×

آشنایی با نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین هر ساله در کشور آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه موضوعاتی چون کشاورزی، صنایع مربوط به غذا و باغبانی را به نمایش می گذارد. نمایشگاه برلین سبب شد در رابطه با غذا و کشاورزی همایش هایی شروع به برگزاری گردند و مدیرانی از شرکت های مختلف در آن حضور پیدا کنند. در این مقاله نیز به بررسی نمایشگاه هفته سبز برلین و موضوعات آن خواهیم پرداخت تا آگاهی بیشتری نسبت به این نمایشگاه پیدا کنید. 

نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین(IGW)  از 28 دی ماه 1397 شروع خواهد شد و تا 7 بهمن ماه ادامه دارد. این نمایشگاه فعالیت خود را از 10 صبح شروع می کند و تا ساعت 18 به آن ادامه می دهد. نمایشگاه هفته سبز برلین تنها نمایشگاه در اروپا است که موضوعاتی چون صنایع غذایی و کشاورزی را در برمی گیرد. این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکنندگان است که کالا و خوراکی های خود را در معرض نمایش بگذارند و فروش آن را تقویت کنند. در نمایشگاه هفته سبز برلین این امکان وجود دارد که برند خود را به جهانیان معرفی کنید و به تماشای انواع خوراکی ها چون میوه، سبزیجات، آبمیوه، ماهی و گوشت بپردازید. در این نمایشگاه می توان به گرایشات مصرف کنندگان پی برد و به منبع یابی محلی پرداخت تا سبب رشد بازار خود شد. از جمله مواردی که در این نمایشگاه از اهمیت برخوردار هستند می توان به منابع تجدید شدنی، توسعه روستایی و باغبانی، کشاورزی ارگانیک و ... اشاره کرد. اطلاعات کلی در مورد نمایشگاه هفته سبز برلین را در این مقاله بخوانید.

نمایشگاه هفته سبز برلین

محصولات ارائه شده در نمایشگاه هفته سبز برلین

در نمایشگاه هفته سبز برلین محصولات مختلفی به منظور رشد و تقویت بازار ارائه خواهد شد که به شرح ذیل است:

•           نمایش انواع مواد غذایی  که بین المللی و لوکس هستند

•          محصولات تازه به نمایش در می آیند

•           نمایش انواع گوشت ، غذای دریایی، دمنوش، ادویه و چای

•           نمایش ابزار و تجهیزات کشاورزی،  باغبانی، حیوانات خانگی، ماهیگیری و ...

•           نمایش لوازم آشپزخانه و دیگر کالاهای منزل

 

معرفی بازدید کنندگان نمایشگاه هفته سبز برلین

نمایشگاه هفته سبز برلین بهترین نمایشگاه باغداری و کشاورزی است که جذابین های بالایی برای این مخاطبین دارد.

در نمایشگاه هفته سبز در برلین علاوه بر مصرف کنندگان کشور آلمان از دیگر کشورهای همسایه نیز حضور خواهند داشت که از بخش های زیر می آیند:

•           وارد کنندگان محصولات کشاورزی

•           نمایندگان صنعت غذایی، خرده فروشان، عمده فروشان، تهیه کنندگان غذا

•           متخصصانی از حوزه کشاورزی، باغبانی، جنگلداری، ماهیگیری صنعتی و ...

•           متخصصان حوزه سیاست گذاری و اجرایی کشاورزی

•           حدود 5 هزار خبرنگار از کشورهای مختلف برای نشریات تجاری و رسانه های مصرف کننده

رخدادهای نمایشگاه هفته سبز در برلین در مطبوعات منعکس خواهد شد و بیش از 15 هزار روزنامه، 1500 گزارش رادیویی و 400 برنامه تلویزیونی آن را دنبال می کنند. جذابیت های نمایشگاه هفته سبز برلین باعث پرمخاطب تر شدن این نمایشگاه نیز شده است.

هفته سبز برلین

نحوه شرکت در نمایشگاه هفته سبز برلین

برای شرکت در نمایشگاه هفته سبز در برلین نیاز به دریافت ویزای شنگن خواهید داشت. جهت دریافت این ویزا و خدمات مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما به مجموعه ما می توانید مراجعه کنید، هم چنین برای شرکت در نمایشگاه هفته سبز برلین تورهایی در نظرگرفته شده است که امکان شرکت در آن ها را خواهید داشت. برای راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و با توجه به بودجه خود از خدماتی چون دریافت ویزا، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، تشریفات فرودگاهی و ... بهره مند شوید. نمایشگاه هفته سبز برلین که جزو نمایشگاه های باغداری و کشاورزی میباشد باعث رشد و بهبود در این زمینه نیز شده است.

 

تاریخچه نمایشگاه هفته سبز برلین

آغاز به کار نمایشگاه هفته سبز در برلین در سال 1926 بوده است و برگزاری آن در سال 2019 هشتاد و چهارمین دوره آن می باشد. غرفه داران زیادی از کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند. بازدید کنندگان متخصص این نمایشگاه در سال 2017 به تعداد 380 هزار نفر بوده است. تعداد زیادی وزیر و مدیر از شرکت های مختلف مواد غذایی از سراسر جهان برای بازدید از محصولات این نمایشگاه به برلین سفر می کنند تا از فرآورده های غذایی، محصولات ارگانیک، مرغ و ماهی، انواع نوشیدنی، تجهیزات باغبانی و.. دیدن کنند. نمایشگاه هفته سبز برلین را نمایشگاه معتبر در زمینه صنایع غذایی می دانند که هر ساله برگزار می شود و برای شرکت در آن تورهایی برگزار می شود.

 

صنایع غذایی تحت پوشش نمایشگاه هفته سبز برلین

صنایع غذایی که در نمایشگاه هفته سبز در برلین به نمایش در می آیند شامل سبزیجات، افزودنی ها، محصولات گیاهی، چای، قهوه، خشکبار، کیترینگ، محصولات بدون آلرژی، محصولات نیمه آماده و منجمد، غذاهای دریایی، برنج، مرغ و ادویه جات، انواع میوه، انواع نوشیدنی ها، شیر، محصولات ارگانیک، گوشت و محصولات گوشتی، شیرینی و شکلات، روغن، عسل و مربا، سوسیس و کالباس، فرآورده‌های لبنی، بستنی، نوشیدنی، شیر و محصولات لبنی، نگهداری محصولات و ... است.

نمایشگاه هفته سبز برلین igw

محصولات کشاورزی و جنگل داری تحت پوشش نمایشگاه هفته سبز برلین

محصولات کشاورزی و جنگل داری که در نمایشگاه هفته سبز برلین به نمایش در می آید شامل محصولاتی هستند که تجدید پذیر می باشند. هم چنین ماشین آلات کشاورزی نوین و مواد اولیه صنعتی در آن به نمایش در خواهد آمد. برای شرکت در این نمایشگاه و بازدید از این بخش با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید. 

لوازم و تجهیزات باغبانی تحت پوشش نمایشگاه برلین

ابزار باغبانی، تجهیزات گلخانه ای، بذرهای اصلاح شده سبزیجات، دانه های خوراکی، بذر گیاهان وحشی، مبلان و سایه بان باغ، محصولات تقویتی رشد گیاهان، تجهیزات نظافتی، تجهیزات نگهداری باغ و گل و گیاه، کود و انواع بذر از جمله مواردی هستند که در نمایشگاه هفته سبز برلین به نمایش در می آید.

تجهیزات آشپزخانه در نمایشگاه هفته سبز برلین

در نمایشگاه هفته سبز برلین محصولات مربوط به آشپزخانه چون ماشین ظرفشویی، بخاری و اتوهای جدید، درب بازکن صنعتی، شوینده ها، قهوه ساز، طی و کف شور، سنگ و تجهیزات نوین آشپزخانه و ... به نمایش در خواهد آمد که با شرکت در آن امکان بازدید از آن ها برای تان وجود خواهد داشت.

تجهیزات مربوط به دام در نمایشگاه هفته سبز برلین

لوازم شکار، پرورش حیوانات خانگی، دام و طیور، لوازم محافظت از پرندگان، غذاهای دریایی، تجهیزات مربوط به حصار و مرتع از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه هفته سبز به نمایش در می آید و با شرکت در آن می توانید از این محصولات بازدید به عمل آورید.

مدارک لازم برای شرکت در نمایشگاه برلین

فرد متقاضی شرکت در نمایشگاه برلین باید گذرنامه ای داشته باشد که اعتبار آن به میزان 7 ماه باشد. این فرد مدارک شغلی خود را باید ارائه دهد و این مدارک باید معتبر باشند. هم چنین فرد متقاضی شناسنامه خود و همسرش را باید همراه با مدارک مالی ارائه دهد که اعتبار داشته باشند و تمکن مالی او را اثبات کند. در رابطه با هر کدام از این موارد می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

 

نظرات کاربران

ارسال نظر

سایر نوشته های مجله گردشگری

تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا همراه با رزرو سریع و تضمین بهترین قیمت تور آنتالیا

شاید باورتون نشه، شهر آنتالیا واقع در سواحل ترکیه، هر ساله حدود 16 میلیون نفر بازدید کننده داره. چرا ...

نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان
نایب‌قهرمانی تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان

نایب قهرمانی لیگ دسته یک تیم تنیس گیلوا گشت پارسیان زمین های تنیس شاهین البرز، با حضور تیم ها ...

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا
بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا کدامند؟ معرفی بهترین هتل های uall آنتالیا

آنتالیا در سواحل مدیترانه ترکیه قرار گرفته و فوق العاده زیباست. شما در این شهر میتونید تعدادی زیادی ...

طراحی سایت و سئو توسط ایران سئو لند

تمامی حقوق این سایت برای گیلوا گشت پارسیان محفوظ است