×

جذابیت های نمایشگاه هفته سبز برلین

کشور آلمان کشوری می باشد که تعداد بی شماری نمایشگاه ها در آن با موضوعات مختلف برگزار می شود که نمایشگاه هفته سبز برلین از مهم ترین و معروف ترین نمایشگاه های این کشور است. اگر شما علاقه مند هستید از این نمایشگاه دیدن کنید می توانید با تور هفته سبز  برلین به سفر بروید و لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید.

نمایشگاه هفته سبز برلین

برلین پایتخت کشور آلمان می باشد. این شهر با نمایشگاه هفته سبز معوف می باشد. نمایشگاه هفته سبز برلین هر سال در این شهر برگزار می شود. و تاریخ برگزاری این نمایشگاه از اواخر دی ماه تا اوایل بهمن ماه به صورت 10 روز تشکیل می شود. در این نمایشگاه حدود 1800 غرفه وجود دارد. هر ساله به تعداد افرادی که علاقه دارند در این نمایشگاه هفته سبز برلین حضور داشته باشند افزوده می شود. موضوعات نمایشگاه هفته سبز برلین در مورد مواد غذایی و محصولات کشاورزی و باغبانی می باشد. از این محصولات مواد غذایی می توان به محصولات ارگانیک ، گوشت ، نوشیدنی ، میوه ، سبزیجات ، خشکبار ، شیرینی و شکلات ، عسل و مربا ، محصولات گیاهی ، چای و قهوه اشاره نمود. هم چنین از محصولات کشاورزی می توان به مواد اولیه صنعتی و مواد اولیه جهت تولید انرژی و ماشین آلات کشاورزی به روز دنیا اشاره نمود همچنین از لوازم و تجهیزات باغبانی به تجهیزات نظافتی و بذر های اصلاح شده انوع سبزی ، کود و انواع بذر ها ، ابزارهای دستی باغبان و غیره می توان اشاره کرد. برایی کسب اطلاعات بیشتر مقاله آشنایی با نمایشگاه هفته سبز برلین را حتما مطالعه کنید.

نمایشگاه هفته سبز برلین

هفته سبز برلین نمایشگاه

هم چنین که اشاره کردیم در نمایشگاه هفته سبز برلین انواع محصولات مختلف برای بازدید کنندگان ارائه می شود. در سال 1393 سیاستمداران و غرفه داران معروف از سرتاسر جهان برای بازدید در این نمایشگاه حاضر شدند. این نمایشگاه با تمامی امکانات و خدماتی که هر ساله ارائه می کند توانسته است توجه هر فردی را به سوی خود جذب نماید. این نمایشگاه بزرگترین مکان در برلین برای ارائه محصولات کشاورزی و مواد غذایی و محصولات آشپزخانه ای و غیره می باشد. این نمایشگاه حدود 83 سال است که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و با وجود این نمایشگاه در این شهر برلین به یکی از معروف ترین شهرهای اروپایی تبدیل شده است. اگر شما هم مایل هستید در این نمایشگاه در روز موعود حاضر باشید باید اقدامات لازم را انجام دهید اگر فقط قصد بازدید از این نمایشگاه هفته سبز برلین را دارید می توانید چند روز مانده به روز برگزاری بلیط برلین خود را تهیه نمایید و اما اگر قصد دارید یکی از غرفه داران باشید باید از ماه ها پیش در این شهر حضور داشته و تمامی اقدامات لازم را جهت ارائه محصولات مد نظر خود آماده کنید. در ادامه مقاله نمایشگاه های باغداری و کشاورزی را مطالعه کنید.

تور نمایشگاه هفته سبز برلین

کشور آلمان به کشور نمایشگاه ها معروف است در این کشور نمایشگاه های بسیاری اجرا می شود که از مهم ترین آنها نمایشگاه هفته سبز برلین است. افراد بسیاری برای بازدید از این نمایشگاه سراغ تور نمایشگاه هفته برلین می روند. زیرا استفاده از تور برای سفر به این شهر یکی از آسان ترین و راحت ترین روش هایی می باشد که در سال های اخیر بیشتر عموم از آن بهره مند شده اند. تور نمایشگاه هفته سبز در زمان بسیار مناسب و به موقع شما را به این سفر خواهد برد تا بتوانید از این نمایشگاه بازدید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله اطلاعات کلی در مورد نمایشگاه هفته سبز برلین را بخوانید.

هفته سبز برلین

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است