برندهای این بخش، قرارداد های تجاری خود را اعلام می کنند. برای آشنایی با صنعت خودرو آلمان به این مقاله مراجعه کنید.

نمایشگاه صنعت خودرو آلمان

چرا صنعت خودرو

حضور افراد بسیار حرفه ای و متخصص در زمینه خودروسازی، باعث پر رنگ تر و شگفت انگیز بودن این نمایشگاه شده چرا که این افراد با داشتن اطلاعات بسیار حرفه ای و دقیق در حوزه خودروسازی و انواع برندهای گوناگون، توانسته اند توجه بسیاری از مسافران را به سوی خود جلب کنند. نمایشگاه مذکور با هدف تحرک جدید در دنیای امروز برگزار می شود که قطعا این هدف به دنبال خود انواع ایده ها و خلاقیت ها را خواهد داشت. وجود صدها غرفه ی مختلف در این نمایشگاه نشان از عصر جدید است که در آینده نزدیک گریبانگیر کل جهان خواهد بود و افرادی که علاقمند به تکنولوژی و فناوری هستند می توانند با زمان بندی درست از این نمایشگاه بازدید های لازم را بعمل بیاورید. در زمان برگزاری این نمایشگاه تمام رسانه های جهان از کانال های مختلف  ویدیوهای زنده را پخش می کنند که این اجراهای پخش شده بسیاری از افراد را در سراسر جهان تشویق به بازدید از این نمایشگاه وا می دارند. دنیای حمل و نقل از مهم ترین صنایع جهان بوده که صنعت خودروسازی نیز اولین صنعت در دنیا می باشد و همین امر نیز سبب می شود افراد هزینه ها و سرمایه گذاری های بسیاری را در این صنعت داشته باشند.

بهترین زمان برای بازدید از صنعت خودرو

برخی از افراد به دنبال بهترین زمان برای بازدید از صنعت خودرو هستند تا بتوانند از قسمت های بیشتری با خیال راحت بازدید به عمل بیاورند. در این خصوص بایستی اذعان کرد که مدت زمان این نمایشگاه ده روز می باشد و در هر روز آن نیز شاهد ورود و هجوم افراد یکسانی به نمایشگاه هستیم که این امر نشان می دهد بهترین زمان برای بازدید راحت از این نمایشگاه وجود ندارد ولی اگر می خواهید که از شیک ترین و بهترین خودرو ها بازدیدهای لازم را داشته باشید می توانید در روزهای اول از این نمایشگاه بازدید داشته باشید چرا که علاوه بر نمایشگاه خودرو در این مکان انواع جشنواره ها نیز برگزار می شود و مسافران می توانند در این جشنواره ها نیز شرکت کنند. در نظر داشته باشید که مراسم افتتاحیه و اختتامیه این نمایشگاه نیز بسیار زیبا و باشکوه برگزار می شود که مسافران می توانند با شرکت در این مراسم ها بر لذت سفر خود بیفزایند. مسافران می توانند با برنامه ریزی دقیق و به جای خود، در این مراسم های شگفت انگیز و لاکچری شرکت نموده و تصاویر بی نظیری را به ثبت برسانند.

نمایشگاه خودرو آلمان

مدارک لازم جهت بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو فرانکفورت

اگر شما نیز می خواهید که از صنعت خودرو پیش روی در روزهای آتی بازدیدهای لازم را به عمل بیاورید می توانید با تهیه و آماده کردن مدارک مورد نیاز از قبل به راحتی در زمان تعیین شده، از این نمایشگاه بازدید های لازم را داشته باشید. از مهم ترین و ضروری ترین مدارک مورد نیاز جهت بازدید از صنعت خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          ویزای نمایشگاهی کشور آلمان

-          بیمه سلامت

-          مدارک شناسایی و پاسپورت

برای اخذ ویزای نمایشگاهی این شهر نیز بایستی به کنسولگری کشور آلمان مراجعه نموده و با توجه به تمام مدارک خواسته شده، اقدام به اخذ آن داشته باشید. برای اینکه بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای مورد نظر خود را تهیه کنید می توانید چند ماه قبل از زمان برگزاری این نمایشگاه، اقدامات لازم را جهت صدور این ویزا انجام دهید. توجه داشته باشید که در فصل برگزاری این نمایشگاه، تعداد درخواست ها برای ویزای نمایشگاهی این کشور افزایش یافته و بی شک صدور ویزای مد نظر نیازمند زمان بیشتری خواهد داشت و همین امر سبب می شود که مسافران از ماه ها قبل اقدام به اخذ این ویزا داشته باشند. با سفر به این شهر و بازدید از نمایشگاه خودرو آن می توانید بهترین لحظات را به دست آورده و اطلاعات بسیار مفیدی و به روزی را در مورد مهم ترین برندهای جهانی کسب نمایید.

نمایشگاه خودرو فرانکفورت

تورهای صنعت خودرو

امروزه با توجه به میزان استقبالی که از صنعت خودرو شده است شاهد برگزاری تورهای بسیار مختلفی به سوی این نمایشگاه هستیم و افرادی که علاقه مند به بازدید از صنعت خودرو  هستند می توانند به راحتی در این تورها شرکت ها کرده و در بهترین زمان ممکن از نمایشگاه مد نظر خود بازدیدهای لازم را به عمل بیاورند. در نظر داشته باشید که این تورهای نمایشگاهی فرانکفورت در تمام کشورهای جهان برگزار می شود و به دلیل داشتن برنامه ریزی بسیار فوق العاده ی خود توانسته است توجه مسافران را به سوی خود جلب کند. همچنین در نظر داشته باشید که این تورهای نمایشگاهی خدمات دیگری را نیز برای مسافران خود ارائه می دهد که از مهم ترین این خدمات می توان به اخذ ویزای نمایشگاهی کشور آلمان اشاره کرد که قطعا بدون وجود این ویزا، افراد نمی توانند به راحتی اقدام به سفر مورد نظر خود داشته باشند. بازدید از تمام بخش های نمایشگاه و اقامت در بهترین هتل فرانکفورت نیز از بهترین خدمات ارائه شده از سوی تورهای نمایشگاهی می باشد که افراد شرکت کننده در این تورها می توانند از آنها بهره مند شوند.

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است